Suzuki SX4 - generalna tema
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Obicno sa kvalitetom ide i snaga, kada su aftermarket uredjaji u pitanju, obratno ne vazi..
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Da li postoji fabricki uredjaj koji ima vise snage, a isao je u jace pakete opreme?
- RobiNS
- Postovi: 800
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Slobo, vidim iz Novog Sada si, ajd jednom da se sretnemo... ja stvarno ne znam o kojoj jačini pričamo I kakva izobličenjaSloba napisao:U svim vratima 17-ice, a visokotonci su ostali fabrički. Snaga je jako bitna, ne zbog buke, već zbog rezerve snage. Ovo pojačalce u SX4 je slabo i anemično i ne može da pogura iole bolje zvučnike od onih fabričkih jer brzo dolazi do izobličenja, verovatno i klipinga pojačala.

puštao sam poprilično glasno recimo Riding with the King (B.B. King and Eric Clapton album) ton kontrola na nuli, to meni zvuči sasvim ok.
ajde baš me interesuje, da razrešim misteriju


imaš nešto ovde kao dodatna oprema Pioneer http://www.suzuki.hu/pages/display/szol ... =/auto/sx4McGruja napisao:Da li postoji fabricki uredjaj koji ima vise snage, a isao je u jace pakete opreme?
p.s. pod slušanjem muzike ne računam one što im se iz kola trese TUC-TUC, mislim da je to privljačenje pažnje...
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Kakav je Klarionov multimedijalni sistem koji se takodje ugradjuje u SX4?

http://www.clarion.com/cip/bracketmanual/BKX1295_09.pdf

http://www.clarion.com/cip/bracketmanual/BKX1295_09.pdf

Re: Suzuki SX4 - generalna tema
ovo bi stvarno moglo biti dobro, ali verovano vredi bogatstvo.
kad su mi trazili 300e za maglenke za ovo cena ne bi bila manja od 1000e

kad su mi trazili 300e za maglenke za ovo cena ne bi bila manja od 1000e

Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
190€ u Mađarskoj.
- RobiNS
- Postovi: 800
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Evo cena kod mađara 57259,- Ft to mu dođe 192evra

Slobo, brži si
znači kod nas 420e
ne, pošto su tamo I maglenke oko 190e onda I ovo oko 300


Slobo, brži si

znači kod nas 420e

Poslednja izmena od RobiNS u 08 Jun 2013, 22:48, izmenjeno 1 put ukupno.
Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Izvini, nisam odgovorio na ono što si me par postova ranije pitao. Da, iz NS sam i nije problem da vidiš i čuješ muziku na Suzukiju nekom prilikom.
- RobiNS
- Postovi: 800
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Suzuki SX4 - generalna tema


Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Haha, nezavisna.... Da neće možda i objektivan da bude?
Nije frka.

Nije frka.
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
ako u eurosumaru ovo nabavljaju i ugradjuju za 300e (u sta cisto sumnjam) mislim da vredi uzeti jer bi ozbiljno unapredilo zvuk u autu
Ropstvo nikad nije iskorenjeno, samo se proširilo na druge rase.
-Čarls Bukovski-
-Čarls Bukovski-
- Linebacker#58
- Postovi: 32
- Pridružio se: 22 Maj 2013, 23:07
- Garaža: Suzuki SX4 1.6 2WD, Fiat Punto 55s
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Ево да се похвалим, коначно сам провозао свој нови аутомобил
Пс. Надам се да ми модератори неће обрисати овај пост јер сам поставио слику кола, немам намеру да качим овде слике, само сам хтео да поставим једну, да пропрати текст
Ако не сме, онда обришите 
Елем, прешао сам цирка 100 километара данас, и први утисци су супер. Оно што ми је било некако најупечатљивије јесте положај седења, јер ми је требало мало времена да се привикнем, као и другачији осећај приликом стискања папучица гаса, кочнице и квачила, што је нормално. Оно што бих да напоменем, било ми је необично што су папучице гаса и кочнице толико размакнуте, јер код мене на пунту то није случај, па сам два пута замало промашио кочницу
Помињали сте буку која долази након 100 км на час, или након 2000 обртаја у петој... ја или сам глув или луд, али мени то није бучно. Вероватно сам навикао на буку у мом пунту, а да не говорим о градском превозу, у коме се возим сваки дан, тако да ето, можда је до мене и моје наглувости, али ја буку не примећујем ни преко 100 км на сат, бар не иритирајућу буку. Иначе, данас сам истерао до 120 км на сат
Сконтао сам да цд читач неће да чита ДВД-јеве
већ само у ЦД формату, али може МП3 фајлове, као што и пише. Што се звука и звучника тиче, немам замерки. Видим да се повела дискусија о томе, али заиста, у пунту сам имао неисправан звучни систем, па сам музику слабо и слушао, тако да ми је ово у сваком случају велика промена на боље, па ја не примећујем никакве мане у том звуку. А нисам ни нешто захтеван по том питању, нити волим да ми грува 100 децибела у колима, нити тражим неки истанчан звук, пошто сам као што рекох, наглув услед вожње градским превозом.
Дизајн аутомобила ми се свакако свиђа, мсм да ми се не свиђа, не бих ни приметио овај аутомобил, у сваком случају. Квалитет пластике и завршна обрата - опет, доста сам толерантан на све то, и за сад заиста немам неке велике примедбе, јер знам добро ону "колико пара толико музике" и јер ми се чини да је све то фино укомбиновано. У сваком случају по томе је много много бољи него Дачија Степвеј, нарочито стари.
Гепек јесте мали, али ја не терам цемент и цигле у аутомобилу, тако да мислим да ће сасвим задовољити моје потребе. Иначе бих узео караван неки и ћао здраво.
Не свиђа ми се што прозори ландарају када се вози мало брже, ако су мало или мало више отворени...
Не свиђа ми се што ми у поређењу са Дачија Степвејем изгледа бар за 2-3 цм нижи (од земље до пода аутомобила)
Иако у специф. за оба ова модела пише подједнак клиренс...мислим да то ипак није тачно.
Ретровизори су врх
Дупло али буквално дупло већи него на мом пунту 
Има сасвим довољно преграда.
Серво волан ради сјајно, нарочито за мене који сам прешао са "обичног" волана на пунту
Е да, додао бих да сам се изненадио у вези једне ствари - наиме, нисам очекивао да ће бити толико тврд на неравнинама, рупама, лежећим полицајцима... очекивао сам да мало мање преноси те неравнине на мене, али ето, можда је то само док се не разради, шта знам, први ми је пут да возим нова кола хахах
Потрошња је јако задовољавајућа била, свеукупно 6.0 литара на 100 км, али сам неких 10-15 километара возио само у првој, у "стани крени" фазону, јер је на путу била језива гужва, тј веома дугачка колона која се померала 3 по 3 метра. Поред тога, неких 30 км само возио узбрдо низбрдо, са честим променама брзине, од 40 до 100.. Да сам возио само отвореним путем, не верујем да би трошио више од 4.5
Ето, то је у основи то, за сад. То су моје прве импресије. Задовољан сам у потпуности, али има још да се вози и тестира, ово је само прва рунда




Елем, прешао сам цирка 100 километара данас, и први утисци су супер. Оно што ми је било некако најупечатљивије јесте положај седења, јер ми је требало мало времена да се привикнем, као и другачији осећај приликом стискања папучица гаса, кочнице и квачила, што је нормално. Оно што бих да напоменем, било ми је необично што су папучице гаса и кочнице толико размакнуте, јер код мене на пунту то није случај, па сам два пута замало промашио кочницу



Дизајн аутомобила ми се свакако свиђа, мсм да ми се не свиђа, не бих ни приметио овај аутомобил, у сваком случају. Квалитет пластике и завршна обрата - опет, доста сам толерантан на све то, и за сад заиста немам неке велике примедбе, јер знам добро ону "колико пара толико музике" и јер ми се чини да је све то фино укомбиновано. У сваком случају по томе је много много бољи него Дачија Степвеј, нарочито стари.
Гепек јесте мали, али ја не терам цемент и цигле у аутомобилу, тако да мислим да ће сасвим задовољити моје потребе. Иначе бих узео караван неки и ћао здраво.
Не свиђа ми се што прозори ландарају када се вози мало брже, ако су мало или мало више отворени...
Не свиђа ми се што ми у поређењу са Дачија Степвејем изгледа бар за 2-3 цм нижи (од земље до пода аутомобила)

Ретровизори су врх


Има сасвим довољно преграда.
Серво волан ради сјајно, нарочито за мене који сам прешао са "обичног" волана на пунту

Е да, додао бих да сам се изненадио у вези једне ствари - наиме, нисам очекивао да ће бити толико тврд на неравнинама, рупама, лежећим полицајцима... очекивао сам да мало мање преноси те неравнине на мене, али ето, можда је то само док се не разради, шта знам, први ми је пут да возим нова кола хахах

Потрошња је јако задовољавајућа била, свеукупно 6.0 литара на 100 км, али сам неких 10-15 километара возио само у првој, у "стани крени" фазону, јер је на путу била језива гужва, тј веома дугачка колона која се померала 3 по 3 метра. Поред тога, неких 30 км само возио узбрдо низбрдо, са честим променама брзине, од 40 до 100.. Да сам возио само отвореним путем, не верујем да би трошио више од 4.5

Ето, то је у основи то, за сад. То су моје прве импресије. Задовољан сам у потпуности, али има још да се вози и тестира, ово је само прва рунда


- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32204
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Nema razloga da se bilo šta briše, bez brige.
Budi slobodan da predstaviš svoj automobil u zasebnoj temi, u podforumu koji je namenjen za to. Naravno, kad izađeš iz njega i nađeš vremena za forum, za jedno mesec dana.
Čestitam na kupovini, odličan izbor!
Budi slobodan da predstaviš svoj automobil u zasebnoj temi, u podforumu koji je namenjen za to. Naravno, kad izađeš iz njega i nađeš vremena za forum, za jedno mesec dana.

Čestitam na kupovini, odličan izbor!
Posetite www.garaza.rs !
- Linebacker#58
- Postovi: 32
- Pridružio se: 22 Maj 2013, 23:07
- Garaža: Suzuki SX4 1.6 2WD, Fiat Punto 55s
- Lokacija: Beograd
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Хвала на лепим жељама
а тему ћу отворити чим ухватим мало времена између два тестирања аутомобила хехе 
Да додам само да ми није јасно одакле се појавила она линија на слици код задњег точка, то је нешто при обради слике забангавела графика, немам ту линију заиста на колима, на сву срећу


Да додам само да ми није јасно одакле се појавила она линија на слици код задњег точка, то је нешто при обради слике забангавела графика, немам ту линију заиста на колима, на сву срећу

- RobiNS
- Postovi: 800
- Pridružio se: 30 Dec 2012, 09:03
- Garaža: Vitara 2019 Premium 1.0, Yamaha X Max 125
- Lokacija: Novi Sad - Rumenka
Re: Suzuki SX4 - generalna tema
Čestitam, nek te služi kako valjaLinebacker#58 napisao:Ево да се похвалим, коначно сам провозао свој нови аутомобил![]()

Linebacker#58, naše verzije auta su najnovije I poboljšane, izgleda da ostali voze stare modele sa falinkamaLinebacker#58 napisao:Помињали сте буку која долази након 100 км на час, или након 2000 обртаја у петој... ја или сам глув или луд, али мени то није бучно.
...Што се звука и звучника тиче, немам замерки.


Ko ume da se raduje – ima čemu da se raduje!
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović
A ko ume da pati - često pati i bez razloga! D. Radović