Putevi u Srbiji
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Putevi u Srbiji
Dobro je i izdrzao a da nije nista radjeno, kada bi tako svi putevi bili izdrzljiviji a ne posle jedne zime da propadnu kao da nije radjeno.

Re: Putevi u Srbiji
Uze mi rec iz usta...ftj napisao:Izdržao je tačno 5 godina od prethodne obnove.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Putevi u Srbiji
+1. Obzirom na strukturu saobraćaja koji ide tuda, 5 godina je jako puno.BAJKER napisao:Dobro je i izdrzao a da nije nista radjeno, kada bi tako svi putevi bili izdrzljiviji a ne posle jedne zime da propadnu kao da nije radjeno.
Širim haos!
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Zasto obnova kada je Ljubitelj rekao da je most fantazija i da nema rupa? Ma pojma oni nemaju, most je super. Sramota.
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- Uroš S.
- Postovi: 10999
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Putevi u Srbiji
Nije mi delovalo kao da ima 5 godina, ali da, od 2008. To je odlicno obzirom sta je i koliko islo preko njega. Do ovog proleca nije bio kritican, stavise, u poslednjih par meseci je najvise propao.
Jel video neko stanje sina u bul. M. Popovica? Tamo gde idu i tramvaji i autobusi po asfaltiranoj bastici. Ono se raspalo nacisto, ali zadivljujuce je da ona gumena ispuna izmedju sina i asfalta jos drzi.
Glavni problem kod nas u vezi s putevima je sto zapravo 'odrzavanje' kao takvo u redovnom smislu ne postoji. Postoji samo period izmedju dve rekonstrukcije. Nikakvo odrzavanje. Ne smem da pomislim na sta ce da lice pristupne rampe i sve u vezi prilaza novom mostu za 10 godina, bez odrzavanja...
Jel video neko stanje sina u bul. M. Popovica? Tamo gde idu i tramvaji i autobusi po asfaltiranoj bastici. Ono se raspalo nacisto, ali zadivljujuce je da ona gumena ispuna izmedju sina i asfalta jos drzi.
Glavni problem kod nas u vezi s putevima je sto zapravo 'odrzavanje' kao takvo u redovnom smislu ne postoji. Postoji samo period izmedju dve rekonstrukcije. Nikakvo odrzavanje. Ne smem da pomislim na sta ce da lice pristupne rampe i sve u vezi prilaza novom mostu za 10 godina, bez odrzavanja...
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Putevi u Srbiji
Mislim da po se po nasim putevima vise ne stvaraju rupe, nego krateri.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Putevi u Srbiji
Brukamo se: 20 km autoputa godišnje
Direktor „Koridora Srbije” Dmitar Đurović izjavio je pre neki dan da će radovi na saobraćajnom Koridoru 10 biti završeni krajem 2015. ili 2016, da se izvođačima radova neće tolerisati eventualno kašnjenje i moraće da se pridržavaju predviđene dinamike, u suprotnom će prvo biti opominjani, a zatim će s njima biti i raskidani ugovori.
Slične izjave o mogućem roku završetka autoputeva umorile su proteklih godina svakoga ko je i površno informisan o izgradnji Koridora 10, jer koliko god se više kleli u rokove, oni se kao po nekom pravilu produžuju, produžuju. Kada se sve sabere ispada da smo autoputeve kroz Srbiju gradili brzinom manjom od 20 kilometara godišnje što je zaista svojersno brukanje.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=702868
Ali bitno je da je Mrkonjic i pored svega ovoga ministar i dalje.
Direktor „Koridora Srbije” Dmitar Đurović izjavio je pre neki dan da će radovi na saobraćajnom Koridoru 10 biti završeni krajem 2015. ili 2016, da se izvođačima radova neće tolerisati eventualno kašnjenje i moraće da se pridržavaju predviđene dinamike, u suprotnom će prvo biti opominjani, a zatim će s njima biti i raskidani ugovori.
Slične izjave o mogućem roku završetka autoputeva umorile su proteklih godina svakoga ko je i površno informisan o izgradnji Koridora 10, jer koliko god se više kleli u rokove, oni se kao po nekom pravilu produžuju, produžuju. Kada se sve sabere ispada da smo autoputeve kroz Srbiju gradili brzinom manjom od 20 kilometara godišnje što je zaista svojersno brukanje.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=702868
Ali bitno je da je Mrkonjic i pored svega ovoga ministar i dalje.

Re: Putevi u Srbiji
Stari most je objasnio sa izdrzljivoscu.
Setite se kako su izgledale guzve kada je radjena Gazela, koliko je hiljada kamiona proslo preko njega. I danas se teraju kamioni tuda, pored svih autobusa i tramvaja.
Neki drugi putevi ne sastave dve zime i postanu ovakvi.
Ima jedna jako dobra stvar na tom mostu - nema podloge, tj podloga je celik. Kada skinu asfalt uradi se zastita, i ajmo novi sloj. Prtom, ni rupe nisu dublje od tih nekoliko cm asfalta, pa i danas moze normalno da se vozi...
Danas sam isao po ko zna koji put za Sabac
Bog je davno digao ruke od onih zakrpa...
Setite se kako su izgledale guzve kada je radjena Gazela, koliko je hiljada kamiona proslo preko njega. I danas se teraju kamioni tuda, pored svih autobusa i tramvaja.
Neki drugi putevi ne sastave dve zime i postanu ovakvi.
Ima jedna jako dobra stvar na tom mostu - nema podloge, tj podloga je celik. Kada skinu asfalt uradi se zastita, i ajmo novi sloj. Prtom, ni rupe nisu dublje od tih nekoliko cm asfalta, pa i danas moze normalno da se vozi...
Danas sam isao po ko zna koji put za Sabac

-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Putevi u Srbiji
Bas sam se pitao kakav je sada taj deo puta. Do prosle godine je tu bilo milion zakrpa ali bez strasnih rupa, bilo je "samo" uzasno neravno. Trebalo je u petak da idem tuda za BiH ali kada se TI zalis, onda nema sanse da prodjem tuda, idem preko Ibarske i Visegrada, taj put je oduvek bio super jer je neopterecen (od raskrsnice prema Tari pa na dalje) doduse brine me Ibarska...NexT napisao:Danas sam isao po ko zna koji put za SabacBog je davno digao ruke od onih zakrpa...
Re: Putevi u Srbiji
Ma nema rupa, i dalje je neravno.
Na par mesta su danas popunjavali lopata metodom.
Problem je sto je neeravno, stalno prelazis 16 razlicith vrsta asfalta...
Isti je ko prosle godine, rekao bih.
Ako budes prolazio, pazi na radare. Imaju belog Golfa starog, belog keca i sivi Stilo karavan (on je danas bio u Jarku) sa civilnim tablama. Parkirani negde pored puta, obicno na izlazu iz sela, kada se ljudi vec opuste i dodaju gas.
Pritom, samo slikaju, ne zaustavljaju na licu mesta.
Na par mesta su danas popunjavali lopata metodom.
Problem je sto je neeravno, stalno prelazis 16 razlicith vrsta asfalta...
Isti je ko prosle godine, rekao bih.
Ako budes prolazio, pazi na radare. Imaju belog Golfa starog, belog keca i sivi Stilo karavan (on je danas bio u Jarku) sa civilnim tablama. Parkirani negde pored puta, obicno na izlazu iz sela, kada se ljudi vec opuste i dodaju gas.
Pritom, samo slikaju, ne zaustavljaju na licu mesta.
Re: Putevi u Srbiji
Stari most su nam ostavili Nemci.
A koja je fora sa tim slikanjem, samo stigne poziv posle?
A koja je fora sa tim slikanjem, samo stigne poziv posle?
Re: Putevi u Srbiji
Takva podloga ume da bude nezgodna - ako se sećaš na nadvožnjaku kod sajma je isto bila čelična podloga. Asfalt tu nije mogao da sastavi šest meseci a da ga busevi i kamioni ne 'razgrnu' i dođu do čelika ispod. Pretpostavljam da podloga tu nikada nije urađena kako valja, a na Starom mostu verovatno pomažu i šine da se asfalt koliko-toliko održi.NexT napisao:Ima jedna jako dobra stvar na tom mostu - nema podloge, tj podloga je celik. Kada skinu asfalt uradi se zastita, i ajmo novi sloj. Prtom, ni rupe nisu dublje od tih nekoliko cm asfalta, pa i danas moze normalno da se vozi...
Nadam se da neće razvući rekonstrukciju u nedogled...
Re: Putevi u Srbiji
Da, da, secam se, ali mislim da je taj nadvoznjak bio malo specifican,.i po obliku i po kolicini teretnog saobracaja. Istog trenutka kada asfaltiraju, puste saobracaj. Dovoljno je da 3 natovarena kamiona predju i eto kolotraga. Pritom je i sam oblik bio... cudan... 
Ako me pamcenje dobro sluzi, bila je neka emisija na Discovery-u gde su rekli da je za asfalt potrebno minimum 7 dana uz odgovarajucu temperaturu da se stvrdne i da moze da podnese ono za sta je pravljen. Mozes i najkvalitetniji asfalt da postavis i pustis kamione preko - sjebaces ga.
Heinz, da dobijes postom prijavu.

Ako me pamcenje dobro sluzi, bila je neka emisija na Discovery-u gde su rekli da je za asfalt potrebno minimum 7 dana uz odgovarajucu temperaturu da se stvrdne i da moze da podnese ono za sta je pravljen. Mozes i najkvalitetniji asfalt da postavis i pustis kamione preko - sjebaces ga.
Heinz, da dobijes postom prijavu.