bane valjevo napisao:Opasno predizajnirano, baš kako superautomobil i treba da izgleda...
Baš tako. Sportska vozila danas su počela da liče maltene kao jaje jajetu, čak je i čuveni Ferrari nekako po meni izgubio onu svoju nekadašnju ekskluzivnost i prestiž. Od čuvenog F40 pa na ovamo maltene sam ravnodušan prema njima. Pogledajte nekad eksluzivni i jedinstveni McLaren... Na šta im liče ovi najnoviji modeli? Kamo izgled? Super performanse? Ma daj... Utopili se takođe u masu... Jedan mass production proizvođač kao što je VW ih oderao do koske svojim prvim i jedinim projektom te vrste. Inače, danas svaki klinac čiji tata ima puno para izgleda da može u garaži da napravi super-automobil, ali bukvalno (setite se Rimca i sličnih). Pojavila se u međuvremenu i masa nekih super-automobila (švedskih, italijanskih i kojekakvih) tipa "pravimo par godišnje" i ode nekadašnja ekskluziva neprikosnovenih u k... Jedini se Lambo ponovo razlikuje i uvek ima nešto novo, a srce brže zakuca samo od pogleda na njega...
McLaren po mom skromnom misljenju nikad nije bio reper za neki agresivni i ultra dizajn. Ni F1, a ni ovi noviji. Rekao bih OEM dizajn superauta.
Ovakav dizajn farova bi mu po meni bolje legao, ali nisam kupac, pa nema veze.
BTW. jedan od clanova na drugom forumu sto pratim je vlasnik jednog od tri komada. Evo i slika iz Zeneve.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Lamborghiniju baš ne ide sa ovim specijalnim serijama. Neće ovo ići mnogo bolje od Aventadora, a mnogo više če koštati. Ne mogu da se odmaknu od duha Countacha. Zakucali su se u tim izvorno genijalnim linijama koje ponavljaju do besmisla i groteske.
Nece ovo biti prvi put, Reventon je bio u potpuno istom stilu. Ono sto je pozitivno je da se easy money moze uloziti u dalji razvoj. Ono sto Lambu mnogo vise steti su silne bezvezne specijalne edicije Gallarda, pa i Murcija. Preplavili su trzista i cesto nova vozila mesecima cekaju u salonima, a cena polovnima pada kao kamen. To se vlasnicima uopste ne svidja. A o onom vremenu Countacha zaista moze samo da se govori, to je bila potpuno druga postavka, para koliko hoces, pa izvol'te mladjani inzenjeri, radite sta hocete, samo neka bude nesto najbolje, bar u nekom domenu, i tako je i bilo. Posle toga je sve veca ili manja evolucija. Mene cak cudi da im je VW dozvolio da razviju potpuno novi V12 za svoje potrebe, ali vec sledeci Gallardo ce biti delimicno razvijen od strane Porschea.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Lamborghini treba da napravi jedan GT s V12 motorom napred...i sa V10. Tu su bili sjajni godinama i bezveze su se odrekli tog koncepta, a Aston Martin i Ferrari su se razbili od prodaje takvih automobila. Pri tome ni Audi neam takav auto, pa nema nikave konkurencije unutar kuće. I treba da naprave neki bezobrazni džip. Imali su ga kada to niko nije imao.
A za ove modele s motorom u sredini treba da raspišu konkurs sa zadatkom "ne sme da liči na Countacha!"
Kapiram da nema sanse da se odreknu ove klinaste forme. Nesto se prica da ce umesto Estoque da puste GT sa motorom napred, sto je po meni mnogo bolja varijanta od 4 vrata. SUV se vec narucuje a kao nije odobren...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money