Alfa Romeo 4C

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48066
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Geza »

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32198
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Alfa Romeo 4C

Post od trojanac »

Mene previše podseća na Elise.
Posetite www.garaza.rs !
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48066
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Geza »

Nove fotke.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
sErGiO
Reactions:
Postovi: 278
Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo 4C

Post od sErGiO »

Alfa Romeo 4C: nove slike i detalji

Slika

Konačna verzija modela Alfa Romeo 4C će imati svoj debi na 83. Međunarodnom Sajmu Automobila u Ženevi. Ovaj kupe sa središnjim motorom, pogonom na zadnje točkove i sa dva pojedinačna sedišta predstavlja suštinu jednog sportskog automobila u srcu Alfa Romeovog DNA: performanse, italijanski stil i tehnička izvrsnost, nudeći maksimalno zadovoljstvo pri vožnji uz potpunu bezbednost.
Dizajniran od strane inženjera kuće Alfa Romeo i proizveden u fabrici Maserati u Modeni, ovaj novi kompaktni super automobil će se naći u prodaji 2013. godine, čime se obeležava povratak ovog italijanskog brenda u Sjedinjene Američke Države i početak plana rasta Alfa Romeo brenda na svetskom nivou.

Slika

Alfa Romeo 4C potiče direktno od koncepta zbog koga su mnogi sa čuđenjem dizali obrve na Sajmu Automobila u Ženevi 2011.godine, u tolikoj meri da je postao dobitnik tri prestižne nagrade: ‘AutoBild Design Award’ (Nagrada za dizajn) (2011, Nemačka), ‘Design Award for Concept Cars & Prototypes’ (Nagrada za dizajn konceptualnih automobila i prototipova) (2012, Italija) i nagradu za ‘Most Exciting Car of 2013’ What Car? ’ (Najuzbudljiviji Auto 2013-te godine) (2013, Velika Britanija).

Akronim 4C
Akronim ‘4C’ vuče inspiraciju iz slavne prošlosti ovog brenda, prenoseći vrednosti tehnologije i emocija u budućnost. Drugim rečima, odnosi se na veliku sportsku tradiciju Alfa Romea: akronimi 8C i 6C korišćeni su kod automobila koji su se istakli 30-tih i 40-tih godina prošlog veka – kako trkačkih, tako i putničkih – u koje je ugrađeno snažnih ‘osam cilindara’ i inovativnih ‘šest cilindara’, čijom je šemom dizajna i konstrukcijom potvrđen cilj postizanja odnosa snage i težine jednog autentičnog superautomobila, manji od 4kh/KS, a koji se ipak ne fokusira samo na maksimalnu iskoristivu snagu, već i na ograničenje težine kako bi se obezbedila maksimalna okretljivost i vrhunske performanse.

Slika

Do dana današnjeg, Alfa Romeo 4C koristi tehnologije i materijale koji potiču od super sportskih automobila (uključujući i Alfa Romeo 8C Competizione) – ugljenična vlakna, aluminijum, pogon na zadnje točkove – i tehnologije korišćene za najnovije standardne modele Alfa Romea, ali unapređeni kako bi još više istakli sportski izgled ovog novog automobila. To se može videti na novom 1750 Turbo Petrol motoru sa direktnim ubrizgivanjem, izgrađenom u potpunosti od aluminijuma, sofisticiranim ALFA TCT prenosniku sa dvojnim suvim kvačilom i Alfa DNA selektoru sa, do sada neviđenim Race režimom rada.

Spoljašni stil
Dizajniran od strane Stilskog Centra Alfa Romea, model 4C već na prvi pogled evocira sećanjai na neke od tradicionalnih legendarne modele koji su ostavile dubok trag u istoriji ovog brenda.

Slika

Pored svega gore navedenog, u pogledu dimenzionih i šematskih sličnosti, jedan model se posebno izdvaja: 33 Stradale, automobil koji je kombinovao ekstremne mehaničke i funkcionalne zahteve sa stilom koji nudi suštinu, a koji je ‘obukao’ motor i šasiju u skladu sa nepogrešivom Alfa Romeo obradom. 4C je ispratio “odelo” i tako završio putovanje na koje je krenuto sa modelom 8C Competizione, naglašavajući neke karakteristične koncepte ovog brenda, kao što su veličina kompaktnog automobila dinamičnost i okretnost.

Unutrašnji dizajn
Osnovni dizajn i suštinski materijali takođe daju osobenost enterijeru, koji je kreiran i izgrađen u cilju maksimalnog zadovoljstva tokom vožnje.

Slika

Ono što se posebno ističe su ugljenična vlakna u enterijeru, koja su se koristila u izradi centralnog odeljka, a koji je u potpunosti ostavljen netaknut kako bi se pojačao osećaj jedinstvenosti u pogledu tehnologije i male težine.

Dimenzije i aerodinamika
Kompaktne dimenzije čine ovaj automobil sa dva pojedinačna sedišta zaista jedinstvenim među konkurentima: s dužinom manjom od četiri metra, širinom od 200 cm, visinom od 118 cm i sa razmakom osovina manjim od 2.4 metra.

Slika

Ovakve dimenzije služe ne samo da bi se naglasila kompaktna veličina ovog automobila, već i da bi se naglasila njegova okretljivost. Štaviše, zahvaljujući izvrsnom urađenom poslu dizajnera, ovaj automobil postiže maksimalnu aerodinamičnu iskorišćenost, beležeći negativan Cz (koeficijent aerodinamičkog pritiska) koji, kao što je slučaju sa trkačkim automobilima, doprinosi postizanju povećane stabilnosti pri većim brzinama.

Slika

Novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor
Evolucijom motora koji se već koristi kod Quadrifoglio Verde verzije modela Giulietta, novi četvorocilindrični 1750 Turbo Petrol motor primenjuje inovativne sisteme od aluminijumskih blokova i posebne sisteme za dovod i odvod vazduha koji su optimizirani kako bi što više istakli sportski duh ovog automobila. Osim toga, ovaj model se može pohvaliti inovativnim tehničkim rešenjima uključujući direktno ubrizgivanje goriva, dvojne ventile sa kontinualno promenljivim vremenom, turbopunjač i revolucionarni kontrolni sistem provetravanja vazduha koji se rešava turbo zadrške.

Alfa TCT automatski menjač
1750 Turbo Petrol motor se udružio sa inovativnim Alfa TCT prenosnikom sa dvojnim suvim kvačilom, koji je verodostojna osnova u svom segmentu zahvaljujući maloj težini i ekstremnoj brzini aktivacije. Brzine se takođe mogu menjati u sekvencijalnom režimu rada korišćenjem krilca za promenu brzine koja se nalaze iza volana.

Novi Alfa DNA selektor sa Race režimom rada
Na modelu Alfa Romeo 4C svoju premijeru ima novi Alfa DNA selektor, koji osim što ima tri standardna podešavanja; Dynamic, Natural i All Weather – poseduje i četvrti režim rada: Race, konstruisan u cilju još većeg poboljšanja voznog iskustva na trkačkoj stazi.

Slika

Izvrsnost proizvedena u Italiji
Koristila su se samo najbolja tehnička i industrijska znanja Alfa Romeo i Maserati brendova u cilju razvijanja konačne verzije modela 4C. Baš zbog toga, timski rad ova dva brenda imao je za cilj integraciju odeljenja za projektovanje u Alfa Romeu sa proizvodnim pogonom Maseratija. U najmanju ruku rečeno, i to je takođe istaknuta crta Alfa Romea, brenda koji postoji već ceo vek i koji nastavlja da bude jedan od najpoznatijih i najpopularnijih ambasadora italijanskih proizvoda širom sveta.


Preuzeto sa FLCS foruma.
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Slika
Korisnikov avatar
Risto
Reactions:
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Risto »

Uf kako mi se svidja ovaj auto, prava perverzija, steta sto se ovo nece uvoziti polovno za male pare iz Italije :mrgreen: Jbg. nije motor JTD pa da bude interesantna za nase trziste iako je motor zapremine ispod dva litra...

Mislim da je ova Alfa pravac u kom su Subaru i Toyota trebali ici stvarajuci BRZ/GT-86, vise snage i manje kila...
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Alfa Romeo 4C

Post od nidza »

Ovo je potpuno druga priča od GT-86. Ne vidim ih kao konkurenciju.

Tapatalk HD
Korisnikov avatar
Risto
Reactions:
Postovi: 6023
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
Lokacija: Klagenfurt, AT

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Risto »

znam da nisu direktna konkurencija, Alfa ce biti 50% skuplja ali sam mislio na to da je GT-86 morao imati nesto bolje performanse...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo 4C

Post od starac vujadin »

GT86 je pogodio pravo u metu. Nije sve u snazi, nego u kontroli i balansu. Ova Alfa već sada nagoveštava da neće biti tako uspešna ni konceptualno, niu smislu značaja kao automobil.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48066
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Geza »

Značaj nije važan, dokle god se dobro prodaje u Americi. ;)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo 4C

Post od starac vujadin »

Bitniji je značaj, jer ovaj auto treba da ima "halo efekat" i da prokrči put stvarno komercijalnim modelima Alfe koji treba da uslede na američko tržište. Njegova prodaja je u drugom planu jer će ga ionako uraditi u relativno limitiranom broju. On treba da uradi ono što je trebalo da uradi 8c (koji je to i uradio), ali je Alfa odložila, po ko zna koji put, dolazak u Ameriku, pa je "halo efekat" od 8c izostao, te su sada "smućkali" 4c.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48066
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Geza »

Problem je što će Alfa 4C u US of A koštati 60.000 $, što je i za njihove pojmove preskupo. Ali ako već treba da se probije psihološka barijera kod kupaca, onda bolje da krenu sa skupim modelima, pa da polako predstave i jeftinije.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo 4C

Post od starac vujadin »

Pa, da...tako i rade. Samo za Amere je bitno da urade targa verziju, jer samo sa hardtopom se neće proslaviti. Ovaj auto nije hardcore sportski auto kao Elise, a nije ni relativno komotan ui upotrelbjiv kao Cayman, npr. Prodaće oni tih 2000 i kusur što planiraju.
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48066
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48066
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Geza »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28237
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Alfa Romeo 4C

Post od Xepoj87 »

Elise u fancy pakovanju :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Odgovori