Treba mi hitno heads up, idem poslepodne da pogledam jednog. Uvezen je iz D pre 5 godina, vozila ga devojka, sad ga vozi neki lik. Presao je oko 120.000.
Recite sta da gledam osobito, posto me vode u svojstvu poznavaoca.
Nema na netu da nadjes nista bitno po broju sasije.
Ovaj je 8v, imas i sa 16v, i to je to od motora. Pogledaj da nije udaran, da ne pusta krov. Da radi klima, vidim da je ima...da nije mastan motor, oce na dihtiung glave da pocne da curka malo ulje, u sustini nista strasno. Dobar motor, mada hoce da pocne da troskari ulje po malo, sto nije bas svojstveno za renoove benzince.
Ima drug doticni automobil, i on je bas zadovoljan. Cak ima i onaj glupavi platneni krov kroz koji su mu ulazili i krali stvari..
Ono sto mu se ne svidja je sto taj motor voli da popije prilicno benzina za svoju snagu.
Nezvanicno, da. Ja sam prosao jedno tri puta bez problema i za te tri godine mi nijedan pandur nije nista rekao. Ali sam je zamenio pre godinu dana, yltako da ne znam kakva je sada situacija.
da, ali prvo kvasenje hladnom vodom soferke koja je stajala po suncu koje nam sledi, i ode cela soferka. zamena je mozda reda 100e...i to treba imati na umu...