Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
sta fali multitroniku?
imam druga koji vozi a4 b8 2.0tdi multitronik i nije imao nikakvih problema,sad je na 230kkm...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
imam druga koji vozi a4 b8 2.0tdi multitronik i nije imao nikakvih problema,sad je na 230kkm...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Re: AW: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Kako sam citao, retko koji prebaci 150kkm bez remonta.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
to se odnosi na stare multitronik menjace koji su se ugradjivali u A4/A6 2.5tdi...
novi su skroz OK
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
novi su skroz OK
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Re: AW: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Da, ovi novi su mnogo bolji ali su i oni osetljivi na grubu voznju a cipovanje jako lose podnose.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
A pritom je osecaj kao da vozis skuter.
Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
Sent from my HUAWEI U8815 using Tapatalk 2
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Provozah danas zetovu 156 mJtd 16v pošto joj je uradio pre neki dan tjuning/remapiranje. Moram prvo da kažem rezlog zašto se odlučio na to:
Provozao je nj.v. Golfa TDI !!!
A sad ozbiljno. Pošto je mesecima smarao svojom Alfom, pa se onda i sam smorio kad je seo u ozbiljan auto i osetio sirovinu, dugo se raspitivao gde da uradi neki tjuning i na kraju je otišao tamo gde i ja prošle godine.
Vozio sam tu 156icu sa 140 ks pre nego je budžio i to je išlo sasvim solidno, ali dosta je oklevala sa snagom i realno, posle duže vožnje remapiranog TDI sve je to bledo. Fascinirala me uglađevost 16v CR motora, kao i linearna snaga sve do ~5000 o/min, što kod mene ne postoji. TDI te šutne u dupe čim stisneš gas i šta dobiješ do 3000 obrtaja - to ti je.
E sad... Moram priznati, sa novom mapom, to je sasvim druga priča. Jednostavno, savršen motor. Od 1400 o/min naprosto podivlja i ne prestaje sa tim besnilom do blokade. Apsolutno sumanuto. Kao da je neko ukrstio kamionski dizel i sportski benzinac. Tom ludilu doprinosi i neshvatljivo štekovanje Žabara sa elektronikom u ovom modelu. Iako je u pitanju Đuđaro restajling, sa gomilom kože, fabričkim ksenonima, kameleon farbom -nema ni ESP, ni ASR ili sl. Zbog toga se ova ludača od Alfe potpisuje i trećom(!) i to kad ne menjaš brzinu - voziš lagano tom trećom oko 40-50 kmh, stisneš gas i gume vrište dok ne postigneš neku brzinu.
Jedino mi se ne sviđa što dimi prilikom ubrzavanja (za razliku od nj.v.) i što će sad da divlja po NBgd dok mi vozi ćerku. Zato i potenciram prodaju Punta i AR zarad kupovine jednog normalnog auta.
Al' ipak, lepo je videti naprženog Alfistu kako se kezi od sreće...
Provozao je nj.v. Golfa TDI !!!

A sad ozbiljno. Pošto je mesecima smarao svojom Alfom, pa se onda i sam smorio kad je seo u ozbiljan auto i osetio sirovinu, dugo se raspitivao gde da uradi neki tjuning i na kraju je otišao tamo gde i ja prošle godine.
Vozio sam tu 156icu sa 140 ks pre nego je budžio i to je išlo sasvim solidno, ali dosta je oklevala sa snagom i realno, posle duže vožnje remapiranog TDI sve je to bledo. Fascinirala me uglađevost 16v CR motora, kao i linearna snaga sve do ~5000 o/min, što kod mene ne postoji. TDI te šutne u dupe čim stisneš gas i šta dobiješ do 3000 obrtaja - to ti je.
E sad... Moram priznati, sa novom mapom, to je sasvim druga priča. Jednostavno, savršen motor. Od 1400 o/min naprosto podivlja i ne prestaje sa tim besnilom do blokade. Apsolutno sumanuto. Kao da je neko ukrstio kamionski dizel i sportski benzinac. Tom ludilu doprinosi i neshvatljivo štekovanje Žabara sa elektronikom u ovom modelu. Iako je u pitanju Đuđaro restajling, sa gomilom kože, fabričkim ksenonima, kameleon farbom -nema ni ESP, ni ASR ili sl. Zbog toga se ova ludača od Alfe potpisuje i trećom(!) i to kad ne menjaš brzinu - voziš lagano tom trećom oko 40-50 kmh, stisneš gas i gume vrište dok ne postigneš neku brzinu.
Jedino mi se ne sviđa što dimi prilikom ubrzavanja (za razliku od nj.v.) i što će sad da divlja po NBgd dok mi vozi ćerku. Zato i potenciram prodaju Punta i AR zarad kupovine jednog normalnog auta.
Al' ipak, lepo je videti naprženog Alfistu kako se kezi od sreće...

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
...Šteta što nema ASR...ima ga na debeloj većini primaraka posle 2002. godine...
...Dobro je da dimi - znači da su mu dizne u dobrom stanju...
...Ne brini za ćerku...ako bude nastavio da divlja skenjaće menjač, pa se onda neće smejati...
...Dobro je da dimi - znači da su mu dizne u dobrom stanju...
...Ne brini za ćerku...ako bude nastavio da divlja skenjaće menjač, pa se onda neće smejati...
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Cek TDI bre gosn TDI veliki, sta ti TDI sad ispisa TDi ovde?
sent from my phone using the fingers

sent from my phone using the fingers
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Znam, al' ovaj nema iako je '04- nema ni ono dugme za gašenje pored ručice menjača...starac vujadin napisao:...Šteta što nema ASR...ima ga na debeloj većini primaraka posle 2002. godine...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Pa to je manje vise uobicajeno, u trecoj i cetvrtoj, kod iole jacih motora (jacina-Nm) uz prednji pogon, a cesto i uz zadnji pogon slajfuje na stisak pedale.mr.Big napisao: potpisuje i trećom(!) i to kad ne menjaš brzinu - voziš lagano tom trećom oko 40-50 kmh, stisneš gas i gume vrište dok ne postigneš neku brzinu.
Kod bas jakih motora slajfuje kada se tako stisne gas od 70-80 pa i do 150+ dok kod prosecnih motora se obicno ne primeti ili se jako kratko dogodi.
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
au... pretpostavljam da je onda normalno da 3.0l turbodizel potpisuje u 6. brzini...
edit - malo sam izmenio post...
edit - malo sam izmenio post...
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Jesi li ti siguran da ne šlajfuje kvačilo? ;-)
BTW, što se tiče TDI vs JTD, mnogo je bolje raspoređen moment kod JTD, što se itekako oseti u realnoj vožnji. Džabe ti to što te TDI šutne u dupe jače, kada u trenutku zabodeš gas do poda u nadi da eskiviraš opasnost, a ne desi se ništa, jer nisi prešaltovao u niži prenos. Ja sam se više puta preznojio sa TDI, jer sam navikao na znatno elastičniji JTD.
Stvar navike, nije strašno. U kući imamo već 4g TDI, a JTD 2g duže, i vozimo ih, naravno. Posle perioda navikavanja super je i TDI, onako nerafinisano, hoće da rastrese celu kabinu i putnike, ali ima nešto šarmantno u toj sirovosti. Rastajemo se za mesec-dva, na njegovo mesto stiže commonrail potomak.
Tapatalk HD
BTW, što se tiče TDI vs JTD, mnogo je bolje raspoređen moment kod JTD, što se itekako oseti u realnoj vožnji. Džabe ti to što te TDI šutne u dupe jače, kada u trenutku zabodeš gas do poda u nadi da eskiviraš opasnost, a ne desi se ništa, jer nisi prešaltovao u niži prenos. Ja sam se više puta preznojio sa TDI, jer sam navikao na znatno elastičniji JTD.
Stvar navike, nije strašno. U kući imamo već 4g TDI, a JTD 2g duže, i vozimo ih, naravno. Posle perioda navikavanja super je i TDI, onako nerafinisano, hoće da rastrese celu kabinu i putnike, ali ima nešto šarmantno u toj sirovosti. Rastajemo se za mesec-dva, na njegovo mesto stiže commonrail potomak.

Tapatalk HD
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Nije zbog kvačila, već delom zbog zimskih guma 185-ica. Inače ova Alfa je besprekorno ispravna i redovno održavana kod nekog AR-gurua iz Šumica.nidza napisao:Jesi li ti siguran da ne šlajfuje kvačilo? ;-)
Poređenje je sa remapiranim TDIom, tj skidam kapu mJDT 16v ,mada je zet insistirao na ekstremnoj mapi koja tera sve u pm kol'ko god je to softverski moguće - plus softversko zatvaranje EGRa. Već je zakazao i fizičko zatvaranje i skidanje katalizatora.
Msm, šta reći...


Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Jeste li merio na valjcima pre i posle remapa i koliko je otprilike dobio KS i Nm?
I zar fabrickih 140KS nema stari JTD (sa 16v), a ne multijet? Sa novijim multijetom bi osecaj odusevljenja i sirovosti ipak bio malo manji, jer je JTD jedan od najsirovijih CR dizela, a posle su ga malo smirili.
I zar fabrickih 140KS nema stari JTD (sa 16v), a ne multijet? Sa novijim multijetom bi osecaj odusevljenja i sirovosti ipak bio malo manji, jer je JTD jedan od najsirovijih CR dizela, a posle su ga malo smirili.

Имам једно потпитање...