Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Jel DSG manuelni ili automatski i zasto, tj. sta cini jedan menjac automatskim a sta manuelnim?
TT post.
TT post.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pa automatski menjac je svaki koji automatski menja brzine,bez obzira od sklopa samog menjaca... Znam zasto pitas,ali je ovo sustina podele menjaca.
Vec R-tronic u proslom R8 nije automatik,jer je vozac u obavezi da menja brzine,izostanak kvacila ga po meni ne cini automatikom...
Vec R-tronic u proslom R8 nije automatik,jer je vozac u obavezi da menja brzine,izostanak kvacila ga po meni ne cini automatikom...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pa da, ako gledaš sa aspekta ispoljavanja i načina rada onda je DSG automatski, ali ako gledaš po konstrukciji onda je mnogo više manuelni nego automatski.
Na Wiki stranici o DSG-u prvoj rečenici stoji da je to manuelni sa robotizovanim kvačilom što je i logično jer automatik po prirodi nema kvačilo.
Na Wiki stranici o DSG-u prvoj rečenici stoji da je to manuelni sa robotizovanim kvačilom što je i logično jer automatik po prirodi nema kvačilo.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pa,sada mozemo to gledati tako i po kojim pravilima je to automatik,automatik,ja se ne secam da ima neko pravilo 
Samim tim sto se kvacilo automatski stiska od strane automobila je po meni automatik.

Samim tim sto se kvacilo automatski stiska od strane automobila je po meni automatik.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Da ne drvimo mi previše nego da sačekamo dragvorla 

Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Pa bila je ova prica ranije,da li ovde ili na drugom forumu,zato i znam o cemu pricas,dugo se nesto raspravljalo o tome 
Mislim,kada se gleda strucno,to je automatizovani manuelni menjac sa duplim kvacilom...
Tako da je po konstrukciji manuelni menjac,a po nacinu krajnjeg funkcionisanja je automatik...

Mislim,kada se gleda strucno,to je automatizovani manuelni menjac sa duplim kvacilom...
Tako da je po konstrukciji manuelni menjac,a po nacinu krajnjeg funkcionisanja je automatik...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Bilo je i ranije price o tome. Dsg jeste robotizovani manuelni po konstrukciji, unutra su snopovi vrlo slicni manuelnom menjacu. Sa druge strane sama rucica i rad menjaca u voznji sto se korisnika tice je skoro identican automatiku. Uostalom tu je da zameni klasicni automatik, VW je vec sad mislim u vecini modela presao na dsg.
Ljubitelj, zimi na minusu se cak i oseti (kod nekih vozila, licno sam se uverio) kako padnu obrtaji kada pustis kvacilo u leru, tako da nije bas skroz bezveze kad kazu da se pali sa stisnutim kvacilom.
Ljubitelj, zimi na minusu se cak i oseti (kod nekih vozila, licno sam se uverio) kako padnu obrtaji kada pustis kvacilo u leru, tako da nije bas skroz bezveze kad kazu da se pali sa stisnutim kvacilom.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Kod mene recimo skacu obrtaji za 50 kada se stisne kvacilo,a kada je hladan motor,ne spusta obrtaje kada se pusti kvacilo...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ja nisam primetio neku razliku, nego imam pitanje koje nije usko vezano za temu, ali da li je bolje gasiti auto u leru (sa/bez kvacila) ili u brzini, cuo sam neke price da se tu nekako haba zamajac, zaboravio sam vec, kao i za samo paljenje.
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Ako stisnes kvacilo,mislim da nije bitno da li je rucica menjaca u ili van brzine...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Nebitno potpuno jer je menjac odvojen od motora kada je stisnuto kvacilo.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
A kada je u leru a nije stisnuto kvacilo da li je i onda menjac odvojen?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Automatik vs Manuelni - lični afiniteti
Kad nije stisnuto kvacilo uvek je spojen, samo se vrti spojnicka osovina i pojedini zupcanici na snopovima. Zato i uvek moraju da opadnu obrtaji (mozda se i ne vidi na obrtomeru, ako je veci motor i menjac sa manje frikcije, ali obrtaji moraju da padnu) kada se pusti kvacilo, makar u leru bio jer postoji trenje u ulju, narocito kada je hladno, pa inercija svih tih elemenata u menjacu, i tako to.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad