O kamerama za snimanje saobraćaja
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Ogi, niko nije rekao da smo mi sveci, već da su pravila igre takva kakva jesu.
Ograničenje je 50, i sumnjam da će ikada biti veće. Ako priđeš ispod kamere sa 71, ima da te klepe i po parama i po dozvoli.
Ograničenje je 50, i sumnjam da će ikada biti veće. Ako priđeš ispod kamere sa 71, ima da te klepe i po parama i po dozvoli.
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Kava je ispravnost vozila na putevima i 50 je mnogo.
- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Ne razumem, zasto je toliki problem voziti 50 u gradu ako je toliko ogranicenje? Nije to bez razloga.
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Pa zar ne vidis da je srbija puna Sumahera i da su za njih brzine ispod 100 po gardu i 200 na auto putu smesne.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Psihologija bi to verovatno bolje pojasnila nego ZOBS.
Kada se vuces u kolonama i tumbas po rupama, mozak ne moze da shvati da na ravnom i otvorenom delu saobracajnice moras voziti 50.
Ja sam stalno na Zrenjaninskom putu, gde je ogranicenje 60. Pomirio sam se sa tim i postujem, sta da se radi. Desna traka i lagano. Cak i kada vozim po praznom putu (rano izjutra, ili tokom noci), tu sam oko 60. Trening
Naravno da sam vozio i brze, ali uglavnom je to to, 60. E sad, neko to moze da podnese, neko ne. Ne kazem da je ogranicenje dobro, niti da nije, samo kazem da je po zivce lakse pridruziti se, nego truditi se da pobedis u nemogucoj situaciji.
Inace, vozim kako voze svi. U ulicama sa jednom trakom (po smeru), pogotovo kada je dosta saobracaja, pratim ritam, kako ne bih eventualno usporavao ostale. Sve ovo ne znaci da sam stalozen i miran vozac, te da uvek vozim po PSu, ali se trudim. Tacnije, ne trudim se toliko, pre sam navikao.
Kada se vuces u kolonama i tumbas po rupama, mozak ne moze da shvati da na ravnom i otvorenom delu saobracajnice moras voziti 50.
Ja sam stalno na Zrenjaninskom putu, gde je ogranicenje 60. Pomirio sam se sa tim i postujem, sta da se radi. Desna traka i lagano. Cak i kada vozim po praznom putu (rano izjutra, ili tokom noci), tu sam oko 60. Trening

Inace, vozim kako voze svi. U ulicama sa jednom trakom (po smeru), pogotovo kada je dosta saobracaja, pratim ritam, kako ne bih eventualno usporavao ostale. Sve ovo ne znaci da sam stalozen i miran vozac, te da uvek vozim po PSu, ali se trudim. Tacnije, ne trudim se toliko, pre sam navikao.
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Tako i ja identicno, uz povremene ispade, ako nema nikoga nigde
Jbg, nekako moramo da se naviknemo na ovo, uz sto manje stete i para i dozvola
Jbg, nekako moramo da se naviknemo na ovo, uz sto manje stete i para i dozvola

Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Ne vidi razlog ne voziti po ogranicenjima. Nista brze po gradu neces stici od jedne tacke do druge ako vozis brze od ogranicenja, samo ces vise goriva potositi,plocice pre ostrugati.
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Zao mi je tvog trapa. Leva traka na zrenjanincu i nekako ali desna...pedja napisao:Desna traka i lagano.

@McGruja Brate, ako ti vozis po ogranicenju onda ja ne znam sta se sa tobom desilo, ili te je zena smirila ili to bebce...



@Kapor Pa sto onda vozis RS-a, prodaj to i kupi 1.1 Punto, vise ti ne treba. Pa zar nije tako ?
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
RS mu treba za Autoban...video si valjda da svi ovde voze banom bar jednom nedeljno 

Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Druze nisam ja kupio RS da bi glumio Sumahera po gradu.Ima mesta de se potera taj auto a to su Kosutnjak ,Avala NAVAK.A dok sam glumio Sumahera sa Astrom 1.6 ladio sam se devet meseci bez dozvole.
I naravno Autoban bar jednom nedeljno.
I naravno Autoban bar jednom nedeljno.

- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Milion puta sam pročitao ili uživo čuo teoriju da se vožnjom preko ogranićenja ne dobija ništa, "nećeš ništa ranije stići samo možeš glavu izgubiti itd..." Svaki semafor(pogotovo onaj za skretanje) na koji ne prođeš je minut ili dva, ako ideš sa NBGD na Vidikovac kilavom vožnjom možeš izgubiti barem 10-15 minuta. Ovo stvarno nije mnogo - ako ne kasniš na posao ili sastanak 
Što se tiče kamera i ostalog: apsolutno se slažem da je 50km/h premalo, ali se ne nadam da se ta granica može podići. Naučeni smo da se uvek ide na varijantu gledanja kroz prste i gaženja propisa makar i za dlaku, pa bi u slučaju da je ograničenje 70 - svi koji voze 90 hvatali na priču "šta je to, samo 20 na sat brže od dozvoljenog". U slučaju i da ih kažnjavaju, do 30 preko ograničenja se ne uzima dozvola - a onome ko vozi 100 na sat po gradu je ipak treba uzeti
Situacija bi se drastično popravila kada bi se uradila neka klasifikacija ulica, tj kada bi se ograničenje prilagodilo samoj saobraćajnici. Ali to zahteva studiozan rad, analizu i doslednu primenu onoga što se dogovori - a ovde toga nema

Što se tiče kamera i ostalog: apsolutno se slažem da je 50km/h premalo, ali se ne nadam da se ta granica može podići. Naučeni smo da se uvek ide na varijantu gledanja kroz prste i gaženja propisa makar i za dlaku, pa bi u slučaju da je ograničenje 70 - svi koji voze 90 hvatali na priču "šta je to, samo 20 na sat brže od dozvoljenog". U slučaju i da ih kažnjavaju, do 30 preko ograničenja se ne uzima dozvola - a onome ko vozi 100 na sat po gradu je ipak treba uzeti

Situacija bi se drastično popravila kada bi se uradila neka klasifikacija ulica, tj kada bi se ograničenje prilagodilo samoj saobraćajnici. Ali to zahteva studiozan rad, analizu i doslednu primenu onoga što se dogovori - a ovde toga nema

There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Eee, zato tako pricaskapor napisao: dok sam glumio Sumahera sa Astrom 1.6 ladio sam se devet meseci bez dozvole.

Ali da se ne lazemo, ogranicenje 50 na NBG u Milutina Milankovica recimo i 50 u Ruzveltovoj ili Ilije Garasanina po meni nije nikako isto, a jos manje normalno.
u MM kao da vozis izmedju dva grada, a u IG ne prelazis 20 jer cekas da ti izleti neki kralj sa parkinga ili dete izmedju kola itd.
Na Nbg vozim izmedju 60 i 70, kod kamera uredno kocim. Na auto putu tempomat na 100, ako zurim 110-120 i stalno pratim kola okolo.
Na magistralama sam jos najmirniji. Kalkulisem da ne ulazim u zonu oduzimanja dozvole, a 5k cu ponekad i da prezivim.
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Postoji li kamera koja snima na semaforu prekoputa hotela Jugoslavija, u smeru iz Zemuna ka gradu???
Sent from my ZTE Blade III using Tapatalk 2
Sent from my ZTE Blade III using Tapatalk 2
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Ja sam i rekao da je na Nbg debilno ogranicenje 50 na onoliko sirokim bilevarima.
Re: O kamerama za snimanje saobraćaja
Ogi, vozim 50 samo ispted/iza kamera