Mazda 6 2013
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Mazda 6 2013
Razlike u cijeni u Hrvatskoj nastaju zbog vecih dadzbina nego kod nas... Koliko ja znam, u HR se placa na auto PDV, trosarina i carina (samo na non EU vozila), PDV u HR iznosi 25% dok se trosarina povecava sa rastom cijene auta (krece od 13%)...
vise o ovoj temi na sledecem linku:
http://www.autoskola.com.hr/kupovina-trosarine.shtml
On topic:
Upravo gledam kompletan cjenovnik i moram priznati da sam pozitivno iznenadjen, dizel od 150ks krece od 24000 evra i to je po meni sjajna cijena za auto ove klase i ove snage. U klot verziji dolaze alu felne (17-ice), multifunkcionalni volan, kontrola pritiska u gumama, hill holder, esp, cd/mp3/usb radio, bord computer, grijani retrovizori itd. Po meni je ovo sjajan spisak opreme za jednu klot verziju, obicno su mi klot verzije prilicno manjkave dok mi ovdje smeta samo nedostatak centralnog naslona za ruku.
vise o ovoj temi na sledecem linku:
http://www.autoskola.com.hr/kupovina-trosarine.shtml
On topic:
Upravo gledam kompletan cjenovnik i moram priznati da sam pozitivno iznenadjen, dizel od 150ks krece od 24000 evra i to je po meni sjajna cijena za auto ove klase i ove snage. U klot verziji dolaze alu felne (17-ice), multifunkcionalni volan, kontrola pritiska u gumama, hill holder, esp, cd/mp3/usb radio, bord computer, grijani retrovizori itd. Po meni je ovo sjajan spisak opreme za jednu klot verziju, obicno su mi klot verzije prilicno manjkave dok mi ovdje smeta samo nedostatak centralnog naslona za ruku.
Re: Mazda 6 2013
Danas sam na ulici prvi put video Mazdu 6 uživo, tamno siva metalik
Ako je onako dobra i unutra, svaka čast Mazdi.

Ako je onako dobra i unutra, svaka čast Mazdi.
- grujicd
- Postovi: 9066
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 6 2013
Dobra je i iznutra 

- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Mazda 6 2013
I ja sam danas video jednu 6icu
i A200 u nekom zahebanom izdanju




- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda 6 2013
E kamo sreće da je moja.
Bila je parkirana naspram mene.
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Mazda 6 2013
vata li se kljuc od Clia za nju...
Bice samo polako jednog dana tvoja...za par godina je vec polovnjak...i eto prilike. 



Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
- profesorPROST
- Postovi: 3281
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Mazda 6 2013
Mene je vec smorila. Imam dve u kraju, od toga jedna bela klotara i ocajno izgleda.
Re: Mazda 6 2013
Pitaj coveka ako ga znas dal oce da proba ovo sto je Prost okacio , mislim da vidimo jel istinaNexT napisao:Mene je vec smorila. Imam dve u kraju, od toga jedna bela klotara i ocajno izgleda.

Re: Mazda 6 2013
Sutra cu da probam ovaj model, pa iznosim utiske 

Re: AW: Mazda 6 2013
Testiraj i ovo za radar 
Gesendet von meinem GT-I9505

Gesendet von meinem GT-I9505
Re: Mazda 6 2013
Ova tema je i dalje u Novitetima, mozda je treba prebaciti 
Uglavnom, kao sto rekoh, testirah Mazdu 6, 2.0 165ks.
Necu da davim, samo kratko. Otprilike sve je kako sam i ocekivao. Vrlo, vrlo korektan auto. Unutra se pri voznji osecam prijatno, svidja mi se vizuelno enterijer, volan i instrument tabla su super sto meni puno znaci. Menjac je odlican, jako lako menja brzine promene se brze lagano bez greske, kvacilo odlicno, taman kako treba da bude ni meko ni tvrdo, hvata taman kako treba, ni naglo ni presporo.
Volan me je malo iznenadio (prijatno), ima vise osecaja nego sto sam se nadao, tj pruza veci otpor pri motanju, nije kao na igrici kako je danas kod mnogih proizvodjaca. Materijali u kabini su vrlo dobri, jeftina plastika je zamoljena da napusti novi model
Ovaj auto je trenutno na balonima, sto se moze osetiti pri voznji, ali je zato jako mek pri prelasku preko neravnina, bas prija posle mog tvrdog bavarca
Ova motorizacija je sasvim korektna, ali ne bih savetovao nista ispod, ovo je neki minimum da auto bude to sto treba.
Muzika je osnovni nivo, vrlo korektna i cista. Zvucna izolacija auta je odlicna, vozio sam je do 130kmh.
Od zamerki bih naveo par stvari.
Pod broj jedan preglednost, i to ne samo ka nazad vec na sve strane. Ajd, za rikverc se to i ocekuje od karavana, ali pri voznji A stub pri skretanju zaklanja ogorman ugao, i meni strasno smeta. Takodje cak mi i unutrasnji retrovizor smeta, jer em je on veliki em je sve oko njega neprozirno te mi i on dosta zaklanja vidik pri skretanju desno. Ovo sa preglednoscu je meni malo vise izrazeno nego vecini vozaca jer sam visok pa mi glava visoko stoji piri voznji.
Druga zamerka su previse tvrda sedista, trebala bi biti za nijansu dve meksa.
Sve u svemu, topla preporuka.



Ladno ima duple izduve, ko prava








Uglavnom, kao sto rekoh, testirah Mazdu 6, 2.0 165ks.
Necu da davim, samo kratko. Otprilike sve je kako sam i ocekivao. Vrlo, vrlo korektan auto. Unutra se pri voznji osecam prijatno, svidja mi se vizuelno enterijer, volan i instrument tabla su super sto meni puno znaci. Menjac je odlican, jako lako menja brzine promene se brze lagano bez greske, kvacilo odlicno, taman kako treba da bude ni meko ni tvrdo, hvata taman kako treba, ni naglo ni presporo.
Volan me je malo iznenadio (prijatno), ima vise osecaja nego sto sam se nadao, tj pruza veci otpor pri motanju, nije kao na igrici kako je danas kod mnogih proizvodjaca. Materijali u kabini su vrlo dobri, jeftina plastika je zamoljena da napusti novi model

Ovaj auto je trenutno na balonima, sto se moze osetiti pri voznji, ali je zato jako mek pri prelasku preko neravnina, bas prija posle mog tvrdog bavarca

Ova motorizacija je sasvim korektna, ali ne bih savetovao nista ispod, ovo je neki minimum da auto bude to sto treba.
Muzika je osnovni nivo, vrlo korektna i cista. Zvucna izolacija auta je odlicna, vozio sam je do 130kmh.
Od zamerki bih naveo par stvari.
Pod broj jedan preglednost, i to ne samo ka nazad vec na sve strane. Ajd, za rikverc se to i ocekuje od karavana, ali pri voznji A stub pri skretanju zaklanja ogorman ugao, i meni strasno smeta. Takodje cak mi i unutrasnji retrovizor smeta, jer em je on veliki em je sve oko njega neprozirno te mi i on dosta zaklanja vidik pri skretanju desno. Ovo sa preglednoscu je meni malo vise izrazeno nego vecini vozaca jer sam visok pa mi glava visoko stoji piri voznji.
Druga zamerka su previse tvrda sedista, trebala bi biti za nijansu dve meksa.
Sve u svemu, topla preporuka.



Ladno ima duple izduve, ko prava







