1000 zašto - 1000 zato!
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ni na jednoj nisam to video...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Teško ćeš naći na pumpi. Idi kod prvog vulkanizera.
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ili kod autofarbara 

- pedja
- član 001
- Postovi: 15354
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ako isteras auto na terasu (drugi sprat) moje firme, pripalicu kompresor
Ionako sam ti u komsiluku.
TT

TT
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
NIS pumpa kod TC Usca. Mislim da ga jos nisu renovirali.Ogi napisao:Na kojoj pumpi mogu da pronadjem kompresor za vazduh, znaci ne za pumpanje guma nego ono za izduvavanje, moram da izduvam prasincinu iz necega... ?
Takodje, imas i u Jurija Gagarina na Knez Petrolu stari tip kompresora.
Sent from my Galaxy Y using Tapatalk
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Jel moze neko da mi objasni razliku izmedju sledecih modela Toyote Land Cruiser?
1.



2.



Po netu sam video da su slicnih godista, potpuno sam zbunjen u vezi ovih automobila.
Takodje me zanimaju velicine Land Cruiser-a, po gradu vidjam i manje i vece, jel imaju neki poseban naziv za te velicine i kako to vec ide?
1.



2.



Po netu sam video da su slicnih godista, potpuno sam zbunjen u vezi ovih automobila.
Takodje me zanimaju velicine Land Cruiser-a, po gradu vidjam i manje i vece, jel imaju neki poseban naziv za te velicine i kako to vec ide?
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Kretenče je stručniji pa će dodati koju kad vidi, ali pod 1. je V8 model. Nešto kao Grand LC. Nisam siguran da li se i dalje proizvodi, ali se proizvodio paralelno sa prethodnom generacijom standardnog LC-a i u njega su išli po jedan dizel i benzinski V8 motor. U suštini poseban model sličnog naziva.
Pod 2. je aktuelna generacija LC-a kao oni što vozi interventna.
Pod 2. je aktuelna generacija LC-a kao oni što vozi interventna.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Koliko znam, proizvodi se V8 i dalje. Prilicno se razlikuje od standardnog LC-a i konkurent je X5-ici, Q7-ici i sl. A inace, nastao je jos u vreme dok se proizvodio prethodni LC (Prado), tako da sa ovim novim koliko ja znam nema ama bas nista zajednicko sem imena.
Имам једно потпитање...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Znaci hocete da kazete da je na slikama pod brojem 1. Land Cruiser V8, a ovaj drugi je samo Land Cruiser? Vrlo inteligentno od strane Japanaca. 

Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Mislim da su pravi nazivi LC V8 i LC Prado, al nisam siguran.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
@Paja, jesu ti nazivi, ali mislim da je Prado oznaka samo za ovaj prethodni model (serija 120), a da je ovaj novi samo Land Cruiser.
Slazem se sa Kuzmanovicem za mastovitost i genijalnost u oznacavanju modela.
Slazem se sa Kuzmanovicem za mastovitost i genijalnost u oznacavanju modela.

Имам једно потпитање...
Re: 1000 zašto - 1000 zato!


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Toyota Land Cruiser se proizvodi decenijama u vise verzija, jedna je obicno veca i luksuznija (mi je zovemo V8 trenutno i to je ova prva) i druga je manja i losije opremljena verzija (ja od kad pratim auto industriju ona ima v6 dizel)...
Toyota sa L C modelom napada dvije razlicite klase, ovaj V8 LC je kostao vise od npr. ML-a i gabaritima je slican GL-u (cini mi se da je dug 5m+/- par cm) dok je ovaj manji bio konkurencija sa Pajerom i Patrolom u nekim ranijim generacijama a novi model je po meni konkurencija Land Rover Discovery-ju...
Prvi model ima fabricku oznaku FJ200 a ovaj drugi ima oznaku FJ150... Mene ta prica podsjeca na ML-GL odnos gdje je MB na istoj platformi napravio jedan auto prihvatljiviji Evropi (ML) i nesto za Ameriku i ponekog Evropljanina (GL)...
Toyota sa L C modelom napada dvije razlicite klase, ovaj V8 LC je kostao vise od npr. ML-a i gabaritima je slican GL-u (cini mi se da je dug 5m+/- par cm) dok je ovaj manji bio konkurencija sa Pajerom i Patrolom u nekim ranijim generacijama a novi model je po meni konkurencija Land Rover Discovery-ju...
Prvi model ima fabricku oznaku FJ200 a ovaj drugi ima oznaku FJ150... Mene ta prica podsjeca na ML-GL odnos gdje je MB na istoj platformi napravio jedan auto prihvatljiviji Evropi (ML) i nesto za Ameriku i ponekog Evropljanina (GL)...
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ceo zivot se pitam - sta znace na kamionima, pick-up-ovima itd. nalepnice na zadnjem delu vozila u obliku znaka za ogranicenje brzine pa tako na jednom kamionu bude na primer 60, 70, 80 ?
Da li to znaci da taj kamion sme max da ide 80 pa tom nalepnicom zeli da obavesti one iza njega ? Ako je tako, zasto onda postoje po 2-3 nalepnice razlicite brzine ?
Da li to znaci da taj kamion sme max da ide 80 pa tom nalepnicom zeli da obavesti one iza njega ? Ako je tako, zasto onda postoje po 2-3 nalepnice razlicite brzine ?
- Gaginh0
- Postovi: 9554
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Odgovor na prvo pitanje: da.
A odgovor na trugo ne znam, valjda neko zna, ali mislim da ima veze da li je pun ili prazan, mada ja samo nagadjam.
A odgovor na trugo ne znam, valjda neko zna, ali mislim da ima veze da li je pun ili prazan, mada ja samo nagadjam.