Taj koji se sada prodaje za 9.990€, ja sam platio 14.900€, i to su cifre bez nagađanja... plus 300€ za metalik. Tada nikom nije padalo na pamet da poklanja opremu i daje popuste šakom i kapom. Naravno, tada je SX4 bio nov model, nije bilo sek-e, čekalo se na njega i do 40 dana, kod nekih drugih marki i do 90 ili 120 dana. Sada ih ima ko pleve, izašao je naslednik, a sek-a je učinila svoje. Uostalom, odnosi su i kod drugih marki manje-više isti. Kada sam uzimao Suzuki, za slično (skromno) opremljenog C4 ili Astru trebalo je dati 16-17 k, za 308 i Leon i više. Sada se veličanstvo Golf uzima za 14.000€... tj. ne sada, nego je još pre dve godine 1.4 benzinac koštao toliko.RINGE napisao:Opet moram da te ispravimFloyd napisao:@Dragvorl
Ako ga je neko pre 4 godine platio 15k eura (Ringe kaze da je toliko a meni se cinilo da je 20) i sad za njega trazi 7 to je korektna ponuda ali ako uvoznik nov nudi za 10k onda je to hebeno precenjno te se vlasnici nalaze u situaciji da trebaju da ga daju ispod svake cene i pristanu na ogroman gubitak love.
taj koji je se sad prodaje za 10 je bio oko 13-14. Od tad je smanjena carina, sto je uticalo na cenu i smanjene su marze uvoznika.
Sa stanovista Suzukija kao brenda, cena je opala u skladu sa tim sto je model na zalasku karijere. ne verujem vise od 20ak%
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2