Mazda CX-5
- Ji 4Tze
- Postovi: 8232
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda CX-5
motor ima 14:1 kompresiju i direktno ubrizgavanje, nema šta puno da lažu, ako su rešili detonacije.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Mazda CX-5
Prema Honest John-u stvarna potrošnja ovih motora je cca 15 % veća od deklarisane.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24774
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Moze da se napravi i 18:1 kompresija ukoliko se koristi odgovarajuce gorivo, ali pitanje je da li to ima neke svrhe sem teoretske. Tako i ova kompresija je pitanje koliko je iskoristljiva u realnosti. Kad moderni Ferrari motori sa direktnim ubrizgavanjem i isforsiranoscu imaju 12,5:1 kompresiju...Necu nista da tvrdim, ali mislim da ima tu par pitanja oko realne upotrebljivosti te kompresije kod Mazde. No, videcemo uskoro kako ce se formirati potrosnja u realnim uslovima.Ji 4Tze napisao:motor ima 14:1 kompresiju i direktno ubrizgavanje, nema šta puno da lažu, ako su rešili detonacije.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Mazda CX-5
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
Ovo je maltene i manje od 1.6 atmo motora ili tu negde. Pa jedna Astra H 1.6 ili Cruze 1.6 trose vise.
Kompresija je nebitna ako je sve reseno kako treba (jeste li joj videli klipove?)
Auris 1.6 ima 11,5:1 kompresiju naprimer...
Sumnjam da bi Mazda rizikovala.
Ovo je maltene i manje od 1.6 atmo motora ili tu negde. Pa jedna Astra H 1.6 ili Cruze 1.6 trose vise.
Kompresija je nebitna ako je sve reseno kako treba (jeste li joj videli klipove?)
Auris 1.6 ima 11,5:1 kompresiju naprimer...
Sumnjam da bi Mazda rizikovala.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Nadam se da nema problema sa nasim gorivom koje po pravilu ima nizu oktansku vrednost od propisane... 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Mazda CX-5
Odakle mu dovoljno vazduha? Atmosferac može da obezbedi dovoljno vazduha samo obrtajima, a obrtaji dižu potrošnju. Jedino ako im taj KERS nešto pomaže - da li ga svi modeli imaju i kako je implementiran?
Da je neka manja karoserija, ali za SUV mi je mnogo teško da poverujem.
Tapatalk
Da je neka manja karoserija, ali za SUV mi je mnogo teško da poverujem.
Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24774
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Nije to neki problem, stavi mu kasnije paljenje, ali onda ima i manju snagu.Delija napisao:Nadam se da nema problema sa nasim gorivom koje po pravilu ima nizu oktansku vrednost od propisane...
Ovde je kratko i jasno objasnjeno kako postize toliku kompresiju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Kod juga se kasnije paljenje podesava srafcigerom / kljucem, a kod iole neceg modernijeg to radi ECU, tako da nije cudno da svi komentarisu da kad sipaju neko normalno gorivo u nekoj normalnoj drzavi auto "prodise". Jedino, ne oseti svaki auto to u istoj meri.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Mazda CX-5
Ji 4Tze napisao:motor ima 14:1 kompresiju i direktno ubrizgavanje, nema šta puno da lažu, ako su rešili detonacije.
Kako sta ima da lazu, pa svi lazu. Ako trosi 10 oni ce reci 8, ako trosi 3 oni ce reci 2... Jednsotavno je nacin merenja pogresan ili se proizvodjaci posebno spreme i podese automobile tako da na testu trose manje (tj optimizuju ponasanje motora za potrebe testa)...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24774
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Ne znam apopo cega ovo sa Jugom, pa naravno da na Mazdi podesava ecu. Kada senzor primeti da dolazi do detonacije podesava se paljenje na kasnije da se izbegne detonacija zbog losijeg goriva.Delija napisao:Kod juga se kasnije paljenje podesava srafcigerom / kljucem, a kod iole neceg modernijeg to radi ECU, tako da nije cudno da svi komentarisu da kad sipaju neko normalno gorivo u nekoj normalnoj drzavi auto "prodise". Jedino, ne oseti svaki auto to u istoj meri.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Mazda CX-5
Utisci sa nacionalneklase:
"Potrošnja frapantno niska, a motor neobično elastičan. Trećom vuče uzbrdo sa lakoćom i na 1500 obrtaja. Daleko je od rakete, ali mi subjektivno imam osećaj kao da je ili pod haubom nešto umereno jače ili da je ovaj auto mnogo lakši nego što gabariti govore. Ovi iz Beograda ce znati o cemu pricam, ali to je najbolji nacin da opisem elastiku. Ukljucenje na autoput ka Nisu od Kvantasa, ali ono iz pravca NS sto ide polukruzno - treca brzina 1500 obrtaja idem oko 40/50 i lagano dodavanje gasa - auto lepo ubrzava sa 2+2 u kolima i krcatim gepekom. Ista prica od Milosevog Konaka ka Zvezdi - trecom lepo vuce i na jako malim brzinama, u drugu mora da se usalta bas kad stignes na 20."
"Evo sad sam se vratio iz Pančeva, pa je prosek pao na 7,5l posle ukupno 100km koje sam prešao. Na pančevcu 80kmč u šestoj pokazuje ravno 5l, dok na 65-70 pokazuje 4,5l."
"Da se vratim na temu. CX5 na 130 troši 7,7 što znači da je nešto ekonomičniji od Đulijete 1.4T, a poprilično od Astre 1.6T. Na 140 pokazuje 8,2 što je opako dobar rezultat. Auto je prilično tih na tih 130-140, tako da ni po tom pitanju nema zamerki."
"Nema onog eksplozivnog ubrzanja koje bi možda neko očekivao od 2.0, ali sa druge strane tasa stoji baš solidno niska potrošnja. Evo sinoć je prijatelj koji vozi Kaškai 2.0 probao auto i reče da je njegov prosek 10-11l dok je meni prosek na 200km 8l sa sve merenjem."*
"Elem, vraćen auto sa 370km više na cajgeru sa prosekom od 8,2l ukupno. Motor voli tečnu vožnju i to nagrađuje, što znači da "siledžije pedala" ipak moraju da kupe dizela ako planiraju da nastave po starom. Ja sam impresioniran štedljivošću motora, a to se ne dešava često, pogotovu imajući u vidu da je ovo benzinac."
*merenjem performansi
"Potrošnja frapantno niska, a motor neobično elastičan. Trećom vuče uzbrdo sa lakoćom i na 1500 obrtaja. Daleko je od rakete, ali mi subjektivno imam osećaj kao da je ili pod haubom nešto umereno jače ili da je ovaj auto mnogo lakši nego što gabariti govore. Ovi iz Beograda ce znati o cemu pricam, ali to je najbolji nacin da opisem elastiku. Ukljucenje na autoput ka Nisu od Kvantasa, ali ono iz pravca NS sto ide polukruzno - treca brzina 1500 obrtaja idem oko 40/50 i lagano dodavanje gasa - auto lepo ubrzava sa 2+2 u kolima i krcatim gepekom. Ista prica od Milosevog Konaka ka Zvezdi - trecom lepo vuce i na jako malim brzinama, u drugu mora da se usalta bas kad stignes na 20."
"Evo sad sam se vratio iz Pančeva, pa je prosek pao na 7,5l posle ukupno 100km koje sam prešao. Na pančevcu 80kmč u šestoj pokazuje ravno 5l, dok na 65-70 pokazuje 4,5l."
"Da se vratim na temu. CX5 na 130 troši 7,7 što znači da je nešto ekonomičniji od Đulijete 1.4T, a poprilično od Astre 1.6T. Na 140 pokazuje 8,2 što je opako dobar rezultat. Auto je prilično tih na tih 130-140, tako da ni po tom pitanju nema zamerki."
"Nema onog eksplozivnog ubrzanja koje bi možda neko očekivao od 2.0, ali sa druge strane tasa stoji baš solidno niska potrošnja. Evo sinoć je prijatelj koji vozi Kaškai 2.0 probao auto i reče da je njegov prosek 10-11l dok je meni prosek na 200km 8l sa sve merenjem."*
"Elem, vraćen auto sa 370km više na cajgeru sa prosekom od 8,2l ukupno. Motor voli tečnu vožnju i to nagrađuje, što znači da "siledžije pedala" ipak moraju da kupe dizela ako planiraju da nastave po starom. Ja sam impresioniran štedljivošću motora, a to se ne dešava često, pogotovu imajući u vidu da je ovo benzinac."
*merenjem performansi
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- Misha
- Postovi: 3684
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda CX-5
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Ja izgleda imama komsu iz Grand-a NS jer se na svakih par dana smenjuju CX5 i nova 6ica karavan koja je totalna perverzija
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Huh, da mozete da birate - Mazda 6 ili CX-5? 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...