Putevi u Srbiji

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15364
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od pedja »

5 na aerodrom, 5 sa aerodroma, od cega si ti bar 1% :kezo:

I zanemarujete stanovnike Radio-fara i zaposlene u Autokomercu, te silne musterije, fanove prstenova i kartinga :mrgreen:
(mozda broje i krugove kartinga? :D )
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Pa ne znam baš precizno, gde su stanice za brojanje, možda se stvori razlika za dve petlje, jer se valjda tu i obilaznica ukršta, među njima.
I obilaznica ima čini mi se oko 10 000, pa to bude razlika....
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Putevi u Srbiji

Post od mr.Big »

Off topic
Ogi napisao:Off topic
Mad Max + Ljubitelj = jezivo :srbin: Moracu po prvi put da aktiviram IGNORE opciju, ukoliko postoji jer ovo je strasno, svaka tema je unistena...
Off topic
:kezo:
http://www.youtube.com/watch?v=69o_69icwmY
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Putevi u Srbiji

Post od perfiko »

NexT napisao: Pre neki dan sam isao do Zg, pa od Bg do granice rano ujutru nije bilo 50 vozila... Na simanovcima radila jedna rampa samo i nikoga nije bilo ispred mene...
A šta to znači? Zato se brojanje saobraćaja i ne obavlja iz automobila u pokretu. ;)
Ti uočiš samo one koji te obiđu ili ti njih obiđeš, zar ne.
Kreni Gazelom u špicu, samo na mostu ima stotinjak vozila, a često i 80 km/h je neostvariva brzina. A koliko ti vremenski treba da prođeš čitav most?
ljubitelj napisao: MK autoput koji je njima sporedan, onaj prvi najstariji najvecim delom iz doba SFRJ, jeste katastrofalan. To smo mi odavde najcesce idemo jedino tim autoputem i ne vidimo, ili ne zelimo da vidimo da ima i drugih autoputeva ne menja cinenicno stanje.
Ako smem da pitam, jeste off topic, ali si me zainteresovao ovom rečenicom: Ako im je jedini međunarodni pravac sporedan, koji im je glavni?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od NexT »

Cela poenta je da je put bio potpuno, ali potpuno pust. Niko nije brojio saobracaj, nego je ukupni utisak (sto su naplatne rampe i granica i potvrdili) da nema zive duse.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od ljubitelj »

Niti je jedini medjunarodni pravac, niti je saobracajno glavni.
Najveci saobracaj je na pravcu Kumanovo-Skoplje- Gostivar- Cafa Prusit a deonica autoputa Skoplje Tetovo koja je radjena negde 95-96 je savrsenog stanja za sve te godine, kao pista.
I nova obilaznica preko Skopske Crne gore je kao pista. U odlicnom stanju je i brzi put Tetovo Gostivar ali to nije autoput (4 trake, nema zaustavnih) kao i dalje u nastavku brdsko planinska deonica od 100nak km od koje je deo poluautoput a penje se na 1300+ m visine.
Taj pravac je dosta tranzitno opterecen kamionima.

Pravac od Skoplja na jug, a pogotovu juzno od bitnog ukrstanja puteva kod Gradskog je u poredjenju sa onim gore navedenim mozda tek 1/3 obima i to uglavnom kamionski tranzit. U taj pravac se ulaze kada ima viskova novca ili EU odresi namenski kesu (citati grcki uticaj i potreba), a to je jako retko.


Kao sto je kod nas kudikamo vazniji pravac Ibarska magistrala saobracajno nego Nis- Presevo. I sada da nema pritiska EU uz kredite ne bi se pravio pun profil autoputa s obzirom na tanak saobracaj.
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Putevi u Srbiji

Post od perfiko »

Evo priznajem da to nisam znao, ali me teši da ni Via Michelin nije čuo za taj Cafa Prusit, za Gostivar jeste, ali po njima autoput tu i prestaje. Tako da, ako je to međunarodni pravac, onda je i Beograd-Temišvar, ali verujem da je prioritetan pravac međunarodnog saobraćaja da bi bio pun autoput. Eto, ne znam, nego sledim prostu logiku.
Slika
Ako oni greše i ja grešim. Dakle ovoga puta pratim savremene evropske trendove. :D
A što se tankog saobraćaja tiče, ti ne ideš u Grčku na more i nikad nisi čekao 3 sata na granici?
Ne tvrdim da sam u pravu, ali, jesi li ovo sam zaključio, ili imaš neke podatke?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od ljubitelj »

Zove se Cafa san, kod Struge a ne kako sam prvobitno naveo.
Deve Bair- Cafa San je medjunarodni tranzitni pravac, da li je glavni ili ne odredjuje saobracajni tok, taj pravac i jeste prioritet gradnje punog profila autoputa a ujedno je i najduzi (buduci) autoput u MK. EU je uvrstila u prioritete svog finansiranja i u planovima je vec godinama. To je krak koridora koji je kopija prastarog Via Egnatia.

Putovao sam u Grcku tim pravcem i u novembru i u februaru i u avgustu itd a isto tako i onim drugim pravcem isto tokom godine.
3 sata cekanja na granici je samo jednocifren broj vikenda tokom godine, kao sto je cekanje i kod Preseva tih nekoliko vikenda godisnje.
Da ponovo pomenem poredjenje sa Ibarskom. Nema cekanja 3 sata na putu od Bg do recimo Pozege a saobracaj Ibarskom je vazniji i jaci od saobracaja Vranje- Presevo ili Nis- Vranje pa opet iako medjunarodni pravac nije profil autoputa.

Za MK je daleko vazniji i gusci stalni saobracaj cele godine na autoputu koji sam naveo, usput gresi Via Michelin. Autoput se zavrsava neposredno iza Tetova i dalje je magistralni ali jako dobar put.

Razlika u upotrebi puta je toliko ocigledna, sto se najlakse vidi po naplatnim rampama, broju koji istovremeno radi i vremenu cekanja. Kod Tetova se redovno ceka prolazak cak i radnim danima a vikend se podrazumeva kada radi minimalno 3 trake za naplatu.

Uostalom, Makedonija je izgradila deonice autoputa kako jeste, stanje je takvo kakvo jeste i vise nego ocigledno je u sta se ulazu pare.
U rekonstrukciju autoputa za Grcku se nece skoro puno ulagati, u toku je priprema za novu deonicu autoputa kroz klisuru kod Demir Kapije kao i nastavak gradnje autoputa u pravcu Deve Baira.
Sve ti ima u planovima kao sto i mi imamo razne planove.

Poenta cele price je da MK nije nista posebno bogatija od Srbije sto se novca za puteve tice, a ima generalno bolje odrzavanje puteva tokom godine sto ukazuje da nije potpuno uverljivo opisivanje da je jedini problem za ovakvo stanje puteva novac, i samo novac.

Kada je bilo na vestima da je neprohodan usled snega neki MK autoput ili planinski poluautoput (preko 1300 m nadmorske visine sa gomilama sneznih padavina svake godine) dok se kod nas i u ravnici dogodi da je 24 sata neprohodan autoput.

Vrlo prosto, novac jeste vazan ali je jos i vaznija organizacija kako se trosi novac.

Poredjenje nasih autoputeva sa Hrvatskom tek ogoljeno pokazuje stanje kod nas.
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Putevi u Srbiji

Post od perfiko »

Ajd' neka ti bude. Mada i dalje ne vidim logiku da se prioritertan međunarodni tranzitni pravac završava na Ohridskom jezeru. Da ne kažem da to obično ide do neke velike luke.
Ako im autoput prema GR nije bitan, što bi kopali tunel kod Demir kapije?
Putovao si u Grčku preko te Cafe? Gde?
Opet pitam, imaš li neke zvanične podatke o broju vozila koja idu jednim, koja drugim putem?
Zapravo zaboravi da sam pitao. Siguran sam da ćeš za sve što pitam naći meni neko nelogično obrazloženje.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Putevi u Srbiji

Post od nikaragva »

:kezo:
Korisnikov avatar
Jumbo
Reactions:
Postovi: 647
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:34
Garaža: Kia ceed 1,4; Renault Clio 1,2 TCe; Dacia Logan 1,4
Lokacija: Novi Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od Jumbo »

ljubitelj napisao:Poenta cele price je da MK nije nista posebno bogatija od Srbije sto se novca za puteve tice, a ima generalno bolje odrzavanje puteva tokom godine sto ukazuje da nije potpuno uverljivo opisivanje da je jedini problem za ovakvo stanje puteva novac, i samo novac.
E sad ima ovde i nas starijih pa ću zato reći da je u SFRJ posle Slovenije Makedonija imala najbolje održavane puteve. Ali tu postoji jedna začkoljica. a to je da Makedonija ima ubedljivo najmanje puteva za takav vid održavanja. Makedonija ima ukupno oko 3.000 km puteva sa tvrdom podlogom (asfalt i beton) , a recimo Srbija ima oko 45.000 km sa asfaltnom podlogom.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od ljubitelj »

perfiko napisao: Ako im autoput prema GR nije bitan, što bi kopali tunel kod Demir kapije?
.
Vec sam napisao, trazi Grcka kao clanica EU a kada se i daju pare nesto se radi. Kao sto traze i kod nas juzno od Leskovca.
Ali da evropske pare idu preko njih, tzv helenik plan.

U Grcku sam isao i jednim i drugim putem, opet ti ponavljam od Gradskog ka jugu je pust put 90% vremena i osim leti jedva se naleti na neko vozilo.
Ako ti je lakse, Skoplje - Djevdjelija ti je kao Beograd -Vrsac, Skoplje-Gradsko ti je kao Beograd-Pancevo.

Bgd-Vrsac-Temisvar jeste medjunarodni put ali je za nas saobracajno potpuno sporedan.
Za Makedoniju je glavni tranzitni pravac pomenuti koji povezuje Crno more sa Jadranom dok je Skoplje ka Solunu sporedni.
I sami Grci ne ulazu u taj pravac pa i dalje nakon vise decenija ne postoji a nije ni u najavi autoput od Evzonija do Soluna kao pravi autoput punog profila.

Umesto toga Grci su gradili autoput koji povezuje Egejsko sa Jonskim morem kao vazniji za EU koja uglavnom i finansira takve vece projekte.
Napravljen je novi autoput Pristina- Jadransko more kao prioritet za Albaniju.

Istok-zapad je prioritet EU u planovima, Ohrid treba da se poveze sa hrvatskim jadranskim autoputem kao krajnji cilj.

U tom delu Balkana planirani glavni saobracaj se ne odvija pravcem sever-jug.
Uz autoput treba da se napravi/ rekonstruise zeleznica.

Kada bi makar jednom provozao oba autoputa kroz MK verujem da ne bi ni pomislio da trazis podatke jer je kristalno jasno gde je veci saobracaj tokom cele godine.

Kako sam naveo, taj zapadni autoput je u daleko boljem stanju od juznog, u njega se vise ulaze sto je cinjenicno stanje.
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

ljubitelj
Brkaš Albansko - šiptarske prioritete i Evropske prioritete putnih pravaca. Šiptari su puni para....
Grčki prioritet je razvoj Jonskog regiona.
A naš prioritet je Koridor 10.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: Putevi u Srbiji

Post od Ogi »

Brate, koji ste vi no lifer-i !!! :o
MAD MAX
Banned
Reactions:
Postovi: 786
Pridružio se: 22 Feb 2012, 22:19

Re: Putevi u Srbiji

Post od MAD MAX »

Off topic
Ogi
Šta je sporno?
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Odgovori