Ma neki CLK sto posto. Mozda preradjen za trke, neka varijacija na Black series ili CLK GTR (iako ne verujem da je GTR jer ovaj enterijer nije iz tih godina).
Ovo jeste CLK w209, slazem se da je ovo neka verzija za trke jer se vidi i da su paneli za vrata malo ogoljeni a nema ni centralnog naslona za ruku vozacu... Ko zna o cemu se radi... A rucica je stvarno
Scuderia napisao:Ma neki CLK sto posto. Mozda preradjen za trke, neka varijacija na Black series ili CLK GTR (iako ne verujem da je GTR jer ovaj enterijer nije iz tih godina).
Dok ne nadjes nista,ovo nema u grupi pa da prekopiras
Prilikom vožnje vozači ne bi smeli da prebacuju u veću brzinu dok se motor ne zagreje jer može doći do oštećenja njegovih sklopova usled pojačanog trenja. Takođe, za motor je najbolje kada radi na optimalnom broju obrtaja - kažu na ovom sajtu i dodaju da kod “dizelaša” motor najbolje radi na 2.000, a kod “benzinaca” na oko 3.000 obrtaja.
Po njima, kad upalim auto treba da vozim u prvoj brzini na 3.000 obrtaja, dok se motor ne zagreje.
Najkvalitetnije je sintetičko ulje, koje se u proseku zamenjuje na svakih 15.000 do 25.000 kilometara, ali su ova ulja i najskuplja - tvrde na ovom sajtu i naglašavaju da dobro balansirane i optimalno napumpane gume, kao i redovno centriranje trapa produžuju život svakog četvorotočkaša.