Koji motor je taj za koji si dao klip.Npr "Max torque: 158 lb·ft (215 N m) @ 6000 rpm" je za F22 motor Honde.
Zasto mislis da CVT ne drzi na podrucju max momenta, zbog obrtaja ?
"Max torque: 158 lb·ft (215 N m) @ 6000 rpm
VTEC Engagement: 6000 rpm" F22C1 motor.
Honde su poznati po visokoturaznim motorima.
Za ovaj drugi klip isto pitanje, na kojim obrtajima je max moment a na kojim max snaga.
Uostalom, NenadR je objavio jasno vidljive dijagrame kada je ubrzanje a najvece, Dragan je objavio merenja RRI, u svakom udzbeniku fizicke mehanike je vise nego jasno matematicki objasnjena (i dokazano odavno) veza ubrzanja sa silom/ momentom sile.
Ne postoji nijedna varijanta da se povecava ubrzanje kao posledica smanjenja sile, sto Laki uporno pokusava da dokaze zaobilaznim zakljucivanjem.
I da pricamo o ubrzanju kada je maksimalno u odnosu na mogucnosti motora, a ne pricamo o vremenu kada je najkrace
