Pa vidi. Znas li koje ogibljenje ima Corolla a koje ima Corsa? Verovatno ne znas. Evo ja cu da te poducim
Corsa ima najjeftiniju varijantu - torziju. I to ne moze da bude bolje od multilinka koji se koristi i na GT Corolli i na Hatchiroku Corolli (Turbo AE86). Ne moze biti bolje ni od jednog auta koji ima multilink pozadi. Prema tome, prvo malo se informises, pa onda napises nesto. A posto ne znas ni u kakvom je stanju moj trap, ne mozes da komentarises ni to, kao ni ostali.
Vidi, Corsa je agilan auto, lepo skrece po gradu pri MANJIM brzinama, zato je i napravljen i tu pokazuje odlicne karakteristike, ja sam u vise navrata rekao - odlican mali autic za grad i vrlo pozeljan. Svidja mi se ta agilnost u gradu, dobro ide, lepo se vozi, meke komande. Ali cim se potera u vece brzine kroz neke krivine ostrije jeftina torzija pokazuje svoju nemoc pozadi. Kad mislim na osecaj nesigurnosti, govorim o zadnjem kraju Corse. Isto vazi i za lezece i poprecne neravnine. Multilink je keva za to i ostre krivine, jednostavno auto lezi bolje i bolje absorbuje krivinu i te udare sa multilinkom pozadi.
Torzija je ultra mega jeftino resenje za automobile. Kod OPC varijanti se drugacije trimuje i pravi i to ne mesajte sa ovom klasom. Multilink bi poskupeo tu Corsu samo tako.
Svi su sad poceli da varaju: Auris i Golf VII u jeftinim verzijama voze torziju a u skupljim - multilink. Nebo i zemlja u voznji kod Aurisa sa tozrzijom i multilinkom

Isto vazi i za Golf. I onda kazu - pogledajte koliko su nam jeftini ulazni modeli.
Corolla: Independent transverse arms. coil springs. Anti roll bar
Corsa: Semi-Independent. Coil springs. Torsion bar.
Samo pogled na ovo sto pise dovoljno govori
P.S. Nas 1.6 TDI VW Caddy MAX ne moze izvuce onu uzbrdicu kao Auris 1.6 benzinac.