Super test dan by SAT

Razne teme, pitanja, iskustva
ftj
Reactions:
Postovi: 13925
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: NAVAK Track Day

Post od ftj »

Probao da se prijavim, nema više mesta.
Korisnikov avatar
Aleksandar194
Reactions:
Postovi: 555
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: Koji bus prvi naiđe...

Re: NAVAK Track Day

Post od Aleksandar194 »

Ja bih zbog ovoga danas komotno obrisao ovu temu. :evil:

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Slika
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: NAVAK Track Day

Post od methane.master »

Šta bi? :zbunjen:
Širim haos!
Korisnikov avatar
Aleksandar194
Reactions:
Postovi: 555
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: Koji bus prvi naiđe...

Re: NAVAK Track Day

Post od Aleksandar194 »

Organizacija nikakva!
Gospoda iz Navaka su pogresno proracunali vreme voznje, tako da nije 60, vec 80 minuta, plus, standardna kasnjenja. Pa mi koji smo npr.trebali da vozimo u 13h, vozimo u 15:20h. Najbolje su prosli oni koji su imali zakazanu voznju u 11, pa su kasnili samo 20 minuta. Da napomenem da su dosli ljudi iz Subotice, Kragujevca, Uzica itd... Katastrofa...

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Slika
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: NAVAK Track Day

Post od dragvorl »

Iznesi slobodno posle komplet utisak, nije ova tema rezervisana samo za pozitivne komentare. ;)
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
A.M.
Reactions:
Postovi: 28
Pridružio se: 22 Jul 2012, 18:03
Garaža: Peugeot 3008
Lokacija: Beograd

Re: NAVAK Track Day

Post od A.M. »

Bio zakazan za 11h, kad sam se prijavljivao oko 10.40h rekli mi da je moja grupa od 11.20h. Pocelo oko 11.25, trajalo do 12.40 okvirno.
Vrlo sam zadovoljan, vozio sam cetiri automobila (Volvo XC60, dva focusa (benzinac i valjda dizel), i festu benzinac.
Kao suvozac vozio se u Evoqu, focusu, fiesti i B maxu.
Dva coveka po automobilu, posle vezbe zamena vozila.
Radile su se 4 vezbe, po dva puta kao vozac i dva puta kao suvozac. Off road u terencu, brza voznja po kracem krugu (oko 5 krugova), kocenje sa ABS-om i izbegavanjem prepreke, i izbegavanje prepreke bez kocenja.

Svi automobili se voze odlicno, motori su jaki, mada instruktori ne znaju koji su tacno, osim dizel-bezin. Navodno je focus benzinac sa 180 konja, znaci turbo.

Na zalost, kao porodicna vozila focus i narocito fiesta i nisu bog zna sta, jer imaju malo mesta nazad (fiesta posebno). I ovi SUVovi sto sam gledao nisu po tom pitanju izdasni.

Sve u svemu, vrlo sam zadovoljan organizacijom, kao i prilikom koji je NAVAK dao posetiocima, da potpuno besplatno voze odlicno opremljene automobile, i to dovoljno dugo. Verujem da je to nesto slicno onom sto NAVAK organizuje, kao neki pocetni kurs, koji verovatno ipak duze traje.

Ja sam ovako mogao da vozim ceo dan, ali dobro. Cak su na kraju dali i pokloncic - reflektujuci prsluk.

U svakom slucaju, sve pohvale NAVAK-u za dogadjaj.
Korisnikov avatar
mezzano
Reactions:
Postovi: 99
Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:58
Garaža: Ford Fiesta MK7 - 1.25 Duratec
Lokacija: Leskovac (Pertate)

Re: NAVAK Track Day

Post od mezzano »

Jel Fiesta bila restilizovani model ili stari?

Blade III - TapaTalk
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: NAVAK Track Day

Post od Kuzmanovic »

Jedini minus je bilo kasnjenje sto je spomenuo Aleksandar, ali to vreme se ubijalo posmatranjem izlozenih automobila(2 Fieste(restajl), 2 Transita(putnicki i teretni)) i simulacijom prevrtanja i ceonog sudara. Aleksandre, koja si grupa(boja) bio, posto sam i ja vozio u 15:20?

Najveci utisak na mene je ostavila Fiesta 1.0 EcoBoost sa 125ks i 170nm(200nm pri overboostu). Autic je vrhunski, njega sam provozao na programu gde se izbegava prepreka, bez kocenja, pri brzinama od 70 i 85 km/h(nisam bas siguran za brzine, ali te su bile otprilike). Kako ona Fiesta puni do 80, to je nenormalno. Takodje, kada se potopi gas na oko 1800 rpm, tako krece da cupa sve do blokade, i to vuce kao neki turbo dizel, samo duze. Bukvalno sam se zaljubio u tog turbo benzinca. Takodje, stabilnost i upravljivost je odlicna, usao sam u izbegavanje cunjeva sa 90 km/h i direktno i bez ikakvih problema je Fiesta odradila svoj posao. Za to kratko vreme joj nisam nasao neku vecu zamerku, osim cudno postavljenih retrovizora, nekako su nisko postavljeni i nisu bas pregledni(ovo uzmite sa rezervom, posto sam u retrovizore pogledao najvise dva puta).

Drugo odusevljenje sam imao prilikom voznje RR Evoque-a. Istina, vozio sam van terena i bukvalno 5 minuta, pa nisam imao priliku da ga nesto detaljno zagledam i obracam paznju na neke stvari, ali generalni utisak koji sam stekao je da je odlican.

U sledecem krugu po offroad poligonu sam se vozio u Infiniti FX-u i odusevio me je enterijerom. Kozna braon sedista su vrhunska, imao je BOSE ozvucenje i bio je pun opreme, ali opet, steta sto smo se kratko zadrzali na tom programu.

Vozio sam(i vozio se) u vise Focus-a sa razlicitim motorima i opremama, tako da za njih stvarno ne znam sta bih rekao.

I na kraju, prilikom kocenja i izbegavanja prepreki, sam se vozio u Volvou V40, kome se zaglavio suvozacev pojas( :uf: ) pa sam morao da sedim pozadi prilikom testa. Generalno, auto me je odusevio, samo sto mi se nije svideo centralni ekran na kome se digitalno prikazuje brzina i ostale stvarcice. E da, video sam da su ljudi testirali ono automatsko kocenje na Volvou i stvarno radi. :D

Uglavnom, lepo proveden dan i svaka cast SAT-u sto su organizovali ovako neki dogadjaj, pa makar i sa tim kasnjenjem.
Jos bih dodao da je vidjen i Ogijev Hyu na parkingu NAVAK-a. Dobro mu stoji kacketic pozadi i lepo izgleda sa onom folijom na krovu. :doubleup:

I jos jedna insajderska informacija(slucajno sam cuo Alvirka juniora kako prica sa nekim likom), Track Day-a sigurno nece biti do kraja Aprila. :)
Korisnikov avatar
mezzano
Reactions:
Postovi: 99
Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:58
Garaža: Ford Fiesta MK7 - 1.25 Duratec
Lokacija: Leskovac (Pertate)

Re: NAVAK Track Day

Post od mezzano »

:doubleup:
Verovatno će biti izveštaja sutra u SAT-u.
Moram da pogledam... :)
Korisnikov avatar
Aleksandar194
Reactions:
Postovi: 555
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: Koji bus prvi naiđe...

Re: NAVAK Track Day

Post od Aleksandar194 »

@Kuzmanovic

Zuta grupa sam bio.
Jesi ti mozda bio sa jos dva lika?

Vozio sam C-max, 2 Focusa i Infiniti.
Sutra cu pisati vise o tome, sad nisam u prilici :)

Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Slika
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: NAVAK Track Day

Post od Kuzmanovic »

Ja sam bio plava. Jesam, bio sam sa dva drugara. Ja sam bio onaj u zelenoj majci. :)

Inace, evo ga Infiniti na oglasima:
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... ti_fx30_d/
Korisnikov avatar
Aleksandar194
Reactions:
Postovi: 555
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: Koji bus prvi naiđe...

Re: NAVAK Track Day

Post od Aleksandar194 »

Ako ste sedeli u balonu, ja sam bio onaj desno od vas u plavoj dukserici, što se upucao totalno od čekanja... :)

Kao što sam rekao, vozio sam C-max dizel, Focus dizel (automatik), Focus dizel (manuelni menjač) i Infiniti FX 3.0d, a kao suvozač sam bio u Volvou V40, Focusu (benzinac), Volvou XC60 i još jednom Focusu dizelašu... Instruktori nisu imali pojma o kojim motorima je reč, tako da neću ni ja da lupam, ali kapiram da su ovi fordovi 1.6 ili 1.8tdci, za benzinca nemam pojma...

C-max me je oduševio, enterijer odličan, zadnja klupa sa 3 sedišta, dosta prostora pozadi... Sa njim sam radio onaj test ''severnog jelena'' i komotno sam u drugom pokušaju prošao krivine sa nekih 85km/h, a da se nije ni trunku zaljuljao.
Što se tiče motora, ne znam šta da kažem...ako je 1.6tdci onda mu je oprošteno. Možda ja nisam navikao na dizele, ali 1. brzina totalno mrtva, u drugoj krene da puni na nekih 2500 rpm, da bi se stiglo do 80-85 potrebno je prebaciti u 3. brzinu...nije to za mene. Dok stoji u mestu oseća se podrhtavanje dizel motora (mislio sam da se na novim dizelima ne oseća :) ) i to se osetilo na svakom Fordu juče.

Drugi automobil koji sam vozio je Focus dizel sa manuelnim menjačem, pretpostavljam da je isti motor kao u C-maxu. Nekako mi se čini da je sam enterijer lošije uradjen, da li zbog opreme ili je možda neki lošiji materijal korišćen u Focusu, nisam mogao da ocenim, a to je primetio i dečko koji se vozio sa mnom. Sa motorom ista priča kao i kod C-maxa. Ne znam da li se meni toliko svideo C-max pa sam subjektivan što se tiče 'severnog jelena', ali lepši mi je osećaj bio u C-maxu nego u običnom Focusu.

Sledeći test je bio naglo kočenje sa 60 i 80km/h, kočenje do čunjeva, a pri većoj brzini, kočenje i izbegavanje prepreke.
Tu sam kao suvozač bio u Volvou V40. Iako je automatik, onaj auto je brutalan pri ubrzanjima. Žao mi je što ga nisam provozao po stazi, ali dobro. Vizuelno mi je verovatno najlepši automobil bio na celom Test day-u, ali ne mogu ipak da svarim taj klasičan izgled enterijera. Možda bi mi bilo potrebno neko vreme da se naviknem, ali ovako posle 10 minuta provedenih u tim kolima, teško.
Kasnije sam ja na istom testu ušao u Focusa sa dizel motorom. Ista pričao kao i na prethodnom testu.

Treći test - vožnja po stazi, žao mi je što tu nisam vozio nekog benzinca sa manuelnim menjačem, a ne opet Focus dizel i to automatik. Vožnja je trajala nekih 10ak minuta i tu mi se pomenuti automobil nikako nije svideo. S obzirom da sam se pre toga vozio u V40 sa automatskim menjačem, malo sam izvršio neko poredjenje i primetio da je menjač u Focusu dosta sporiji. Volvo je odmah kretao pri dodavanju gasa, dok je Focus morao da razmisli šta hoće. Takođe u vožnji Focusa, čuo sam neki konstantan zvuk, kliktanje, ili kao kad ventilator duva u one vezane tračice pa se čuje neki karakterističan zvuk...jbg, ne znam kako bih objasnio. I to se uglavnom čuje (pojačano) pri jačem dodavanju gasa, tj. valjda prilikom njegovog šaltanja u nižu brzinu, koje dosta sporo ide.

Na istom testu sam se vozio kao suvozač u Focusu sa benzinskim motorom i manuelnim menjačem. To je već druga priča, jedino što je ovom liku bilo žao da ga cepa (verovatno je navikao na svoj dizel) pa mi je bilo smor :)

Poslednji test - off road. Vozio sam Infiniti FX, a suvozač sam bio u XC60.
Infiniti otmen, kvalitetno urađen, vozačka pozicija odlična, udoban, da li zbog toga što sam ja prvi put seo u tako nešto pa imam taj osećaj, ili je stvarno tako, ne znam. Jedino što mi se čini, da je za off road bolji XC60.
Žao mi je što je tu svega bilo par prepreka koje treba preći, pa smo baš brzo završili. Ne znam kako se zove prva prpreka, ali druga je vožnja po bočnom nagibu od (lupiću) 25 stepeni, a treća je spuštanje niz nagib (verovatno isto toliko stepeni).

Sve u svemu, nije loše bilo, jedino što sam uvenuo od čekanja i verovatno zbog tog ogromnog kašnjenja su morali da uzimaju na vremenu od nas koji smo kasnije vozili, kako bi stigli sve pre mraka da završe.
Slika
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: NAVAK Track Day

Post od Kuzmanovic »

Jeste, to smo bili mi. Steta sto se nismo upoznali, da brze prodje vreme. :pivo:

Sent from my Galaxy Y using Tapatalk 2
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: NAVAK Track Day

Post od dragan »

aleksandre lep review :doubleup:
Ogi
Banned
Reactions:
Postovi: 11254
Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
Lokacija: Beograd

Re: NAVAK Track Day

Post od Ogi »

Organizacija pre samog dogadjaja je zaista bila losa, imao sam ZAKAZANO za 12h a vozio sam u 14h. Kao da prvi put organizuju tako nesto.
Dalje, treneri pojma nemaju koji su motori u automobilima, sramota. Tako ni ja ne znam sta sam vozio.
I popizdeo sam kod off road-a kada je trebalo po istom principu kao i do tada da udjem u auto ispred a to je bio Evoque ali je debil trener drugacije rekao i onda sam vozio Kugu! :besan:

Inace, vozio sam neku raspalu Fiestu koja nije mogla ni da razvije 80km/h na pravcu vezbu... imala je 6k obrtaja ali kao da je bio neki benzinac, ne znam !? Inace mi se uopste ne svidja automobil kao ni Focus, unutrasnjost mi se ne dopada, generalno ga ne bih nikada kupio. Fiesta super koci doduse. Jos mi je utisak i to sto sam prvi put vozio automatik i to B-MAX, ali je bio jako spor sa promenom brzina i kao da je proklizavao, ja dodam gas a on nesto ceka, nece odmah da povuce...
Jos bih dodao da je vidjen i Ogijev Hyu na parkingu NAVAK-a. Dobro mu stoji kacketic pozadi i lepo izgleda sa onom folijom na krovu.
Hvala. :)
Odgovori