Vazduhoplovi
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Delegacija FAA u Srbiji
Delegacija Američke federalne vazduhoplovne administracije (FAA) boraviće posetiće Direktorat civilnog vazduhoplovsta Srbije (DCV), od 11. do 15. februara, zbog tehničke inspekcije pripremljenosti Srbije za prelazak iz kategorije "2" zemalja u kategoriju "1" po standardima FAA, saopšteno je danas iz DCV.
Krajem septembra 2011. godine DCV je zvanično počeo process prekategorizacije Srbije po standardima FAA.
Dobijanjem kategorije "1" sve aviokompanije registrovane u Srbiji moći će, ukoliko to žele, da obavljaju vazdušni saobraćaj sa SAD.
Srbija je ovaj status izgubila 2004. godine na osnovu ocena FAA zbog nedostataka u regulativi, tadašnje organizacije vazduhoplovnih vlasti i neusklađenosti srpskih vazduhoplovnih standarda i procedura sa američkim.
Izvor Blic.
Delegacija Američke federalne vazduhoplovne administracije (FAA) boraviće posetiće Direktorat civilnog vazduhoplovsta Srbije (DCV), od 11. do 15. februara, zbog tehničke inspekcije pripremljenosti Srbije za prelazak iz kategorije "2" zemalja u kategoriju "1" po standardima FAA, saopšteno je danas iz DCV.
Krajem septembra 2011. godine DCV je zvanično počeo process prekategorizacije Srbije po standardima FAA.
Dobijanjem kategorije "1" sve aviokompanije registrovane u Srbiji moći će, ukoliko to žele, da obavljaju vazdušni saobraćaj sa SAD.
Srbija je ovaj status izgubila 2004. godine na osnovu ocena FAA zbog nedostataka u regulativi, tadašnje organizacije vazduhoplovnih vlasti i neusklađenosti srpskih vazduhoplovnih standarda i procedura sa američkim.
Izvor Blic.

Re: Vazduhoplovi
Koja li ce to kompanija i sa kojim avionima, iz Srbistana za Ameriku? 

Re: Vazduhoplovi
Izvor Blic:
"Er Frans" pred sudom zbog šale jednog od svojih pilota
Francuska aviokompanija "Er Frans" pozvana je 25. februara pred sud u Bobinjiju (Francuska) nakon što se jedan od njenih kapetana našalio na račun kralja Maroka zbog kašnjenja leta AF 2497 Kazablanka-Pariz, 5. decembra.
Pilot se našalio preko mikrofona vezano za kašnjenje od 20 minuta njegovog leta zbog prisustva na pisti aviona Njegovog Visočanstva Mohameda VI, preneli su francuski mediji.
Prema RTL-u koji je preneo informaciju, komandant je apelovao na nezadovoljne putnike da "se direktno obrate Mohamedu VI, Kraljevska palata, Rabat". Ta kratka rečenica, međutim, nije ostavila sve putnike ravnodušnim. Neki su odlučili da kolektivno napadnu francusku aviokompaniju.
Oni su okarakterisali postupak pilota kao najsramnije izražavanje odredjenog kompleksa nasledjenog iz kolonijalnog perioda. Slučaj je naišao na burne reakcije u Maroku.
Nikad im nece zaboraviti...
EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme
ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
"Er Frans" pred sudom zbog šale jednog od svojih pilota
Francuska aviokompanija "Er Frans" pozvana je 25. februara pred sud u Bobinjiju (Francuska) nakon što se jedan od njenih kapetana našalio na račun kralja Maroka zbog kašnjenja leta AF 2497 Kazablanka-Pariz, 5. decembra.
Pilot se našalio preko mikrofona vezano za kašnjenje od 20 minuta njegovog leta zbog prisustva na pisti aviona Njegovog Visočanstva Mohameda VI, preneli su francuski mediji.
Prema RTL-u koji je preneo informaciju, komandant je apelovao na nezadovoljne putnike da "se direktno obrate Mohamedu VI, Kraljevska palata, Rabat". Ta kratka rečenica, međutim, nije ostavila sve putnike ravnodušnim. Neki su odlučili da kolektivno napadnu francusku aviokompaniju.
Oni su okarakterisali postupak pilota kao najsramnije izražavanje odredjenog kompleksa nasledjenog iz kolonijalnog perioda. Slučaj je naišao na burne reakcije u Maroku.
Nikad im nece zaboraviti...

EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme

Re: Vazduhoplovi
Turkish jutros iz Istanbula skoro sat vremena čekali u avionu da poletimo.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
Re: Vazduhoplovi
Pih, sta je sat vremena.
http://www.thestar.com/news/gta/2013/02 ... l_day.html
Passengers bound for Panama and Costa Rica sat on the tarmac for more than 13 hours at Pearson airport during snowstorm before finally taking off 17 hours late.
http://www.thestar.com/news/gta/2013/02 ... l_day.html
Passengers bound for Panama and Costa Rica sat on the tarmac for more than 13 hours at Pearson airport during snowstorm before finally taking off 17 hours late.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32199
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Drama na 8.000 metara: Avion leteo s otvorenim vratima, rupu zapušili ćebadima
Avion “Erbas A380” avio kompanije Ujedinjenih Arapskih emirata, na letu od Bangkoka za Hongkong, dobar deo puta je prešao sa delimično otvorenim vratima. Iako se još ne zna uzrok putnici veruju da je u pitanju eksplozija.
Na fotografiji koju je britanski turista snimio vidi se donji deo vrata zapušen ćebadima i jastucima
Posada je nastavak leta omogućila tako što je otvor zapušila ćebadima i jastucima, a britanski turista Dejvid Reid, koji je ovim avionom leteo sa sinom Luisom, izvestio je o ovom događaju britanske medije, potkrepivši svoju priču snimcima načinjenim u avionu.
Reid kaže da je sasvim moguće da je ekplodirala bomba, jer je dva sata nakon početka leta u avionu odjeknula “jaka eksplozija”. U prostor za putnike je pokuljao ledeni vazduh, a pritsak je naglo počeo da pada, jer su se vrata za izlaz u slučaju nužde u biznis klasi u donjem delu “odškrinula” za oko četiri centimetra.
Užasnuti putnici su počeli da vrište i da plaču, a između sedišta je projurila izbezumljena stjuardesa, vičući “otići će nam vrata”, da bi na kraju potražila zaklon ispod jedne od stolica.
U avionu je zavladala panika, a nakon sletanja aerodromska služba je evakuisala putnike
Na Reidovo zaprepašćenje, umesto da se pobrine za neplanirano sletanje, posada je rupu na brzinu zapušila ćebadima i jastucima spojenim lepljivom trakom, između biznis klase i ekonomske klase je navučena zavesa da putnici ne bi videli šta se događa, a avion je nastavio put, uz užasnu tutnjavu i temperaturu ispod nule u prostoru za putnike.
- To je najmoderniji avion, ali oni su rupu zapušili na najprimtivniji mogući način - kaže Reid, koji poseduje privatnu pilotsku dozvolu.

"Erbas" tvrdi da je nemoguće da su vrata bila otvorena
Nakon leta u takvim uslovima, Rejd je dobio plućnu infekciju, pa su otac i sin morali da prekinu već uplaćeno putovanje, koje ih je koštalo 4.500 funti i koje je trebalo da bude doživljaj koji će se pamtiti.
Nakon sletanja, incident su prijavili nadležnoj službi, koja je istragu poverila Generalnoj upravi civilnog vazduhoplovstva UAR, odakle je stigao odgovor da “bezbednost leta EK384 između Bangkoka i Hong Konga u ponedeljak 11. febraura ni u jednom trenutku nije bila ugrožena”.
Portparol “Erbasa” tvrdi da “nije moguće da se vrata A380, niti ma kog drugog aviona, otvore tokom leta, jer se vrata otvaraju na unutra i imaju mehanizam za zaključavanje.“
Izvor: Blic
Avion “Erbas A380” avio kompanije Ujedinjenih Arapskih emirata, na letu od Bangkoka za Hongkong, dobar deo puta je prešao sa delimično otvorenim vratima. Iako se još ne zna uzrok putnici veruju da je u pitanju eksplozija.
Na fotografiji koju je britanski turista snimio vidi se donji deo vrata zapušen ćebadima i jastucima
Posada je nastavak leta omogućila tako što je otvor zapušila ćebadima i jastucima, a britanski turista Dejvid Reid, koji je ovim avionom leteo sa sinom Luisom, izvestio je o ovom događaju britanske medije, potkrepivši svoju priču snimcima načinjenim u avionu.
Reid kaže da je sasvim moguće da je ekplodirala bomba, jer je dva sata nakon početka leta u avionu odjeknula “jaka eksplozija”. U prostor za putnike je pokuljao ledeni vazduh, a pritsak je naglo počeo da pada, jer su se vrata za izlaz u slučaju nužde u biznis klasi u donjem delu “odškrinula” za oko četiri centimetra.
Užasnuti putnici su počeli da vrište i da plaču, a između sedišta je projurila izbezumljena stjuardesa, vičući “otići će nam vrata”, da bi na kraju potražila zaklon ispod jedne od stolica.
U avionu je zavladala panika, a nakon sletanja aerodromska služba je evakuisala putnike
Na Reidovo zaprepašćenje, umesto da se pobrine za neplanirano sletanje, posada je rupu na brzinu zapušila ćebadima i jastucima spojenim lepljivom trakom, između biznis klase i ekonomske klase je navučena zavesa da putnici ne bi videli šta se događa, a avion je nastavio put, uz užasnu tutnjavu i temperaturu ispod nule u prostoru za putnike.
- To je najmoderniji avion, ali oni su rupu zapušili na najprimtivniji mogući način - kaže Reid, koji poseduje privatnu pilotsku dozvolu.

"Erbas" tvrdi da je nemoguće da su vrata bila otvorena
Nakon leta u takvim uslovima, Rejd je dobio plućnu infekciju, pa su otac i sin morali da prekinu već uplaćeno putovanje, koje ih je koštalo 4.500 funti i koje je trebalo da bude doživljaj koji će se pamtiti.
Nakon sletanja, incident su prijavili nadležnoj službi, koja je istragu poverila Generalnoj upravi civilnog vazduhoplovstva UAR, odakle je stigao odgovor da “bezbednost leta EK384 između Bangkoka i Hong Konga u ponedeljak 11. febraura ni u jednom trenutku nije bila ugrožena”.
Portparol “Erbasa” tvrdi da “nije moguće da se vrata A380, niti ma kog drugog aviona, otvore tokom leta, jer se vrata otvaraju na unutra i imaju mehanizam za zaključavanje.“
Izvor: Blic
Posetite www.garaza.rs !
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Ne bih voleo da budem prisutan u avionu u ovakvoj situaciji. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Napisao je Geza.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Vazduhoplovi
C check Aviogenexov 737-200.



Uskoro letovi do SAD?
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3693 ... ovi-do-SAD
Srbija ove godine može da dobije kategoriju jedan Federalne vazduhoplovne administracije SAD (FAA) za obavljanje direktnih letova do Amerike, izjavio je v.d. direktora Direktorata za civilno vazduhoplovstvo Milan Živanović.
Poseta i glavna provera eksperata FAA najverovatnije će uslediti na proleće, rekao je Živanović Tanjugu, ističući da postoji velika zainteresovanost građana u Srbiji i susednim zemljama za prekookeanske letove do američkog kontinenta.
- Glavni odit ili kontrola moguća je tokom prolećnih meseci, kada očekujemo eksperte FAA koji će dati konačnu procenu da li je naše zakonodavstvo u Srbiji uslaglašeno sa američkim i međunarodnim standardima - rekao je čelnik direktorata.
Kategorija jedan je izgubljena 2004. godine i od tada je puno urađeno na usaglašavanja zakonodavstva, što je rezultiralo donošenjem novog zakona o vazdušnom saobraćaju 2010. godine, a eksperti FAA su prethodne nedelje posetili srpski direktorat.
- Još nismo dobili njihovu zvaničnu ocenu, koju očekujemo u narednih 20 do 30 dana. Na osnovu ove posete vidimo da mi već zadovoljavamo te veoma stroge kriterijume koji važe po njihovom zakonodavstvu, uz određene primedbe za stvari koje nije teško otkloniti - kazao je Živanović.



Uskoro letovi do SAD?
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3693 ... ovi-do-SAD
Srbija ove godine može da dobije kategoriju jedan Federalne vazduhoplovne administracije SAD (FAA) za obavljanje direktnih letova do Amerike, izjavio je v.d. direktora Direktorata za civilno vazduhoplovstvo Milan Živanović.
Poseta i glavna provera eksperata FAA najverovatnije će uslediti na proleće, rekao je Živanović Tanjugu, ističući da postoji velika zainteresovanost građana u Srbiji i susednim zemljama za prekookeanske letove do američkog kontinenta.
- Glavni odit ili kontrola moguća je tokom prolećnih meseci, kada očekujemo eksperte FAA koji će dati konačnu procenu da li je naše zakonodavstvo u Srbiji uslaglašeno sa američkim i međunarodnim standardima - rekao je čelnik direktorata.
Kategorija jedan je izgubljena 2004. godine i od tada je puno urađeno na usaglašavanja zakonodavstva, što je rezultiralo donošenjem novog zakona o vazdušnom saobraćaju 2010. godine, a eksperti FAA su prethodne nedelje posetili srpski direktorat.
- Još nismo dobili njihovu zvaničnu ocenu, koju očekujemo u narednih 20 do 30 dana. Na osnovu ove posete vidimo da mi već zadovoljavamo te veoma stroge kriterijume koji važe po njihovom zakonodavstvu, uz određene primedbe za stvari koje nije teško otkloniti - kazao je Živanović.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vazduhoplovi
Odlična vest! Samo, brine me što smo do 2004. imali tu licencu, imali smo i jedan DC-10, pa se opet nije letelo do SAD. Da se ja pitam, iznajmio bih nekoliko novijih DC-10-ki (uz pretpostavku da još imamo pilote sa licencom za njih) i odmah počeo letove do NY, LA, pa i do Kanade i Australije. Dok se mnoge kompanije bore za putnike, JAT ima ogromno interesovanje putnika (naših ljudi širom sveta), ali neće/ne može da ih preveze.Geza napisao: Uskoro letovi do SAD?
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3693 ... ovi-do-SAD
Pretpostavljam da piloti sa licencom za DC-10 lako mogu da se prebace i na MD-11.
Ako bi se iznajmilo nešto drugo (B747, B767, B777), da li bi morale da se iznajme i posade? Koliko treba vremena/novca da se pilot sa npr. B737 sertifikuje za neki od navedenih tipova aviona?
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
DC-10 i MD11 - Oil Guzzlers. Preskupi su za bilo kakvu upotrebu. Uglavnom se koriste za Cargo sad, tesko da bi leteli u USA putnicke letove. Ako nadju dobar primerak uopste
767 ili 757 su dovoljni za nase potrebe.

767 ili 757 su dovoljni za nase potrebe.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”