
Polovan automobil do 3000e?
Re: Polovan automobil do 3000e?
Lepa Fiestica, nek je sa serecom 

- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Polovan automobil do 3000e?
Bas je lepa Fiestica. Ocekujemo predstavljanje, pa da ti cestitamo kako treba. 

- H4wkeye
- Postovi: 8763
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Polovan automobil do 3000e?
Hvala @Kuzmanovic i Aca BG 

- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Polovan automobil do 3000e?
Komsija namerava uzeti Ibizu 6L, tu negde oko 2002./2003.god.
Dvoumi se izmedju 1,9 TDI sa 101 i 131 KS. Uglavnom, glavni razlog dvoumljenja je to sto su mu rekli da 101KS nema plivajuci. To ne znam, ali po meni je bolje uzeti auto u boljem stanju, pa makar mu i menjao plivajuci, jer to i nije preveliki trosak u eksploataciji na 5 god recimo (toliki mu je planirani period eksploatacije). Sa druge strane, pare su uvek ogranicavajuci faktor, inace bi sigurno gledao noviji auto (zar ne?). I mozda, ali samo mozda, u obzir dolazi benzin/plin varijanta, ali neka jaca ~ 100KS. Ne znam ni sta se ugradjivalo u taj auto, znam da su bili neki 1.4 do 75KS i od 6x u onim starijim.
Dakle, pitanja su: Da li 101KS verzija ima plivajuci i da li postoje neke prednosti i mane izmedju ovih motora, osim snage i razlike u potrosnji (koja ne bi trebala biti prevelika)? Da li je bolje uzeti poslednje primerke 6K ili prve 6L? Faktor kasnije prodaje, odnosno pada vrednosti, nije bitan.
Nisam otvarao novu temu jer auto ulazi u opseg cene, ali ne trebaju mu drugi predlozi, hoce Ibizu. Ne bih otvarao novu temu ni za sebe, a kamoli za prijatelje i komsije. Mogu i sami da se registruju, ako im je bas bitno, kao sto nije
Dvoumi se izmedju 1,9 TDI sa 101 i 131 KS. Uglavnom, glavni razlog dvoumljenja je to sto su mu rekli da 101KS nema plivajuci. To ne znam, ali po meni je bolje uzeti auto u boljem stanju, pa makar mu i menjao plivajuci, jer to i nije preveliki trosak u eksploataciji na 5 god recimo (toliki mu je planirani period eksploatacije). Sa druge strane, pare su uvek ogranicavajuci faktor, inace bi sigurno gledao noviji auto (zar ne?). I mozda, ali samo mozda, u obzir dolazi benzin/plin varijanta, ali neka jaca ~ 100KS. Ne znam ni sta se ugradjivalo u taj auto, znam da su bili neki 1.4 do 75KS i od 6x u onim starijim.
Dakle, pitanja su: Da li 101KS verzija ima plivajuci i da li postoje neke prednosti i mane izmedju ovih motora, osim snage i razlike u potrosnji (koja ne bi trebala biti prevelika)? Da li je bolje uzeti poslednje primerke 6K ili prve 6L? Faktor kasnije prodaje, odnosno pada vrednosti, nije bitan.
Nisam otvarao novu temu jer auto ulazi u opseg cene, ali ne trebaju mu drugi predlozi, hoce Ibizu. Ne bih otvarao novu temu ni za sebe, a kamoli za prijatelje i komsije. Mogu i sami da se registruju, ako im je bas bitno, kao sto nije

- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Polovan automobil do 3000e?
Planiram i ja sledeće godine recimo na leto, možda ranije možda kasnije, da uzmem nešto sebi u ovom cenovnom rangu pa sam polako počeo da gledam, neobavezno.
Treba da bude što jeftinije za eksploataciju. Koristiću ga par godina najviše i onda ostaviti sestri.
Zbog vremena koje ću ga koristiti i nabavne cene razmišljam da se fokusiram na benzinca. U smislu neću ga voziti narednih 5 godina pa da tu ostvarujem neke uštede. A i npr. između dizela 1.3-1.4 i benzinca 1.2 nema drastične razlike u potrošnji dok ima velike razlike u potencijalnim kvarovima, ne mogu zimi da čekam da se ugreje jer su mi sve relacije po 5km u 99% slučajeva, itd.
Za sada mi je glavni favorit Panda 2. Gledao sam po oglasima ove kupljene nove kod nas, i ima par primeraka sa cenom u rasponu 2500-3500. Čak jedan za 2600 1.2 FIRE sa oko 50.000km pređenih. Tu su i Fiesta sličnog godišta ali onda je jedini izbor 1.25 Duratec jer bih preskočio onaj 1.3 Kent iz 1954.
S druge strane, po oglasima su skuplje Fieste, tu je neka minimalna cena 2800-3000, a to je već van budžeta jer planiram oko 500e da imam u džepu za gume ako budu trebale, servise, registraciju ako bude isticala blizu i sve ostale neplanirane troškove.
Takođe sam gledao i Klijaće što takođe nije loša opcija, u 1.2 16v verziji. Ne bih uzimao većeg benzinca jer ne planiram da ulažem u plinsku instalaciju zbog vremena koje planiram da koristim taj auto, a 1.2+ će trošiti više.
Sada mi više treba mišljenje da li da to bude benzinac ili dizel. Sa Fordom sam prilično upoznat, znam dobar servis koji mi je blizu, imali smo jednog koji nas je odlično služio 7 godina i preko 100.000km.
Panda je dobar izbor jer kontam da dosta toga deli sa Puntom, ima servisa, ima delova, sve je poznato oko tih motora... Clio takođe.
Takođe Panda mi se oduvek dopadala, a Punta neću jer je ružan i ne volim taj auto obrni okreni, tj. želudac mi se okreće od njega i Stila(vlasnici istih NHF), iako znam da to nisu loši automobili, naprotiv.
Znači gornji prag cene je 3000e, i bolje je da bude malo manje od toga, znači nema opcije da se ide gore, sem ako se ne desi nešto tipa sedmica na lotou, ili se zaposlim baš dobro u međuvremenu.
Pa eto malo da se zanimamo i palamudimo do tada, pucajte mišljenja i predloge
Treba da bude što jeftinije za eksploataciju. Koristiću ga par godina najviše i onda ostaviti sestri.
Zbog vremena koje ću ga koristiti i nabavne cene razmišljam da se fokusiram na benzinca. U smislu neću ga voziti narednih 5 godina pa da tu ostvarujem neke uštede. A i npr. između dizela 1.3-1.4 i benzinca 1.2 nema drastične razlike u potrošnji dok ima velike razlike u potencijalnim kvarovima, ne mogu zimi da čekam da se ugreje jer su mi sve relacije po 5km u 99% slučajeva, itd.
Za sada mi je glavni favorit Panda 2. Gledao sam po oglasima ove kupljene nove kod nas, i ima par primeraka sa cenom u rasponu 2500-3500. Čak jedan za 2600 1.2 FIRE sa oko 50.000km pređenih. Tu su i Fiesta sličnog godišta ali onda je jedini izbor 1.25 Duratec jer bih preskočio onaj 1.3 Kent iz 1954.

Takođe sam gledao i Klijaće što takođe nije loša opcija, u 1.2 16v verziji. Ne bih uzimao većeg benzinca jer ne planiram da ulažem u plinsku instalaciju zbog vremena koje planiram da koristim taj auto, a 1.2+ će trošiti više.
Sada mi više treba mišljenje da li da to bude benzinac ili dizel. Sa Fordom sam prilično upoznat, znam dobar servis koji mi je blizu, imali smo jednog koji nas je odlično služio 7 godina i preko 100.000km.
Panda je dobar izbor jer kontam da dosta toga deli sa Puntom, ima servisa, ima delova, sve je poznato oko tih motora... Clio takođe.
Takođe Panda mi se oduvek dopadala, a Punta neću jer je ružan i ne volim taj auto obrni okreni, tj. želudac mi se okreće od njega i Stila(vlasnici istih NHF), iako znam da to nisu loši automobili, naprotiv.
Znači gornji prag cene je 3000e, i bolje je da bude malo manje od toga, znači nema opcije da se ide gore, sem ako se ne desi nešto tipa sedmica na lotou, ili se zaposlim baš dobro u međuvremenu.

Pa eto malo da se zanimamo i palamudimo do tada, pucajte mišljenja i predloge

- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Одг: Polovan automobil do 3000e?
Od gore navedenih Clio.
Od ne navedenih, Astra G
Послато са GT-I9300 користећи Тапаток 2
Od ne navedenih, Astra G

Послато са GT-I9300 користећи Тапаток 2
Brzine idu u H-a !!!




Re: Polovan automobil do 3000e?
Clio 2 1.5 dci.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Polovan automobil do 3000e?
Od ovih automobila sto si odabrao ja bih prvo kupio Pandu. Po meni je to extra gradski autic, lagan za voznju, dosta visok unutra tako da ima sasvim dovoljno mesta za gradsku voznju. Kockasta forma omogucava lako parkiranje, a kao sto i sam kazes motori i mehanika su skoro isti kao kod Punta.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovan automobil do 3000e?
Clia mozes naci benzinca dobrog za oko 2000, oko 2002-03, ja bih takodje isao na 1.2 16V. Rega je prilicno povoljna kao i potrosnja po gradu u odnosu na vece motore. Panda nije los izbor ako su dobri primerci po navedenim cenama.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Polovan automobil do 3000e?
Ibiza 3 ili Clio...
Re: Polovan automobil do 3000e?
clio.
Mada sam imao vrhunski 406 za tebe, al razgrabilo se
Mada sam imao vrhunski 406 za tebe, al razgrabilo se

- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Polovan automobil do 3000e?
Ibica ima za te pare? Pravo da ti kažem VAG sam u startu otpisao znajući cene polovnih Fabija, a pre svega bih hteo što mlađi auto. Zato mi Clio 2002. i nije baš nešto, možda grešim.
Panda 2 može da se nađe par godina mlađa za pare koje košta Fiesta ili Clio....
Panda 2 može da se nađe par godina mlađa za pare koje košta Fiesta ili Clio....
Re: Polovan automobil do 3000e?
Ti juris gradski auto do 3000EUR ili nije bitno?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Polovan automobil do 3000e?
Fabia da nesto valja letos nije bilo ispod 2500.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Polovan automobil do 3000e?
Panda 2, Clio, dobar izbor, samo naleteti na pravi primerak. Nego razmišljaj ti o tome kad dođe vreme, a ne godinu dana unapred.
Širim haos!