Zašto je Srbija tu gde jeste?!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
A njima lepo, nagledali se filmova...

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Normalno kada ima vise penzionera od zaposlenih (redovno zaposlenih).. PIO se svaki mesec krpi da isplati penzije.
I onda dodje neki Krkobabic i hoce povecanje jer je tako obecao.. Ma mrs bre
I onda dodje neki Krkobabic i hoce povecanje jer je tako obecao.. Ma mrs bre

Brzine idu u H-a !!!




Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Umesto da liberalizuju malo poreski i penzioni sistem da se ljudima ne isplati da se dovijaju u sivoj zoni, ne bi bilo problema.
Suština cele priče je i dalje urušavanje sistema samog u sebe, jer se ne može doveka živeti na revers i od zajmova. I neke mnogo ozbiljnije ekonomije (članice EU) su pukle ili su na rubu propasti.
Mora da počne da se radi, izvozi, kvalitetno. Nama je ovo poslednje ozbiljan problem, evo i poljoprivreda je sad pukla zbog ove afere sa kukuruzom i mlekom, a ja sam se baš uzdao u nju.
Kakav Fiat, kakvi bakrači, hrana i voda su najveći resurs, a mi to možemo da proizvodimo mnogo više nego što su nam potrebe. Svi samo time da se bacimo živeli bi kao kraljevi (ne mislim lično da upregnemo volove, nego cela logistika zemlje da se okrene hrani, hi-tech logistici, kontroli, kvalitetu). Ne bi nas nikad niko bombardovao, ni pomislio, da hranimo zdravom hranom istok i zapad. Nas ima svih zajedno manje od 10m u zemlji, sa svim manjinama, a mogli bi 10x više ljudi da nahranimo.
Jednostavno smo čvrsti kao puding, pa je sve ovo što se dešava potpuno normalno.
Tapatalk HD
Suština cele priče je i dalje urušavanje sistema samog u sebe, jer se ne može doveka živeti na revers i od zajmova. I neke mnogo ozbiljnije ekonomije (članice EU) su pukle ili su na rubu propasti.
Mora da počne da se radi, izvozi, kvalitetno. Nama je ovo poslednje ozbiljan problem, evo i poljoprivreda je sad pukla zbog ove afere sa kukuruzom i mlekom, a ja sam se baš uzdao u nju.
Kakav Fiat, kakvi bakrači, hrana i voda su najveći resurs, a mi to možemo da proizvodimo mnogo više nego što su nam potrebe. Svi samo time da se bacimo živeli bi kao kraljevi (ne mislim lično da upregnemo volove, nego cela logistika zemlje da se okrene hrani, hi-tech logistici, kontroli, kvalitetu). Ne bi nas nikad niko bombardovao, ni pomislio, da hranimo zdravom hranom istok i zapad. Nas ima svih zajedno manje od 10m u zemlji, sa svim manjinama, a mogli bi 10x više ljudi da nahranimo.
Jednostavno smo čvrsti kao puding, pa je sve ovo što se dešava potpuno normalno.
Tapatalk HD
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
S druge strane i taj PIO je odlična kupovina, treba mu malo spustiti cenu...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- pedja
- član 001
- Postovi: 15454
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Umalo da stavim ovo u temu o gradjevini, ali evo ovde:
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3697 ... a-10-odsto
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3697 ... a-10-odsto
Procena je da 10 odsto vrednosti nekretnine čine nepredviđeni troškovi poput “čašćavanja” službenika lokalnih samouprava. Mito koji većina investitora daje opštinarima da bi brže došli do dozvola za izgradnju obavezno ulazi u cenu kvadrata. Kada se tome dodaju i apetiti investitora za zaradom, onda je jasno zašto stanovi u Srbiji nisu jeftiniji.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Potpisujem ceo citirani deo U SLOVO!!!
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
nidza napisao:Umesto da liberalizuju malo poreski i penzioni sistem da se ljudima ne isplati da se dovijaju u sivoj zoni, ne bi bilo problema.
Suština cele priče je i dalje urušavanje sistema samog u sebe, jer se ne može doveka živeti na revers i od zajmova. I neke mnogo ozbiljnije ekonomije (članice EU) su pukle ili su na rubu propasti.
Mora da počne da se radi, izvozi, kvalitetno. Nama je ovo poslednje ozbiljan problem, evo i poljoprivreda je sad pukla zbog ove afere sa kukuruzom i mlekom, a ja sam se baš uzdao u nju.
Kakav Fiat, kakvi bakrači, hrana i voda su najveći resurs, a mi to možemo da proizvodimo mnogo više nego što su nam potrebe. Svi samo time da se bacimo živeli bi kao kraljevi (ne mislim lično da upregnemo volove, nego cela logistika zemlje da se okrene hrani, hi-tech logistici, kontroli, kvalitetu). Ne bi nas nikad niko bombardovao, ni pomislio, da hranimo zdravom hranom istok i zapad. Nas ima svih zajedno manje od 10m u zemlji, sa svim manjinama, a mogli bi 10x više ljudi da nahranimo.
Jednostavno smo čvrsti kao puding, pa je sve ovo što se dešava potpuno normalno.
Tapatalk HD


-
- Postovi: 6444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Poljoprivreda je pukla odavno, a ne sada zbog afere sa mlekom i kukuruzom.. 

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Bas tako...Srbija je mnogo daleko od moderne poljoprivredne proizvodnje.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24762
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Upravo to. Bas sam slusao neku emisiju, i kaze, da je Srbija ulozila u sistem za navodnjavanje, samo gubici od proslogodisnje suse bi nadoknadili ceo sistem za navodnjavanje. Necu da ulazim koliko je to u brucu tacno, ali definitivno ima smisla prica. Evo, ovo je statistika dobijene kolicine posejanog po hektaru. Treba imati u vidu da imamo povoljniju klimu i kvalitet zemljista od nekih ostalih na listi.http://www.nationmaster.com/graph/agr_c ... er-hectare
Problem je sto je za zadnjih desetak godina mogla da se napravi revolucija na tom polju da se ulagalo kao sto nije.
Problem je sto je za zadnjih desetak godina mogla da se napravi revolucija na tom polju da se ulagalo kao sto nije.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Postovi: 6444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Evo ovde kod mene u kraju je trebao da se radi sistem navodnjavanja, pare uplacene iz republickog budzeta pre tri godine a od navodnjavanja nista..kad su otisli u NS kod pokrajinskog dobili odgovor da su oni pare uplatili na racun opstine i tu se gubi svaki trag...




Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Polako gde žurite. Tek su tajkuni pokupovali zemlju. Sad još ovo što je ostalo da se rasproda, pa će i biti poljoprivredne proizvodnje.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32372
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Plaćamo 2,7 milijardi godišnje za 30.000 službenih automobila
Službena vozila građane Srbije koštaju više od 24 miliona evra godišnje ili 2,7 milijardi dinara, pokazuje računica „Blica” urađena na proceni Državne revizorske institucije da tih vozila ima više od 30.000.
U Srbiji, naime, ne postoji tačan podatak o broju službenih vozila, a vrlo često nisu dovoljno precizni ni kriterijumi ko i pod kojim uslovima ima pravo na službeno vozilo.
Računica je rađena na osnovu pretpostavke da svaki od 30.000 automobila dnevno pređe oko 50 kilometara. Milionski iznos troškova se dobije kada se zna da je trošak automobila oko šest dinara po kilometru.
- Moglo bi da se postavi i pitanje da li su zaista neophodna sva službena vozila kojima se raspolaže. Jer, ako se neko vozilo koristi jednom ili dva puta mesečno za neki službeni put, isplativije bi bilo angažovati profesionalnu agenciju koja se bavi tom vrstom usluge - ocenjuje Nemanja Nenadić iz „Transparentnosti Srbija“.

Problem je, kako navodi Nenadić, i pitanje nabavke vozila, raspisivanja tendera i kriterijuma koji se na tim tenderima postavljaju. Problem kontrole korišćenja službenih vozila mogao je, prema njegovim rečima, da bude rešen uvođenjem posebnih registarskih tablica za službena vozila (nešto poput onih sa oznakom TX za taksi vozila) ili ugradnjom GPS uređaja uz pomoć kojeg bi u operativnom centru svakom trenutku znali gde je vozilo, pa čak i kojom se brzinom kreće. Na taj način bi se istovremeno kontrolisali i da li se poštuju saobraćajni propisi.
- Državna revizorska institucija je nedavno zatražila od određenih korisnika budžeta podatke o službenim vozilima, njihovoj strukturi i troškovima održavanja. Sada prikuplja podatke neophodne za otpočinjanje revizije - kazali su „Blicu“ u ovoj državnoj ustanovi.
Sličnu kontrolu u nekoliko javnih preduzeća i lokalnih samouprava najavili su i iz Agencije za borbu protiv korupcije.
Uprava za zajedničke poslove republičkih organa, inače, raspolaže sa 319 vozila, prosečne starosti od 8,96 godina, koja su u 2012. godini prešla 8.123.000 kilometara. Troškovi njihovog održavanja bili su 86.700.000 dinara.
Izvor: Blic
Službena vozila građane Srbije koštaju više od 24 miliona evra godišnje ili 2,7 milijardi dinara, pokazuje računica „Blica” urađena na proceni Državne revizorske institucije da tih vozila ima više od 30.000.
U Srbiji, naime, ne postoji tačan podatak o broju službenih vozila, a vrlo često nisu dovoljno precizni ni kriterijumi ko i pod kojim uslovima ima pravo na službeno vozilo.
Računica je rađena na osnovu pretpostavke da svaki od 30.000 automobila dnevno pređe oko 50 kilometara. Milionski iznos troškova se dobije kada se zna da je trošak automobila oko šest dinara po kilometru.
- Moglo bi da se postavi i pitanje da li su zaista neophodna sva službena vozila kojima se raspolaže. Jer, ako se neko vozilo koristi jednom ili dva puta mesečno za neki službeni put, isplativije bi bilo angažovati profesionalnu agenciju koja se bavi tom vrstom usluge - ocenjuje Nemanja Nenadić iz „Transparentnosti Srbija“.

Problem je, kako navodi Nenadić, i pitanje nabavke vozila, raspisivanja tendera i kriterijuma koji se na tim tenderima postavljaju. Problem kontrole korišćenja službenih vozila mogao je, prema njegovim rečima, da bude rešen uvođenjem posebnih registarskih tablica za službena vozila (nešto poput onih sa oznakom TX za taksi vozila) ili ugradnjom GPS uređaja uz pomoć kojeg bi u operativnom centru svakom trenutku znali gde je vozilo, pa čak i kojom se brzinom kreće. Na taj način bi se istovremeno kontrolisali i da li se poštuju saobraćajni propisi.
- Državna revizorska institucija je nedavno zatražila od određenih korisnika budžeta podatke o službenim vozilima, njihovoj strukturi i troškovima održavanja. Sada prikuplja podatke neophodne za otpočinjanje revizije - kazali su „Blicu“ u ovoj državnoj ustanovi.
Sličnu kontrolu u nekoliko javnih preduzeća i lokalnih samouprava najavili su i iz Agencije za borbu protiv korupcije.
Uprava za zajedničke poslove republičkih organa, inače, raspolaže sa 319 vozila, prosečne starosti od 8,96 godina, koja su u 2012. godini prešla 8.123.000 kilometara. Troškovi njihovog održavanja bili su 86.700.000 dinara.
Izvor: Blic
Posetite www.garaza.rs !
Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!
Koliko se rasipa novac, mi smo jedna vrlo bogata zemlja izgleda.
30k državnih automobila, pa da li je moguće? Ja mislim da oni nemaju pojma polovina od toga gde je....
Tapatalk HD

Tapatalk HD