Pravio se u periodu 1949.-1952. i to u 107 primeraka, posle toga Škoda nije pravila naslednika jer je državni vrh prešao na Tatru 603. Pravljen je u saradnji Karosa-Škoda.
Motor je L6 5200ccm sa 120ks poreklom iz Praga kamiona, sa pogonom na zadnjoj osovini. Maksimalna brzina bila je ograničena na 80km/h. Težina je iznosila 4 tone.
Neobično za to vreme, automobil je imao klima uređaj koji je zauzimao dobar deo prtljažnog prostora pa je bio običaj da za njim ide još jedno vozilo koje nosi prtljag.
Dimenzije su 5.7m dužine, 1.95m širine(beat that Next-e
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/mr.green.gif)
![Slika](http://i1184.photobucket.com/albums/z326/UrosTSI/skoda-vos-04_zps8ed97c03.jpg)
![Slika](http://i1184.photobucket.com/albums/z326/UrosTSI/auto29-1_zps2e7946cd.jpg)
![Slika](http://i1184.photobucket.com/albums/z326/UrosTSI/800px-Skoda-vos-l_zps3a7cf387.jpg)
Od poznatijih vlasnika tu su Mao Ce Tung i predsednik Čehoslovačke Gotvald.