Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Re: Одг: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Vozim se vec nekoliko dana na relaciji Zr-Ns Hyundaijem i20, 2010, 25k km, 1.2 benzin. Moram reci da sam malo razocaran enterijerom. Kanister plastika,izgleda ne bas otporna na ogrebotine,oplate vrata bez ikakvog platna,sedista od neke glatke usijane sintetike,vise koncici po stepovima,tockic za pojacavanje radija pukao po sredini....msm ne cvrci nigde nista al deluje bas jeftino.
Znam da ne moze biti kao u i30 al posto je placen 10.600e moglo je bar malo liciti. Ovako u voznji nije los,imam utisak da nije trom i da ga taj motor moze pristojno poneti al generalno mislim da ne vredi toliko. Ima ozbiljnijih igraca za te pare.
sent using Tapatalk
Znam da ne moze biti kao u i30 al posto je placen 10.600e moglo je bar malo liciti. Ovako u voznji nije los,imam utisak da nije trom i da ga taj motor moze pristojno poneti al generalno mislim da ne vredi toliko. Ima ozbiljnijih igraca za te pare.
sent using Tapatalk
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Mi juče iz Berlina u Drezden sa i40, 1,7 zeldi sa 136ks. Zanimljiva sprava. Može da ide oko 200, enterijer ogroman, gepek velik, šoferka mala i baš daleko napred. Potrošnja takođe ne baš za pohvalu, barem po bordu - Alfa troši barem 20% manje u istim uslovima. Volan neprecizan, ergonomija centralne konzole jako čudna kada se klima podešava.
Sedišta solidna, položaj dobar, buka na nivou.
Ono što je užas je neka melodija koja svirucka kada ugasiš auto - odvratno. Ako je neko imao Samsung televizor, kad svira melodiju kad se pali i gasi, to je tako nešto. Potpuni užas.
Materijali nisu loši, plastika uglavnom, podseća na Sonatu. S obzirom da košta red veličine 30k, ako ne i više, mislim da je malo preambiciozno.
Tapatalk HD
Sedišta solidna, položaj dobar, buka na nivou.
Ono što je užas je neka melodija koja svirucka kada ugasiš auto - odvratno. Ako je neko imao Samsung televizor, kad svira melodiju kad se pali i gasi, to je tako nešto. Potpuni užas.
Materijali nisu loši, plastika uglavnom, podseća na Sonatu. S obzirom da košta red veličine 30k, ako ne i više, mislim da je malo preambiciozno.
Tapatalk HD
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Ukratko poredjenje E w211 i 607.
Oba su 2004. godiste, u nekim prosecnim paketima opreme, sa istom dimenzijom guma i manuelnim menjacima. Snaga motora je tu negde, ali je Merc 2.2 dizel, a Pug 2.2 benzinac.
Motore necu mnogo da komentarisem. Mercedesov 2.2 je bulletproof i jako lepo vuce sa jako niskih obrtaja, ima sjajno rasporedjen obrtni. Nije kralj tisine, pre svega zbog lanca, ali je izolacija E klase takva da se unutra skoro uopste ne cuje, samo se osete lagane vibracije.
2.2 16v u 607 je neverovatno tih. Kada je upaljen (bilo na plinu ili benzinu) unutra se uopste ne oseca da radi. Nikakve vibracije, zvuk, kao da je ugasen. Velika mana je sto menjac ima samo 5 brzina, za razliku od Mercedesovog. 607 je zbog malo jaceg motora i malo manje tezine malo brzi.
U voznji nema previse razlika, potogovo na otvorenom, oba idu jako lepo, nisu trkaci ali umeju da potegnu, iako su oba motora sa 4 cilindra.
Velika prednost 607-mice je tezina od "samo" 1500kg sa plinskim uredjajem, dok Mercedes prebacuje 1600.
U lezanju E klasa ima malu prednost, zbog bolje rasporedjene tezine.
Kocnice su na oba auta sjajne, ESP radi vrlo slicno, na prvi znak gubljenja gripa se pali i ispravlja auto.
E sad, zasto je Mercedes - Mercedes, a Peugeot se nikada nije probio u toj klasi.
Francuz nikada nece imati kvalitet enterijera i tisinu u voznji kao E klasa.
Da se razumemo, 607 je sjajan auto, izuzetno tih, sjajno je uradjen prednji kraj i pogotovo deo oko soferke i retrovizora, ali Mercedes je ipak za nijansu bolji. Trap je tisi na E klasi, kabina ima bolju zvucnu izolaciju (mozda zato sto je dizel?) komande su preciznije...
S druge strane, 607 ima vise mesta, znatno vise prostora za kolena na zadnjem sedistu, mnogo manji tunel, sto znatno olaksava zivot srednjem putniku pozadi. Mercedes ima i bolje ozvucenje.
Ipak, ne bih rekao da je Mercedes toliko bolji koliko je skuplji kao polovnjak. Verujem da su u modelima sa maksimalnom opremom razlike primetnije, tj da ih razdvaja vise od nijansi, Mercedes je ipak kralj u takvim stvarima, ali Peugeot 607 je (prvi utisak) jako dobra limuzina, udobna, tiha i moze da parira w211 bez ikakvih problema, dok pricamo o smrtnickim motorima (do V6).
Vec tu oko V6 Peugeot pocinje vidno da zaostaje, pre svega jer je to vrh ponude, a model pre restajlinga je em imao manuelni sa samo 5 brzina, em neki prastari automatik sa 4 brzine.
Rekao bih da je uz prethodnu generaciju krstarica (w211, e60, b7, 607) Mercedes i dalje No.1, dok Pezo kao polovnjak moze da se umesa kao racionalniji izbor medju Nemcima, pre svega zbog cene i kasnijih troskova odrzavanja.
Ukoliko se ide na napucane verzije sa V6 ili jos jacim motorima, francuz tu nema sta da trazi.
Oba su 2004. godiste, u nekim prosecnim paketima opreme, sa istom dimenzijom guma i manuelnim menjacima. Snaga motora je tu negde, ali je Merc 2.2 dizel, a Pug 2.2 benzinac.
Motore necu mnogo da komentarisem. Mercedesov 2.2 je bulletproof i jako lepo vuce sa jako niskih obrtaja, ima sjajno rasporedjen obrtni. Nije kralj tisine, pre svega zbog lanca, ali je izolacija E klase takva da se unutra skoro uopste ne cuje, samo se osete lagane vibracije.
2.2 16v u 607 je neverovatno tih. Kada je upaljen (bilo na plinu ili benzinu) unutra se uopste ne oseca da radi. Nikakve vibracije, zvuk, kao da je ugasen. Velika mana je sto menjac ima samo 5 brzina, za razliku od Mercedesovog. 607 je zbog malo jaceg motora i malo manje tezine malo brzi.
U voznji nema previse razlika, potogovo na otvorenom, oba idu jako lepo, nisu trkaci ali umeju da potegnu, iako su oba motora sa 4 cilindra.
Velika prednost 607-mice je tezina od "samo" 1500kg sa plinskim uredjajem, dok Mercedes prebacuje 1600.
U lezanju E klasa ima malu prednost, zbog bolje rasporedjene tezine.
Kocnice su na oba auta sjajne, ESP radi vrlo slicno, na prvi znak gubljenja gripa se pali i ispravlja auto.
E sad, zasto je Mercedes - Mercedes, a Peugeot se nikada nije probio u toj klasi.
Francuz nikada nece imati kvalitet enterijera i tisinu u voznji kao E klasa.
Da se razumemo, 607 je sjajan auto, izuzetno tih, sjajno je uradjen prednji kraj i pogotovo deo oko soferke i retrovizora, ali Mercedes je ipak za nijansu bolji. Trap je tisi na E klasi, kabina ima bolju zvucnu izolaciju (mozda zato sto je dizel?) komande su preciznije...
S druge strane, 607 ima vise mesta, znatno vise prostora za kolena na zadnjem sedistu, mnogo manji tunel, sto znatno olaksava zivot srednjem putniku pozadi. Mercedes ima i bolje ozvucenje.
Ipak, ne bih rekao da je Mercedes toliko bolji koliko je skuplji kao polovnjak. Verujem da su u modelima sa maksimalnom opremom razlike primetnije, tj da ih razdvaja vise od nijansi, Mercedes je ipak kralj u takvim stvarima, ali Peugeot 607 je (prvi utisak) jako dobra limuzina, udobna, tiha i moze da parira w211 bez ikakvih problema, dok pricamo o smrtnickim motorima (do V6).
Vec tu oko V6 Peugeot pocinje vidno da zaostaje, pre svega jer je to vrh ponude, a model pre restajlinga je em imao manuelni sa samo 5 brzina, em neki prastari automatik sa 4 brzine.
Rekao bih da je uz prethodnu generaciju krstarica (w211, e60, b7, 607) Mercedes i dalje No.1, dok Pezo kao polovnjak moze da se umesa kao racionalniji izbor medju Nemcima, pre svega zbog cene i kasnijih troskova odrzavanja.
Ukoliko se ide na napucane verzije sa V6 ili jos jacim motorima, francuz tu nema sta da trazi.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15453
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Testovi automobila - Opšta tema o modelima
Evo ponude za test voznju:
LINK
Dva noćenja za dvoje u hotelu Ibis, Plzen i 2x30' vožnje u sportskim automobilima po izboru: Ferrari, Porsche, Lamborghini, Camaro, Hummer, Hover
A nikako ne smemo zaboraviti ni Pilsner Urquell
LINK
Dva noćenja za dvoje u hotelu Ibis, Plzen i 2x30' vožnje u sportskim automobilima po izboru: Ferrari, Porsche, Lamborghini, Camaro, Hummer, Hover
A nikako ne smemo zaboraviti ni Pilsner Urquell

Re: Corsa 1.3 cdti
Vozio sam Corsicu opet
Jedino sto smeta mi buka motora i malo retrovizori (posle duze voznje), malko visa pozicija sedenja (nije strasno, podesis). Sa zimskim gumama je malo meksa samo i bucnija na rupe.

Prosek:



Prosek:

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
Mnogo taj trosi... Bar za moje pojmove
Sto se tice buke motora, dizel ko dizel, sa ukljucenom muzikom nema problema.. Za retrovizore ne znam, nisam primetio da mi ista smeta kod njih
Sto se tice prelazaka preko rupa, cuje se kao svaki nemac..
Al bar znam da nece nista da pukne

Sto se tice buke motora, dizel ko dizel, sa ukljucenom muzikom nema problema.. Za retrovizore ne znam, nisam primetio da mi ista smeta kod njih

Sto se tice prelazaka preko rupa, cuje se kao svaki nemac..
Al bar znam da nece nista da pukne

Brzine idu u H-a !!!




Re: Corsa 1.3 cdti
Vozi se samo po strogom centru grada i do NBGD, voznje max oko 10km. Ja sam navikao na stare velike retrovizore pa mozda zato 

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
Meni su relacije manje od 10km isto po guzvama..
Kapiram da je do odnosa motora i menjaca najveca razlika.. Kao sto rekoh, mozda i start/stop ima uticaja

Kapiram da je do odnosa motora i menjaca najveca razlika.. Kao sto rekoh, mozda i start/stop ima uticaja

Brzine idu u H-a !!!




Re: Corsa 1.3 cdti
pre ce to da bude do nacina voznje, verovatno si cosmo vozio ga kao benzinca i terao malko u vise obrtaje... nemas ti ono penzionersko u tebi da bi vozio dizela. mozda kroz 20ak godina sta znam 

- Captain Slow
- Postovi: 914
- Pridružio se: 16 Jul 2012, 02:19
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
(Pre)velika potrošnja za taj motor, koji je
, ide to i litar manje kada se normalno vozi.
Ovo je iživljavanje bilo, ili je cepana 3km pa ugašena dok se nije ugrejala.
DW Corsica ti je super, prava momačka

Ovo je iživljavanje bilo, ili je cepana 3km pa ugašena dok se nije ugrejala.
DW Corsica ti je super, prava momačka

Re: Corsa 1.3 cdti
Auto inace vozi zenskosebekkg napisao:pre ce to da bude do nacina voznje, verovatno si cosmo vozio ga kao benzinca i terao malko u vise obrtaje... nemas ti ono penzionersko u tebi da bi vozio dizela. mozda kroz 20ak godina sta znam


Najduza relacija je kraca od 8km, otprilike. Verovatno je zbog toga. Moj stil voznje je da dizela ne dizem nikad preko 3000 obrtaja. Izmedju 1500 i 2500 je sasvim dovoljno.
Inace, kad sednem u moj auto posle, imam zamerku na Corsu sto se tice stabilnosti i lezanja. Malo je "nervozna". U ostrim krivinama i ovim neravninama ovde po NBGD nekako je moj auto "prilepljen" za asfalt, odnosno ne oseca te krivine, nema nervoze karoserije i slicno, vrlo "bezbrizno" to odradi... nekako mi je osecaj stabilnosti mnogo veci. Isto vazi i za novog Aurisa ili Kiu Ceed - odlicna stabilnost (ok ok nije ista klasa kao Corsa), medjutim i Clio III mi je ovuda bio bolji kad se ostro, naglo skrece, ili preko lezecih i kad mora puno da se krivuda. Nemam zamerku na generalnu okretnost po gradu.
Nije strasno, samo imam taj osecaj. Ili nisam navikao.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Corsa 1.3 cdti
pa dobro tvoja korola je veci auto, vece medjuosovinsko, pa i centar mase je mozda nizi. a korsa je zato i napravljena odlican auto za po gradu zivahan motor i nemacko drzanje na putu kako i dolikuje klasi. klio je vertovatno ususkaniji i ima onaj francuski filing pri voznji pa ti je pribliznije koroli, ali ne verujem da je on stabilniji od korse. ovo pricam za civilne verzije, ne pricam za draganovu RS . 

Re: Corsa 1.3 cdti
Clio III je dosta tisi na rupe i bolje ih pegla, nekako ususkanije. Meni su sve Corse (vozio sam sve varijante) imale taj utisak u voznji... okretne po gradu, ali nekako se ljuljuskaju cudno u ostrijim krivinama i slicno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Day Walker
- Postovi: 23559
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Corsa 1.3 cdti
Hvala druzeCaptain Slow napisao: DW Corsica ti je super, prava momačka

@Cosmo, mozda ti stvara takav utisak, inace se normalno ponasa u krivinama.. Ne pruza osecaj zalepljenosti za pod, ali ne pruza ni osecaj broda koji se talasa po asfaltu

Meni se svidja upravljivost i osecaj na volanu koji daje dobar feedback sa puta
Brzine idu u H-a !!!




Re: Corsa 1.3 cdti

To je tacno, korsa se bas lepo vozi.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.