Evo ako je nekome iz NS frka oko cuvanja guma, moze kod mene da ih cuva, ja imam mesta koliko god hocete, takodje imate vecu povrsinu betona gde mozete sami da ih montirate/demontirate, jos cete i kafu dobiti, a sok donesete sami
@ Dag - kakvo je ponasanje tih sirokih guma na snegu? Da li bi se moj auto bolje ponasao na zimskim gumama fabricke dimenzije 215/40/17 ili na ovim balonima sto imam na zimskom setu?
Nekako mi u glavi da ove moje uzane bolje prolaze i bolje seku sneg, ali su nestabilnije....
Dag, daj malo čekaj toplije vreme, te RT se ponašaju sasvim uobičajeno za hladno i vlažan asfalt. Ok je ova ili ona šara ali smesa za leto ne može da radi bolje od zimske. Tvrda je, proklizava.
Šta je taj sa BluR vozio pre njih i koja dimenzija?
Boringly average, but also perfect for school run mums
Za sada, posle nekih 800km voznje Bravurisa 2 da sumiram utiske.
Napumpana na 2.4 guma je prilicno tiha, i nije tvrda, moze da se spusti i na fabrickih 2.1-2.2 bez razlike u tvrdoci, sto se na Bridgestonu itekako osecalo.
Vecina ove km-etraze je bila po mokrom, prethodnih dana, i guma ima sasvim korektno drzanje i po mokrom i po suvom, ne osecam promenu u kocenju tako da je i u tom smislu zadovoljavajuca.
Ne kliza ni u kakvim uslovima, mozda zbog sirine 205, pri prelasku preko sina u brzem skretanju pod pravim uglom gde je Bridgeston znao da klizne malo dok ne uhvati asfalt, ovaj Barum ne mrda, isto je i sa dilatacijama pri silasku na AP na petljama kod Arene, tu je dupe mnogo mirnije nego ranije kada se brzo udje u krivinu.
Videcemo kakve ce biti sledece godine, ali za te pare (7250/kom 205 45 16), u konkurenciji duplo i vise skupljih guma, za ovu klasu i snagu auta, ne znam da li vredi dati pare, sve i da traju duplo duze. Verujem da ima kome bi znacile te duplo skuplje, i ko bi ih doveo do granice, ali to nisam ja.
Sve u svemu, preporucujem ih, i osim ako sledece sezone ne dodje do izrazite degradacije gume, kupicu ih opet.
Ako potraju 35+kkm, ovo je best buy za tu dimenziju.
Pre neki dan sam skinuo zimski set (Tigar Winter) i montirao letnji set (Dunlop Sport Fastresponse) - šta reći.....kao da vozim drugi auto.
Toliko o Dunlop-u.
Martin napisao:Pre neki dan sam skinuo zimski set (Tigar Winter) i montirao letnji set (Dunlop Sport Fastresponse) - šta reći.....kao da vozim drugi auto.
Toliko o Dunlop-u.
Meni je bio gori pre 6-7 godina prelaz sa Michelin Pilot Primacy na Wintere, ista dimenzija. Mislio sam da mi vulkanizer nije zasrafio tockove.
Kolika je zaista razlika (u praksi, ne teoriji) izmedju 185/55 r15 i 195/50 r15? Da li postoji primetna razlika u voznji, ili je to samo podatak na papiru?
Kada biste kupovali polovne gume, koji biste minimalni DOT gadjali, ispod kojeg ne treba ici?
Minimalna je razlika u sirini a i visini tako da nemas problema.
Ne znam sto bi kupovao polovne, kad su 195/50R15 nove vec od 4400 za Hitris npr, 5500 Fulda Hankook, 6+ D, GY, Mi, C, orijentaciono ti pisem.
DOT licno ne bih uzimao stariji od 3-4 godine, ako bi planirao da gumu vozim duze od 2 godine, bez obzira na ssaru. Jer ces najvise slabosti osetiti na kisi.
Inace ako hoces mislim da imam Hankook 185;55R15 sare dobre dve mislim oko 5, a druge dve oko6mm, za DOT mogu sutra pogledati ako ti zanimljivo. Ali mislim da su bar 2010 ako ne i malo starije.
Gledao sam SEMPERIT Speed-Life, deluju zanimljivo i mogao bih za izdvojim za njih, a onda naleteh na ovaj oglas: http://www.kupujemprodajem.com/185-55-R ... d=22124359
mnogo je lepih reci o Dunlopu, i po netu i u ovoj temi, pa mozda ovo i nije toliko losa kupovina, ipak bih ustedeo oko 100e... sta mislite?
Milos_kg: i ja treba da uzmem gume u 185/55/15 dimenziji. Koliko sam citao ta 195/50/15 je adekvatna alternativa, ostalo nije - kaci ili ruzno izgleda.
Dag: kakve su ti te polovne?
Ne znam da li da kupujem nove ili polovne, ne znam koliko cu jos voziti Puntodzeta.
Drug je skoro uzeo nove letnje Barum (185/55/15), cena je bila oko 6500 sa montazom, kaze da su mu dobre.