Subvencionisani Fiat 500L Nacionale
Re: Fiat 500L
Pa ni ponuda mjet-a za 12900 eura nije za bacanje.
Bio sam Darvel. Nisam daleko odmakao...
Re: Fiat 500L

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Fiat 500L
pa ti kupi dizelasa, sad ce da pocnu prolecni poljoprivredni radovibane valjevo napisao:Ponuda je zaista sjajna...
Ne volim ni u istoj rečenici da čujem Fiat i 1.4 benzinac.

Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Prvo, 5000 vozila na tržištu gde se godišnje prodaje 20-22k je veliki broj. Prošle godine je Škoda bila #1 sa oko 3500 prodatih.bane valjevo napisao:
Ovo je ograničen kontingent od 5 hiljada automobila čija i ovakva subvencionisana cena prelazi mogućnosti prosečnog srpskog kupca automobila.
Drugo, 15 miliona eura poreskih obveznika je jako velika suma.
Treće, u budžetu nema para za održavanje puteva, a za 500L ima?
Državna firma u kojoj radim ne može da naplati od države daleko manji iznos za već odavno urađene poslove. Preko 400 ljudi je u pitanju, plate su smanjene skoro 50% i kasne evo 4 meseca. Ali za nas niko ne pita.Day Walker napisao: Drzava mi bednih 100000 dinara na osnovu subvencije o eko vozilu jos nije vratila, niti se stoka izjasnjava... a poslali smo 100 mailova i zvanicni dopis predat ministarstvu... banana drzava...
i jos hoce da placam nekom auto? ma mrs bre....
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Ama ljudi zasto ste zapeli za pare poreskih pbveznika, cak i ako se do zaista dotira iz budzeta (kao sto nije), te pare bi se u roku od odmah vratile nazad u budzet. Ne mozete biti tako kratkovidi...
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Nek daju nama prvo što smo zaradili pre 4 meseca, i mi odmah vraćamo u budžet 

Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Slažem se.
Država je naveći dužnik i kada bi platila svima sve što duguje ne bi morala da daje subvencije za Fiata jer bi ljudi imali da kupe kola bez subvencija.
Država je naveći dužnik i kada bi platila svima sve što duguje ne bi morala da daje subvencije za Fiata jer bi ljudi imali da kupe kola bez subvencija.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Vidi, nije nikako sporno da 90% stvari u drzavi ne valja. I da u globalu prema bandi na vlasti treba biti jako kritican i nezadovoljan njihovim radom.
Medjutim, to nije razlog da se odmah po defaultu napadne i kada im se nesto dobro omakne. Ljudi su generalno postali previse negativni, pa cak i kad se nesto dobro desi oni to napadaju po navici.
Jel 99 stvari uradjeno lose? Jeste, ajde onda da im sudimo za tih 99 sr..nja (ko god da je napravio) i da teramo da se to ispravi kako god znamo i umemo.
Da li je 1 stvar uradjena dobro? Ako jeste ajde onda da tu jednu stvar podrzimo a ne da je stavljamo u isti kos sa onih 99.
@paja
A odakle drzavi para da plati?
Medjutim, to nije razlog da se odmah po defaultu napadne i kada im se nesto dobro omakne. Ljudi su generalno postali previse negativni, pa cak i kad se nesto dobro desi oni to napadaju po navici.
Jel 99 stvari uradjeno lose? Jeste, ajde onda da im sudimo za tih 99 sr..nja (ko god da je napravio) i da teramo da se to ispravi kako god znamo i umemo.
Da li je 1 stvar uradjena dobro? Ako jeste ajde onda da tu jednu stvar podrzimo a ne da je stavljamo u isti kos sa onih 99.
@paja
A odakle drzavi para da plati?
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Stvar je u tome što davanje subvencija za Fiat nije dobro. Uništiće i ono malo auto tržišta koje postoji. Ne znam koliko možeš odatle da ispratiš, ali ovde se dileri bore za opstanak. Ovime ih ukopavaš.
Nije stvar pomoći Fiatu da proda 5000 vozila nego pomoći svima da prodaju vozila.
Bolje da su pare namenjene za subvencije dali kroz smanjenje kamata za sva vozila npr vrednosti do 15000€ Svi bi bili srećniji.
Pri tome ja prvi možda i iskoristim ovu subvenciju.
Nije stvar pomoći Fiatu da proda 5000 vozila nego pomoći svima da prodaju vozila.
Bolje da su pare namenjene za subvencije dali kroz smanjenje kamata za sva vozila npr vrednosti do 15000€ Svi bi bili srećniji.
Pri tome ja prvi možda i iskoristim ovu subvenciju.
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Одг: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Cemu tolika briga o uvoznicima,nek se bore to im je i posao.
Ja ih ne zalim ni malo.
HTC
Ja ih ne zalim ni malo.
HTC
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
paja napisao:Stvar je u tome što davanje subvencija za Fiat nije dobro. Uništiće i ono malo auto tržišta koje postoji. Ne znam koliko možeš odatle da ispratiš, ali ovde se dileri bore za opstanak. Ovime ih ukopavaš.
Nije stvar pomoći Fiatu da proda 5000 vozila nego pomoći svima da prodaju vozila.
Bolje da su pare namenjene za subvencije dali kroz smanjenje kamata za sva vozila npr vrednosti do 15000€ Svi bi bili srećniji.
Pri tome ja prvi možda i iskoristim ovu subvenciju.
Jasno je meni to jako dobro, ali mi je takodje jasno sta je prioritet.
Dileri su potpuno nebitni. Oni su najobicniji uvoznici i nije nikakva steta ako propadnu. Drzava ne treba da im pomaze, i drzavi nije u interesu da oni dobro posluju jer sto oni bolje posluju vise para ide iz zemlje.
Drzavi je u interesu da pomogne domacu industriju, u ovom slucaju auto industriju. Drzavi je mnogo bolje da poraste broj fiatovih prodajnih salona za recimo 30, pa makar to znacilo i gasenje 20 salona drugih marki. Znaci manite se price ljudi ce izgubiti poslove, hoce, ali ce ih mnogo vise dobiti na drugoj strani.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Prvo jedan disclaimer. U potpunosti sam apolitičan, ne glasam već odavno, i sam bih se najradije pokenjao na celokupan naš sistem.
E sad...
Država je vlasnik 33 procenta Fas-a, što bi otprilike trebalo da znači da se ista ta država odrekla svoje zarade na tih 5 hiljada primeraka Fiat 500L. Zašto se odrekla??? Razloga je mnogo, ali je najrealniji kao što sam več pomenuo običan populizam...
Iskreno da ti kažem, ne zanima mene koliko Škoda proda primeraka u Srbiji, godišnje, kvartalno ili mesečno. Meni je drago da se nešto proizvodi ovde kod nas, pa i da je makar takozvana šrafciger industrija, jer i takva industrija daje plate svojim zaposlenima i zapošljava koliko toliko kooperante sa strane.
Neki od vas zaboravljaju, pre par godina su Kragujevac zvali Dolina gladi.
Inače, godišnje se u zemlju uveze oko 100 hiljada polovnih automobila. Jebe mi se i za placeve i za gospodu dilere...
E sad...
Država je vlasnik 33 procenta Fas-a, što bi otprilike trebalo da znači da se ista ta država odrekla svoje zarade na tih 5 hiljada primeraka Fiat 500L. Zašto se odrekla??? Razloga je mnogo, ali je najrealniji kao što sam več pomenuo običan populizam...
Iskreno da ti kažem, ne zanima mene koliko Škoda proda primeraka u Srbiji, godišnje, kvartalno ili mesečno. Meni je drago da se nešto proizvodi ovde kod nas, pa i da je makar takozvana šrafciger industrija, jer i takva industrija daje plate svojim zaposlenima i zapošljava koliko toliko kooperante sa strane.
Neki od vas zaboravljaju, pre par godina su Kragujevac zvali Dolina gladi.
Inače, godišnje se u zemlju uveze oko 100 hiljada polovnih automobila. Jebe mi se i za placeve i za gospodu dilere...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
- grujicd
- Postovi: 9053
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Je li postoji "-1" za neki post?
Laki, a kako bi izgledalo auto tržište da propadnu svi dileri i uvoznici? Je li svi trebamo da vozim 500L?
Ne znam koliko vas dvojica imate godina, ali ako se ne sećate 80-tih, onda ne znate kako izgleda kad država sve određuje, i kakvog izbora onda ima svaki kupac.

Država je mnogo pomogla Fijatu da napravi ovu priču, i to potpuno podržavam. Ali pomaganje dalje u prodaji, na štetu ostalih, a na naš račun? A pri tom je broj prodatih vozila kod nas totalno beznačajan za uspeh celog projekta. Sve i da ih daju u pola cene.
Laki, a kako bi izgledalo auto tržište da propadnu svi dileri i uvoznici? Je li svi trebamo da vozim 500L?
A kako da se bore? Veži im ruke i baci ih u ring da se bore?Cemu tolika briga o uvoznicima,nek se bore to im je i posao.
Ne znam koliko vas dvojica imate godina, ali ako se ne sećate 80-tih, onda ne znate kako izgleda kad država sve određuje, i kakvog izbora onda ima svaki kupac.

Država je mnogo pomogla Fijatu da napravi ovu priču, i to potpuno podržavam. Ali pomaganje dalje u prodaji, na štetu ostalih, a na naš račun? A pri tom je broj prodatih vozila kod nas totalno beznačajan za uspeh celog projekta. Sve i da ih daju u pola cene.
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
ma najbolje da se zabrani uvoz svih ostalih marki i da svi vozimo fiat 500L...
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
grujicd napisao:Je li postoji "-1" za neki post?
Laki, a kako bi izgledalo auto tržište da propadnu svi dileri i uvoznici? Je li svi trebamo da vozim 500L?
A kako da se bore? Veži im ruke i baci ih u ring da se bore?Cemu tolika briga o uvoznicima,nek se bore to im je i posao.
Ne znam koliko vas dvojica imate godina, ali ako se ne sećate 80-tih, onda ne znate kako izgleda kad država sve određuje, i kakvog izbora onda ima svaki kupac.
Država je mnogo pomogla Fijatu da napravi ovu priču, i to potpuno podržavam. Ali pomaganje dalje u prodaji, na štetu ostalih, a na naš račun? A pri tom je broj prodatih vozila kod nas totalno beznačajan za uspeh celog projekta. Sve i da ih daju u pola cene.
Posto je u pitanju pozitivna motivacija za kupovinu 500L (dakle daju popust na njega) a ne negativna (nisu podignute carine i takse na ostale), dakle niko nikoga ne tuce motkom po glavi da ga kupi onda nece biti nista lose u tome da vecina vozi 500L ako im se vec toliko svidja ponuda. Nece propasti svi uvoznici bez brige, izbora ce uvek biti, mozda ce neki zatvoriti ali ce alternative uvek postojati. Takodje ovo je samo jedan segment, neki dileri ni nemaju nista u ponudi u tom segmentu.