Javni prevoz

Stanje na putevima, registracija, osiguranje i druge informacije
Odgovori
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15289
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Javni prevoz

Post od Kuzmanovic »

Realno, dobra je aplikacija. Redovno je koristim i stvarno znaci. :doubleup:
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24762
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Javni prevoz

Post od dragvorl »

U NS je bilo govora da ce da uvedu to GPS pracenje, ali nista od toga. Dobra stvar.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 11007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Javni prevoz

Post od Uroš S. »

Meni ta aplikacija nikada nije proradila, pokazuje netačne podatke, i obrisao sam je nakon dve reinstalacije.
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15453
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz

Post od pedja »

Ja sam davno instalirao. bagovala je, niej radila, pa sam ostavio tako i zaboravio.
Pre neki dan se slucajno setih, kao i danas. Radi prilicno tacno, i prikazuje lokacije buseva bez greske, u ova dva testa koja napravih.
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15289
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Javni prevoz

Post od Kuzmanovic »

Meni malo kasni tj. autobus je u stvarnosti 30ak metara ispred pozicije koja je prikazana na mapi. Jel si ovu imao na telefonu? Cudno je da ti ne radi. :think:

https://play.google.com/store/apps/deta ... om.busplus
MilisaV
Reactions:
Postovi: 317
Pridružio se: 11 Jul 2012, 15:39
Garaža: bmw 525d
Lokacija: Novi Beograd

Re: Javni prevoz

Post od MilisaV »

niskopodni autobusi jednostavno nisu za beograd.

za niskopodne autobuse mora postojati pre svega odgovarajuća infrastruktrura. oni su mnogo osetljiviji od srednjepodnih i visokopodnih autobusa pa im udarne rupe, šahtovi i slično mnogo više smetaju, i autobusi se unište ranije. a svi smo svedoci kako se kod nas održavaju šahtovi i udarne rupe.

druga, jako bitna stvar, je da niskopodni autobusi ne trpe opterećenja kao što to trpe srednjepodni i visokopodni autobusi. u gradovima veličine beograda metro je kičma javnog prevoza, a autobusi služe kao feeder linije. kod nas je taj autobus kičma i jednostavno pod velikim opterećenjem on se raspada.
pa pogledajte samo našta liči ik-218n, a on je star samo 5 godina. mercedes koji je dovezla veolia iz poljske, koji je stariji od tog vozila, izgleda kao avion u odnosu na ik.

A na sve to treba dodati očajno održavanje GSP-a. po rečima gradonačelnika gsp ima višak od čak 2.000 zaposlenih, a plaća drugim firmama usluge pranja vozila, održavanja zelenila u tramvajskim bašticama.......

javašluk. a što je najgore ima manjak vozača.....


elem, za beograd je NEOPHODNO odmah započeti izgradnju visokokapacitetnog nezavisnog šinskog sistema (teški metro), a ne nekih tramvaja po ceni metroa koji đilas pokušava da nam uvali. i to ne sme biti interventi projekat, nego razvojni koji će omogućiti dalji razvoj grada, povećanje gustine naseljenosti i popunjavanje ogromnih rupa u gradu koje su sad prazne (savski amfiteatar, naselje staro sajmište, puno blokova po novom beogradu, razne kasarne.....) a nakon toga izmeti autobuske linije koje bi trebale biti feeder metrou, a ne kičma sistema.
žena može biti sa sela a auto mora iz nemačke
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15453
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz

Post od pedja »

GSP je presao na letnji red voznje, i to u nedelji u kojoj su najavljene prve tropske temperature. Mogli su ga odloziti za nedelju dana, da se narod malo aklimatizuje :D


TT
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15453
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz

Post od pedja »

Od ponedeljka nova vrsta karte, za javni prevoz u Beogradu:
Trajanje 75 minuta, cena 100dinara.

Od septembra u upotrebi i dnevne karte. Dobro su se setili.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: Javni prevoz

Post od nuk »

Bas me intersuje kako su dosli do 75min?
Jedino dnevna ima smisla, ovo je budalastina

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
ftj
Reactions:
Postovi: 14036
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Javni prevoz

Post od ftj »

Što budalaština? Nekad se desi da treba da promeniš 2-3 busa po par stanica i sad ćeš to moći sa jednom kartom umesto da kupuješ 3. U većim gradovima je tako po defaultu, ne moraš da kupuješ neku posebnu kartu i bolje da su tako od starta ovde napravili.
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Post od snork »

Ne znam za NS, ali u Beogradu je kupljen priličan broj autobusa na CNG, kada završe punionicu, biće još. A i novi dizeli su svi Euro-5, ne oseća se nikakav miris iza auspuha. Od kada je počelo da stiže 200 poljskih "Solarisa" (to su oni za koje je uzet kredit od EBRD, koji je uslovljen da kupimo njihova vozila :twisted: ), ubrzano se radi na likvidaciji starih vozila. Realno je poslednja serija Ikarbusa (IK-218M, onaj na kome nazad piše i MAN) po mnogo čemu bolji autobus od "Solarisa", ali eto..."evropski prijatelji" nam nisu dozvolili da kupimo svoje, a i Ikarbus ne bi uspeo da napravi 200 komada tako brzo. Ove godine je kupljeno oko 40 IK-218M i meni su ekstra. Tiši su, lepši i bolje vuku od Poljaka.
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Post od Laki021 »

E ovi novosadski smrde i cadje sve u 16 :(
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10962
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Post od sebekkg »

U ns bi ovi na mesavinu plincuge bili idealni. Nema jakih uspona da bi trebala.jaka.snaga kao.na ful dizel bus pa bi i imalo koristi. Kod mene u kg krenuli da voze tim i brzo su odustali od pojedinih relacija jer su busevi krcati a usponi samo takvi.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Slika
Korisnikov avatar
snork
Reactions:
Postovi: 4940
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:50
Lokacija: Beograd

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Post od snork »

Naravno, starih autobusa je još dosta i u Beogradu, ali ih uglavnom šalju na prigradske linije gde se manje-više vozi po otvorenom putu. Od novijih kažu da je serija IK-218N očajna - da li im je MAN tada prodao loše motore ili šta, ne znam, ali evo ga jedan takav, 2008. godište, EURO-4 (obratite pažnju na oblak dima :) ). Jeste da je verovatno već prešao više od milion km, ali to nije opravdanje, jer mnogi pređu i 3-4 miliona pa nisu u takvom stanju (možete početi gledanje od 0:30):

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... et3IM#t=30
Ђенерал Јанковић
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24762
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zasto je Srbija tu gde jeste!

Post od dragvorl »

Noviji busevi u NS su narucivani dosta na metan jer imaju i svoju punionicu. E sad, da li ce zbog namestenih tendera mozda dizel biti u prednosti, to ne znam.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Odgovori