
Mada mi smo licno videli i probali na nekoliko razlicitih primera da je i kod medjuubrzanja snaga bila bitna, a da preko 100NM nije pravilo nikakvu razliku, te oni mogu da pricaju sta hoce

Ja nisam u Zrenjaninu, zivim u Novom Sadu koji je isto bogu hvala ravan. I ne trkam se ja u konkretnom smislu o kojem ti pricam, govorim ti da svaki auto treba voziti onako kako je fabrika zamislila da se vozi i ne treba izmisljati toplu vodu. Ok i auto koji ima gomilu nm mora stati na pesacki i moze krenuti drugom, ali je to drndanje kvacila. Provlacile su se price da auto sa puno obrtnog moze krenuti bez gasa, sto i jeste tacno ali onda sam seo u Yuga i krenuo bez gasa?mr.Big napisao:@ 16 v
Dobro, ti se trkaj po ravnom Zrenjaninu. Ja govorim o svakodnevnoj vožnji po strmim ulicama uz relativno poštovanje propisa, gde na svakih 50m imaš semafor ili ležećeg policajca.
Takođe, uopšte nije nebitno koliko si energije utrošio vozeći se - što u litrama goriva, što menjajući brzine.
Nije ni moglo drugačije - zove se "odlično objašnjenje" a onda imamo 40 strana tumačenja tog objašnjenja.Floyd napisao:Ova tema polako ali sigurno prerasta u sprdačinu
Jel ti citas moje postove? Dokaz da je snaga vaznija je taj da GTD ima vise obrtnog momenta, manje snage. Brzi je auto koji ima vise snage. Sto si i sam rekao u ovoj recenici.mr.Big napisao: Dušane, upoređuješ jači auto sa slabijim - 210 vs. 170 ks.