Radi se o verziji od 1000 kubika, 71ks i sekvencionalnim menjacem. Posto nikada pre nisam imao priliku da vozim automobil sa ovakvim menjacem, za mene je to bilo nesto veoma zanimljivo. Sam osecaj da samo trebam da pustim gas i pomerim rucicu menjaca napred ili nazad je nesto sto je za mene bilo novo. Automobil se moze podesiti da sam menja brzine, ali je mnogo zanimljivije to raditi rucno. Opremljen je takodje start&stop sistemom koji gasi motor kada stanete na semaforu i pali ga pritiskom na gas. To mi i nije bilo narocito zanimljivo jer sam u glavi stalno razmisljao koliko se samo alnaser trosi. Potrosnja ovog malise je u gradskim uslovima oko 4 litre. Ono sto me je najvise odusevilo u vezi sa ovim automobilom je to sto kada ga vozite imate utisak da ste u nekom automobilu srednje klase, sve do trenutka kada pogledate nazad i vidite da nema nicega

Sto se tice mana ovog automobila, veoma ih je malo. Jedna od njih je svakako cena koju ne bi da navodim jer sam zaboravio tacan iznos koliko je izasao. Za gabarite ovog auta je visoka, ali je auto za grad zaista upotrebljiv. Gepeka skoro i da nema, ne mozete staviti ni omanje kuce nazad po meni.



