Preporučeni AUTO-TESTOVI sa Interneta

Utisci nakon vožnje nekog automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master »

Legendarni review. :kezo:

"It's a quaaatrooooo:" :rofl:

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Misha »

Volvo S60 Polestar vs. BMW M3 & Audi RS4 Avant



Bmw-Volvo-Audi TTA prvak Fredrik Ekblom postao je "Švedski Stig", te zajedno sa auto magazinom Auto Motor & Sport testirao potpuno novi Volvo S60 Polestar protiv BMW-a M3 i Audija RS4 na Göteborg City Areni.

Pitanje koje se postavlja pred video prilog koji donosimo u nastavku je sljedeće: Može li Volvo koji je uvijek bio obiteljski automobil zaprijetiti njemačkim najboljim i najbržim sportskim modelima u D-segmentu sportskih automobila, modelima poput BMW-a M3 i Audija RS4? Ako govorimo o Volvo S60 Polestar Performanse, prilično smo sigurni u to. Jedini problem leži i činjenici da, za sada, izvedba S60 Polestar je jedan jedini model koji za sada još nije primio zeleno svjetlo ni za ograničenu serijsku proizvodnju.

Ipak, švedsko izdanje Automotorundsport na zanimljiv način nam je predstavilo ovu švedsku jurilicu koju pokreće motiviran 3,0-litarski turbo redni V6 koji raspolaže sa 508 KS. Dovoljno da na papiru ugrozi 450 KS snažan Audi RS4 Avant i 420 KS snažan BMW M3 Coupe. No pogledajmo u nastavku je li u praksi stvar drugačija.


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... A88iWj2lLk


Izvor:presretac.com
http://www.presretac.com/automobili/car ... avant.html
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Misha »

BMW 1M Coupe vs Audi RS3


Bmw-Audi-2012 Car Magazine uzeo je na test dva najveća rivala kojima je zajedničko samo jedno - snaga. Pogledajte duel između BMW-a 1M Coupe i Audija RS3. Svaki nudi identičnih 340 KS i 450 Nm okretnog momenta.

Međutim, ovo su dvije vrlo različite zvijeri. Audi pogoni 2,5-litreni pet cilindarski turbo agregat koji šalje snagu na sva četiri kotača putem sedam stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom. BMW, s druge strane pokreće 3,0-litarski redni twin-turbo "šestak" koji snagu šalje na stražnje kotače preko šest-stupanjskog ručnog mjenjača.

Audi RS3 ubrzava do 100 km/h (62 mph) za 4,6 sekunde, najveća brzina elektronski je ograničena na 250 km/h (155 mph), a teži samo 1575 kilograma. S druge strane, BMW 1M Coupe treba 4,7 sekunde do 100 km/h, a teži 1611 kg.


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 3HqyKRhg88



Izvor:presretac.com
http://www.presretac.com/automobili/car ... i-rs3.html
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Misha »

Head 2 Head: BMW E30 M3 Vs Mercedes-Benz 190E 2.3-16!


BMW-E30-M3-Vs-Mercedes-BenzU najnovijoj epizodi Head 2 Head, voditelj Jason Cammisa pripremio nam je klasičnu europsku sportsku sedan bitku. Rame uz rame su se našli legendarni BMW E30 M3 i njegov vječiti rival Mercedes-Benz 190E 2.3-16.

Prva utrka za Mercedes-Benz na Grand Prix stazi bila je 1984, kada je 20 identičnih 190E 2.3-1.6 sudjelovalo u utrci u kojoj su sudjelovali F1 vozači. Pobjednik je bio pridošlica imenom Ayrton Senna. Odgovor je tada stigao iz Münchena, četiri godine nakon debija 190E 2.3-16, u obliku BMW-a M3 koji se temeljio na seriji 3 (E30) iz 1986.



Bio je to prvi M3, najpoznatiji i među obožavateljima najomiljeniji model. Prvu originalnu inačicu je pokretao S14B23 motor snage 195 KS. Premda je BMW tada već bio poznat po svojim rednim šestacima M3 je koristio redni četiricilindarski motor. Bilo je mnogo inačica, no najpoznatija je Sport Evolution ili EVOIII, koja je pokretana snažnim S14 motorom obujma 2,5 L i snage 241 KS.


Upravo je u ovoj epizodi Jason Cammisa imao prilike provozati EVOIII izdanje (2,5 litarski motor sa 241 KS), dok je s druge strane Mercedes-Benz 190E 2,3-16 sa 170 KS. Mi ćemo pretpostaviti da Cammisa nije mogao pronaći osnovni M3 E30 sa 195 KS (2,3-litreni motor), odnosno rijetki 190E 2.5 16v EVO II koji razvija 235 KS (2,5-litreni motor).


http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Nv83OJk--4


Izvor:presretac.com
http://www.presretac.com/automobili/car ... -3-16.html
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od BAJKER »

:doubleup: Volim ove auto klasike 80-tih :)
Slika
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Misha »

:plusone: :doubleup:
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
swemir
Reactions:
Postovi: 3878
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:52
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od swemir »

taj test je bio pre par stranica :)

http://www.youtube.com/watch?v=o0mzhOpxTNY
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master »

U novom Rangeu i Bob postaje ljubitej Justina Biebera. :uf:

http://www.youtube.com/watch?v=IXz2cxCQ2FA
Širim haos!
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master »

Kad smo već kod Carbuyera evo testa koji prethodi ovom iznad. Saće me optuže da sam fan-boy. :kezo:

http://www.youtube.com/watch?v=QycnbLJuV0s

Off topic
Ne volim kada snajka radi review na CB. Iako je u zadnje vreme malo propala u licu, ona naša snajka je lepša, a i nema krive noge. :djavo:


P.S. Dragane, konačno sam saznao čemu služi ona polica iznad kasete. :kezo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od nuk »

+1za CB snajku, simpa je skroz iako se ne provaljuje kad prekrsti noge :)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od dragan »

methane.master napisao: P.S. Dragane, konačno sam saznao čemu služi ona polica iznad kasete. :kezo:
hahaha, trrebali su i kisobran da daju onda uz auto, neki sa odgovarajucim dimenzijama...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od methane.master »

Da znaš. Onomad u Hitu lomismo glave šta da se stavi, a ni snaša iz prodaje ništa da predloži. :kezo:
Širim haos!
Korisnikov avatar
Misha
Reactions:
Postovi: 3684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
Lokacija: Novi Sad

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od Misha »

OPEL ASTRA SEDAN 1.7 CDTI ENJOY


Umanjena Insignia: masivna kompaktna limuzina s dobrim dizelašem od 130ks




Nakon osnovnog modela Astre četvrte generacije, predstavljenog u rujnu 2009., karavana Sports Tourer uvedenog u listopadu 2010. i kompakta GTC iz jeseni 2011., krajem prošle godine na naše je tržište stigao četvrti model iz game - limuzina Sedan. Ima isti međuosni razmak kao osnovni model, ali je rastegnut sa 442 na 466 centimetara. Time je dobiven prtljažnik od 460 litara, što je doduše daleko od onoga što nudi Octavia, ali je sasvim pristojno. Pristojan je i dizajn, premda na prvi pogled djeluje kao da se radi o umanjenoj Insigniji.

Astra Sedan je dobrodošla novost na našem tržištu, gdje prolaze kompaktne limuzine. Ali, za ovaj je auto teško kazati da je to kompaktna limuzina, jer je gabaritima prije srednja klasa. Kao što smo zaključili za Insigniju, dizajneri iz Rüsselsheima pravi su majstori za napraviti izvana velik, a iznutra malen auto. Daleko od toga da je Astra Sedan skučena, ali kao i u slučaju prtljažnika, ima manje mjesta nego bi se očekivalo od tolikog automobila. Zasluga, odnosno krivac za to je zaobljena, niska silueta i masivna konstrukcija.

Limuzinska izvedba kompakta iz Rüsselsheima izravno cilja na one koji kupuju, ili su kupovali Škode Octavije te joj misija na tržištu neće biti nimalo laka

Opel Astra četvrte generacije paralelno se prodaje s modelom treće, koji nosi oznaku Classic. S jedne je strane to dobro, a s druge nije. Naime, Classic jedan izgleda prejeftino (dobro opremljeni može se dobiti već za 11.900 eura), a drugi preskupo, jer mu cijena starta sa 15.400 eura. Astra nudi i solidnu protuvrijednost za uložen novac, ali mnogim kupcima, koji su dosad vozili kompaktne Opele, to više nije povoljno. Stanje su malo popravile akcijske cijene i ponude, koje su postale pravilo, a ne iznimka.

Na test smo dobili model sa solidnom motorizacijom i, po mjerilima prosječnog kupca, bogatom opremom. Astra Sedan 1.7 CDTI Enjoy upregnuta je dosad najsnažnijom verzijom Isuzuovog turbodizelaša obujma 1686 ccm. U ponudi je sa 110, 125 i 130 KS, odnosno sa 260, 280 i 300 Nm. Sjećam se, početkom listopada 1994., s prvom generacijom Astre Sedan, opremljenom izvornim Isuzuovim turbodizelašem sa 1686 ccm i 82 KS, putovao sam na salon u Pariz. Bila je to tada 'dizelska raketa', jer je išla bolje od očekivanja (zahvaljujući i 230 kg nižoj masi), a na njemačkom Autobahnu bez problema je 'prašila' 180 km/h.

Sedan je cijenom postavljen između osnovnog modela i karavana Sports Tourer, a u benzinskoj verziji 1.4 sa 100 KS i osnovnom opremom dostupan je od 16.400 eura

Za razliku od verzije Classic, koja je zbog manje mase najpopularnija s osnovnim benzincem 1.6 sa 115 KS, nova, posebno kao karavan i limuzina, zanimljivija je i poželjnija u dizelskoj verziji. Ponuda, doduše počinje sa 1.3 CDTI, Fiatovim malim dizelašem obujma 1248 ccm i snage 95 KS, i cijenom od 18.900 eura. Ali, taj je motor ipak 'za broj manji' od poželjnog. Najbolja je mjera 1.7 CDTI sa 110 KS, što u kombinaciji s osnovnim paketom opreme Essentia, vrijedi 19.700 eura.

Testni je model već lijepo nabijen sa 300 Nm i 130 KS i bogatim paketom opreme Enjoy, koji nudi kožne obloge volana i mjenjača, tempomat, automatsku klimu, maglenke, 17-colne alu naplatke... Cijena time raste na 21.400 eura. U tom je paketu je limuzinska Astra već pristojan automobil, koji lijepo može poslužiti za obiteljske namjene (mnogima je to iznad potrebnog), a i kao respektabilan poslovnjak. Kvaliteta izrade je korektna, materijali također, a oprema je više nego dobra. Početni uvjeti za uspjeh dakle postoje, bez obzira što Astra četvrte generacije nije opravdala sva očekivanja.


Kokpit je jednak kao kod ostalih modela Astre, a jako podsjeća na Insignijin. Ergonomija je dobra, premda smetaju nepregledna središnja konzola i premalo osjećajan upravljač

Astra Sedan, kao i ostale izvedbe, teška je kategorija. Testni model, sa svom opremom ima masu blizu tone i pol, što jasno pokazuje veliku pasivnu sigurnost. To doprinosi i udobnosti, jer velika masa, u kombinaciji s poštenim međuosnim razmakom, smanjuje vibracije i trešnje na neravnoj cesti. To su dakle prednosti u solidno skockanoj kabini, koja sprijeda i straga, računajući vanjske gabarite, pruža tek osrednju prostranost. Zbog toga treba računati na nešto tromije reakcije na pritiskanje gasa i okretanje volana, što je naprosto fizika, ali dobar vozač to može natkompenzirati.

Testna Astra ima vrlo dobre performanse - stotku hvata u 10,8 sekundi, a najveća je brzina 203 km/h. Više od toga ne treba tražiti, a Isuzuov turbodizelaš (proizvodi se u Poljskoj) radi uglađeno, elastično i uvjerljivo. Premda je završni prijenos, po Opelovoj tradiciji nešto duži, dobro potegne u svakom stupnju. Dobrodošlo je i povećanje preciznosti mjenjača, u usporedbi s prethodnom serijom, a motoru pomaže solidno i dobro izbalansirano podvozje. Sve to omogućava visoke putne brzine, bez iznenađenja, a motor raspolaže dovoljnom rezervom snage za izvlačenje iz zavoja.

Osjećaj čvrstoće i solidnosti za volanom naglašava visoku sigurnost te ovaj model jasno pokazuje da se ne mora ići smjerom 'downsizinga'. Pogotovo što su i performanse korektne

Spremno povuče već od 1600 okretaja, a za pristojne performanse dovoljno je šaltati na 3000/min. Performanse bi zasigurno bile uvjerljivije uz kraći ukupni prijenos, ali to donosi ugodniju vožnju na autocesti (zbog vrlo dobre aerodinamike, velike mase i dugog prijenosa limuzinska je Astra tada u 'svom elementu') i povoljnu potrošnju. Ako se iz motora izvlači maksimum, performanse se približavaju temperamentnima. Jasno se tada osjeća da je 130 konja pod haubom. Uz sve to zabilježili smo prosjek potrošnje od 6,6 litara, što je prihvatljivo.

Masivnost, koja se osjeća već otvaranjem i zatvaranjem masivnih vrata te prelaskom preko prve neravnine ima svoju vrijednost. Tome doprinose i 17-colni aluminijski naplaci s gumama 225/50. U zavojima se Astra Sedan naginje umjereno, ima blagu tendenciju proširivanja putanje, što se lako kontrolira dodavanjem volana. Vožnji u visokom ritmu pridonose i snažne kočnice, koje pri 100 km/h mogu zaustaviti vozilo u 38 metara. Kod oštrije vožnje do izražaja dolaze i ugodno profilirana sjedala, koja pružaju dobar oslonac i ne zamaraju. Treba ipak naglasiti da ovom autu bolje prija ležernija vožnja...

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika


dr.Željko Marušić


Izvor:Autoportal.hr
http://www.autoportal.hr/index.php/testc/6315
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Preporučeni AUTO-TESTOVI sa interneta

Post od HKS »

methane.master napisao:
Off topic
Ne volim kada snajka radi review na CB. Iako je u zadnje vreme malo propala u licu, ona naša snajka je lepša, a i nema krive noge. :djavo:
Inace, ja mrzim kad ''snajke'' rade reviewe...
Odgovori