
2013 Mercedes-Benz S Class - sedan & coupe
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Ali volan je i dalje epic fail. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
+1.
Aj sto je ruzan, al sto izgleda i da je stavljen naopacke
Aj sto je ruzan, al sto izgleda i da je stavljen naopacke

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class



Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Ovako to treba da bude



- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Isli su na to da vlasnik ima sve pogodnosti voznje u automobilu ove klase. Vozaca ipak nesto treba da opominje da je tu da radi, a realno, ovaj volan je mobing nad zaposlenim 
TT

TT
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
dragvorl napisao:
Nisam mislio tako

Hteo sam samo da oni krakovi budu izvrnuti a srednji deo da ostane kako jeste

Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
dragvorl napisao:
Ufff ufff nemoj taj ogavni volan iz americkih s*anja leba ti. Ok, razumem ne svidja se nekome dvokraki volan al' nikako se ne moze staviti ga u isti kos sa tim ogavnim Crown Victoria i Lincoln volanima, jedino im je zajednicko to sto imaju dva kraka.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Nemoj mi samo jos reci da i ne lici. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Konačan izgled je na neki način procurio.















Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Novi Mercedes S klase: nove zvanične slike

Dok se Mercedes priprema za promociju potpuno nove S klase (15. maja na specijalnom događaju u Hamburgu), na internetu su se pojavile nove zvanične slike ove limuzine, skenirane iz procurele fabričke brošure.
Jedna zvanična slika spoljašnjosti i slike unutrašnjosti su nedavno već objavljene, a već neko vreme su dostupne i špijunske fotografije potpuno nemaskirane S klase koja je uhvaćena tokom snimanja promotivnog materijala.

U svakom slučaju, nova S klasa (W222) će biti dostupna za naručivanje od 20. jula, i to u standardnoj i produženoj verziji, kao i sa tri motora. Kasnije će ponuda naravno biti proširena.

Dakle, standardna S klasa je dugačka 5116 mm, široka 1899 mm, visoka 1496 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3035 mm, dok je produžena S klasa Lang dugačka 5246 mm a ima međuosovinsko rastojanje od 3165 mm. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika u zavisnosti od verzije 510 ili 530 litara, a rezervoar 70 ili 80 litara.

Što se palete motora tiče, u početku će biti dostupne verzije S350 BlueTEC (sa 3,0 litarskim V6 dizelašem sa 190 kW/258KS i 620 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h za 6,8 sekundi, najveća brzina ograničena na 250 km/h, kombinovana potrošnja goriva od 5,5 do 5,9 l/100 km, emisija CO2 146-155 grama po km ), zatim model S500 (sa 4,7 litarskim V8 benzinskim motorom sa 335 kW/455KS i 700 Nm, ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekunde, 250 km/h, potrošnja 8,6-9,1 l/100 km, emisija CO2 199-213 g/km) i hibridni S400 Hybrid (kombinacija 3,5 litarskog V6 motora sa 225 kW/306KS i elektromotora, ubrzanje do stotke za 6,8 sekundi, 250 km/h, potrošnja goriva 6,3-6,8 l/100 km, emisija CO2 147-159 g/km).

Sva tri navedena modela imaju 7G-TRONIC PLUS menjač, a točkovi su u zavisnosti od verzije od 17 ili 18 inča.

Na kraju i podaci o težini: S350 BlueTEC ima 1955 kg, S500 1995 kg, a S400 Hybrid 1925 kg (svi navedeni podaci važe za standardnu verziju).
Više detalja i slika sledi nakon zvanične promocije.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Mercedes via Germancarforum.com
Ranije objavljena zvanična slika

Vece slike (+ par dodatnih)


Poredjenje sa aktuelnom konkurencijom:

Dok se Mercedes priprema za promociju potpuno nove S klase (15. maja na specijalnom događaju u Hamburgu), na internetu su se pojavile nove zvanične slike ove limuzine, skenirane iz procurele fabričke brošure.
Jedna zvanična slika spoljašnjosti i slike unutrašnjosti su nedavno već objavljene, a već neko vreme su dostupne i špijunske fotografije potpuno nemaskirane S klase koja je uhvaćena tokom snimanja promotivnog materijala.

U svakom slučaju, nova S klasa (W222) će biti dostupna za naručivanje od 20. jula, i to u standardnoj i produženoj verziji, kao i sa tri motora. Kasnije će ponuda naravno biti proširena.

Dakle, standardna S klasa je dugačka 5116 mm, široka 1899 mm, visoka 1496 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3035 mm, dok je produžena S klasa Lang dugačka 5246 mm a ima međuosovinsko rastojanje od 3165 mm. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika u zavisnosti od verzije 510 ili 530 litara, a rezervoar 70 ili 80 litara.

Što se palete motora tiče, u početku će biti dostupne verzije S350 BlueTEC (sa 3,0 litarskim V6 dizelašem sa 190 kW/258KS i 620 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h za 6,8 sekundi, najveća brzina ograničena na 250 km/h, kombinovana potrošnja goriva od 5,5 do 5,9 l/100 km, emisija CO2 146-155 grama po km ), zatim model S500 (sa 4,7 litarskim V8 benzinskim motorom sa 335 kW/455KS i 700 Nm, ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekunde, 250 km/h, potrošnja 8,6-9,1 l/100 km, emisija CO2 199-213 g/km) i hibridni S400 Hybrid (kombinacija 3,5 litarskog V6 motora sa 225 kW/306KS i elektromotora, ubrzanje do stotke za 6,8 sekundi, 250 km/h, potrošnja goriva 6,3-6,8 l/100 km, emisija CO2 147-159 g/km).

Sva tri navedena modela imaju 7G-TRONIC PLUS menjač, a točkovi su u zavisnosti od verzije od 17 ili 18 inča.

Na kraju i podaci o težini: S350 BlueTEC ima 1955 kg, S500 1995 kg, a S400 Hybrid 1925 kg (svi navedeni podaci važe za standardnu verziju).
Više detalja i slika sledi nakon zvanične promocije.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Mercedes via Germancarforum.com
Ranije objavljena zvanična slika

Vece slike (+ par dodatnih)








Poredjenje sa aktuelnom konkurencijom:
Diesels
S 350 BlueTEC (W222)
258hp/1,955kg (132hp/tonne)
6.8 secs (0-100km/h)
S 350 BlueTEC (W221)
258hp/1,995kg (129hp/tonne)
7.1 secs (0-100km/h)
Audi A8 3.0 TDI quattro (D4)
250hp/1,915kg (131hp/tonne)
6.1 secs (0-100km/h)
BMW 730d (F01)
258hp/1,915kg (135hp/tonne)
6.1 secs (0-100km/h)
V8's
S 500 (W222)
455hp/1,995kg (228hp/tonne)
4.8 secs (0-100km/h)
S 500 BlueEFFICIENCY (W221)
435hp/2,010kg (216hp/tonne)
5.0 secs (0-100km/h)
Audi A8 4.0 TFSI quattro (D4)
420hp/1,970kg (213hp/tonne)
4.6 secs (0-100km/h)
BMW 750i (F01)
450hp/2,015kg (223hp/tonne)
4.8 secs (0-100km/h)
Hybrids
S 400 HYBRID (W222)
306hp/1,925kg (159hp/tonne)
6.8 secs (0-100km/h)
S 400 HYBRID (W221)
299hp/1,955kg (153hp/tonne)
7.2 secs (0-100km/h)
Audi A8 Hybrid (D4)
245hp/1,945kg (126hp/tonne)
7.7 secs (0-100km/h)
BMW ActiveHybrid 7 (F01)
354hp/2,045kg (173hp/tonne)
5.7 secs (0-100km/h)
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Odlican, 11/10
Samo se na volan jos privikavam.



Samo se na volan jos privikavam.
Re: 2013 Mercedes-Benz S Class

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Ne mogu cak ni da zamislim kako ce izgledati S65 AMG Coupe 

Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Malo vecaGeza napisao:


Re: 2013 Mercedes-Benz S Class
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


