Da sam tek tako, sa strane, banuo na forum, rekao bih da bar jedan clan poseduje garazu bez gravitacije, u kojoj svakodnevno meri pritisak u gumama (te ga podesava u zavisnosti od dnevne rute). Zatim u perfektno nivelisanoj, termicki izolovanoj, hermeticki zatvorenoj i cistoj garazi, idealne vlaznosti vazduha, kontrolise geometriju trapa, meri nivo ulja i hirurskim rukavicama menja sijalice (da ne dotakne slucajno i skrati im vek). Sve to dok mini laboratorija u cosku ispituje kvalitet goriva, viskoznost satro oridjinale Castrola i higroskopna svojstva kocione tecnosti.
Ako je OK, auto moze na drum. Po povratku, sledi karantin, pa pazljivo pranje, da ne kazem detailing, sa potpuno novim krpama i silikonskim cudesima, najboljim preparatima i mekanom vodom (prethodno obradjenom reverznom osmozom), kako bi se izbeglo neko zrnce prasine ili necistoce, moguci uzrok mikrometarkog ostecenja laka. Pristup zene kolima je, kako se podrazumeva, zabranjen.
TT