Dusan napisao:
Ovi su malo cunirani, ali dobro izgledaju.
Inace kad sam bio klinac bio sam ubedjen da je ovo neko sklepao kod nas, nisam verovao da je fabrika pravila ovako nesto.
Ja sam mlad duhom te i danas verujem da je ovo neko sklepao.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Golf dvojka je vizionar koji je posle otvorio put za vozila poput audi allroad, octavia scout, cross polo... Sve što vam danas padne na pamet je verovatno pre toga bilo u golfu dvojci
ftj napisao:Golf dvojka je vizionar koji je posle otvorio put za vozila poput audi allroad, octavia scout, cross polo... Sve što vam danas padne na pamet je verovatno pre toga bilo u golfu dvojci
Heh, vidim ja da ti nikad ne bi pogodio šta sve meni danas pada na pamet.
A opet sa druge strane, po nešto si i u pravu : recimo prase i gajba piva su sigurno bili.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline. Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite. Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
There was also a version called Golf Country (3,000 cars), designed for light off-road driving. It had more suspension travel, four-wheel drive, bullbars (generally over a single headlight grill), a skid plate for protecting the engine area, and a spare wheel mounted externally on the back.
In Europe, it was offered with the acclaimed 114 bhp (85 kW) 1.8 8v petrol engine. There were also: 160 "Country Allround"; 558 " Country - Chrompaket" with Chrome bullbars and beige leather interior; and 50 "Country GTI" for VW-staff. The Golf Country was particularly popular in Alpine regions in central Europe.
ftj napisao:Golf dvojka je vizionar koji je posle otvorio put za vozila poput audi allroad, octavia scout, cross polo... Sve što vam danas padne na pamet je verovatno pre toga bilo u golfu dvojci
Peugeot 504 Dangel.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Kolko vidim to nije fabrička već verzija nekog offroad tunera? A golf je pored offroad vešanja imao i drugačije pragove, branike, raznorazne plastike, kao i fabrički 4x4... Istina možda su samo dobili ideju od njih...