Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena

Naravno da su ga zajedno razvili, nije nikakav copy-paste kao izmedju Renoa i Merca.ftj napisao:Mora mercedes još da uči marketing od bmwa. Lepo ubaciš taj deo 'zajedno razvili' i niko te neće prozivati da voziš motor iz dačije.
itd.The Prince family shares its basic block dimensions with the previous PSA TU engine family, but with bore and stroke measurements identical to the Tritec engine family. Some of the engineering was provided by BMW, including their Valvetronic variable valve lift system on the intake side.
Da, citam test u AB i ne verujem. Oktavija sa obicnim dizelom od 150ks ide 8.5s.grujicd napisao:Sve mi se sviđa na novoj Insigniji, i enterijer i eksterijer. Dobar facelift!
Jedino sreću kvare nešto lošije performanse. 9s do 100 za dvolitarski biturbo motor od skoro 200ks? Toliko ide Accord sa atmo benzincem od 155ks. To i nije vezano za facelift, izgleda da je od početka Insignia malo podgojena
To,toftj napisao:Mora mercedes još da uči marketing od bmwa. Lepo ubaciš taj deo 'zajedno razvili' i niko te neće prozivati da voziš motor iz dačije.
http://www.peugeot-citroen-moteurs.fr/e ... ol-enginesThe EP engine jointly developed with BMW won the « International Engine of the Year Award » six years in a row (2007 - 2012) in the category « 1.4 litre to 1.8 litre ».