Formula 1 - Sezona 2013

Formula 1, WRC, Moto GP i ostalo
Zaključana tema
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od AcaKayak »

Evo ovako :D

Pre nekih 20 godina doslo je do revolucije u kajaku. Pocela su da se prave vesla koja imaju izrazenije ivice (da bolje zahvate vodu, cak im je i izgled promenjen skroz) i camci su postali uski.

To je dovelo do pomeranja najboljih rezultata na 1000 metara za nekih 10s. Prvo su promenjena vesla i uznapredovalo se time 7 sekundi a onda su camci doneli jos 3. Ko bi rekao da je veslo bitnije... Ja kad sam bio dete nisam verovao u to a onda sam i sam video :)

E sad, ja koristim Nelo camac i Bracsa veslo. Nelo camce koristi 90% mojih konkurenata.

Veslo je individualna stvar. Potpuno drugaciji oblici odgovaraju drugim ljudima. Ja veslam s veslom koje mi nije najbolje za jednosed ali mi je najbolje za cetverac.

Recimo, u Portugalu na Evropskom pobedio je Danac koji vesla s Jantex Slovackim veslom koje je solidno tokom celog provlaka, drugi je bio Nemac s veslom koje je bazirano na sirini donjeg dela pa brzo se napuni vodom, treci je bio Ceh s Ceskim veslom koje ima simetricnu gornju i donju stranicu, cetvrti i peti Slovenac i Madjar koji veslaju s istim veslima kao ja...

U principu ima mnogo kombinacija i sa svakom postoji i dobar i los kajakas.

Mislim da sama oprema ne znaci mnogo...
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48084
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od Geza »

Ok, onda Vettel može da osvoji titulu i sa Toro Rossom, jer su to sestrinski timovi. :mrgreen:

Malo i o bivšim vozačima.

James Hunt (29.08.1947. – 15.06.1993.)
http://www.gp1.hr/james-hunt-29-08-1947-15-06-1993/

James Simon Wallis Hunt rođen je 29. kolovoza 1947. godine u Epsomu, gradiću blizu Londona. Kao dijete je bio vrlo nemiran, hiperaktivan, uporan i buntovan. U mladosti je igrao tenis gdje se iskazao dobrim rezultatima. Visok i zgodan učenik također je imao i velikog uspjeha sa ženama. Na 18. rođendan prvi je put gledao utrku na Silverstoneu što ga je potaklo na ideju da jednog dana želi voziti bolid Formule 1 te postati svjetski prvak. Njegovim roditeljima se ta ideja nije svidjela pa je James radio razne poslove kako bi kupio praktički uništeni Mini i s njim proveo dvije godine spremajući se za utrke.

Mnoge njegove početničke utrke su završile velikim nesrećama. Jedna od njih je bila kada se nakon sudara njegova Formula Ford našla na sredini jezera, nakon čega je potonula. Da je imao zaštitne pojaseve, teško da bi preživio. Sreća u nesreći je bila što nije imao novca da ih kupi. U Formuli 3 je imao još veće nesreće. Na kraju je naučio da ostane na stazi dovoljno dugo kako bi pobijedio, ali nikad nije savladao svoje strahove. Njegov ugled “divljaka” i osrednji rezultati su značili da neće mnogo napredovati u auto sportu, sve do pojave Lorda Alexandera Hesketha koji mu pomaže.

“The Good Lord”, kako ga je James zvao, bio je britanski bogataš koji je sav novac naslijedio. Iako nije znao ništa o autosportu i utrkama, odlučio je čisto iz zabave formirati momčad te je tu angažirao “Superstara”, kako su zvali Hunta, za vozača. Hesketh Racing je bio poznat jer je trošio šampanjca koliko i bolid goriva, a zbog toga je oko tima bilo više lijepih žena nego mehaničara. Također, kao i najveće zvijezde su odsjedali u hotelima s 5 zvjezdica. Kada je Hesketh Racing pristupio Formuli 1 1974. godine, mnogi su im se podsmjehivali. Podsmijeh je nestao kada je James Hunt pobjedio u utrci ispred Nikija Laude u Ferrariju na VN Nizozemske 1975. godine. Na kraju sezone Hunt odlazi iz Hesketh Racinga.

Početkom sljedeće godine, Emerson Fittipaldi napušta McLaren, a Hunt je bio jedini iskusni vozač na raspolaganju u tom trenutku. Brzo se James snašao u novoj momčadi, a već je na četvrtoj utrci prvenstva koja je vožena u Španjolskoj pobijedio. Nastavio je Britanac nizati dobre rezultate te je tako postao najveća prijetnja Ferrarijevom vozaču Nikiju Laudi. Za Austrijanca je prvenstvo teklo odlično sve do strašne nesreće na Nurburgringu na kojoj je umalo poginuo, te i dan danas uvijek ima “podsjetnik” na svoju nesreću jer je ostao bez dijela uha. James u utrci pobjeđuje s pole positiona. No, Lauda se već nakon dvije utrku vratio, i to na VN Italije, Ferrarijevu domaću utrku. Završio je kao četvrti, dok je Hunt odustao čime je borba za vrh ponovno zakomplicirana. U zadnju utrku Lauda ulazi kao vodeći u poretku s 3 boda ispred Hunta. Bila je to VN Japana na kojoj je kiša lijevala kao iz kabla. Lauda je ubrzo nakon starta morao odustati jer je imao problema s očima. Kad bi zatreptao, koža koja mu je izgorjela bi se jako zategnula i to je bilo vrlo bolno. Tako je Huntu već bilo lakše, no trebao je završiti barem četvrti kako bi osvojio prvenstvo. Ipak, cijelo je vrijeme Britanac briljantno vozio i bio u vodstvu skoro cijelu utrku. Nekoliko krugova prije kraja mu se probušila guma, te je naravno morao u boks da ju zamjeni. Srećom, vratio se na treće mjesto, te je tako i završio utrku. Osvojio je četiri boda, dovoljno za titulu prvaka. Tako je James Hunt prvi i jedini put postao svjetski prvak u Formuli 1.
Zanimljivosti:

- Na kamp kućici mu je stajao natpis “SEX, breakfast of champions”.

- Obožavao je žene, čak ih je više od 1000 odveo u krevet na porciju, a najviše je bio ponosan na dvotjedni odmor u Tokyu gdje je za to vrijeme opslužio 33 stjuardese British Airwaysa koje su odsjele u istom hotelu.

- Kako je često noćario i spavao sa ženama, mehaničari bi ga znali naći kako spava u bolidu tijekom pauze.


1977. godina nije dobro započela. McLaren M26 je bio brz ali i vrlo nepouzdan. Bolid je profunkcionirao tek od VN Velike Britanije, što je bilo prekasno jer su se Andretti i Lauda bodovno previše odvojili od prošlogodišnjeg prvaka. Te sezone je osvojio šest pole positiona te tri puta pobijedio. Zadnja pobjeda te sezone bila je i posljednja utrka u kalendaru, VN Japana, kada nije došao na proglašenje pobjednika pa je dobio kaznu od 20 000 dolara. To mu je bila zadnja pobjeda u formuli 1. Završio je kao peti u prvenstvu vozača.

Sljedeća godina počela je još gore za Hunta. Lotus je razvio vrhunsku aerodinamiku te su njihovi vozači, Andretti i Peterson, dominirali. Andretti je osvojio prvenstvo, a momčad je osvojila i konstruktorski naslov. McLaren je stalno pokušavao izvesti ono što je Lotus napravio s aerodinamikom, no bezuspješno. Tako je James završio u poretku vozača tek trinaesti, s jednim osvojenim podijem, treće mjesto u Francuskoj. Na kraju sezone odlazi iz McLarena te prelazi u Wolf Racing.

Nova momčad donijela je još gori bolid, koji nije bio nimalo konkurentan. Nakon sedam odvoženih utrka, Hunt napušta momčad i zauvijek napušta formulu 1.

Njegov dobar izgled, nesvakidašnja ličnost i ludo ponašanje su mu omogućili popularnost u široj javnosti. Uvijek je govorio ono što je mislio. Mrzio se oblačiti, stalno je nosio poderane traperice i često je hodao bos, čak i na svečanim prilikama. Mnogo je pio, a pušio je i do 40 cigareta dnevno. No zato je uz Jamesa uvijek bila gomila žena koje su ga obožavale. Bio je miljenik tabloida, ali njegovo ponašanje nije bilo cijenjenoo od strane F1 novinara, koji su ga okarakterizirali kao oholog čovjeka. Dva puta je bio proglašen za najneomiljenijeg vozača, a članovi Formule 1 su ga optuživali da donosi loš imidž sportu. Pošto je postigao svoj cilj, postao svjetski prvak, entuzijazam za utrkivanje mu je bio sve manji. Priznao je da više nije uživao u vožnjama poslije osvajanja titule svjetskog prvaka.

Teško mu je palo odsustvo iz Formule 1 pa je često padao u depresivna stanja. 1980. godine je počeo raditi kao komentator formule 1 na BBC-u. U početku nije ozbiljno shvaćao posao pa je prije prvog emitiranja popio dvije boce vina. Ali ubrzo je postao poštovan komentator. Dva puta se ženio no ni jedan brak nije dugo izdržao. Iz drugog braka su mu ostala dva sina kojima je posvećivao mnogo pažnje. Ponovno se zaljubljuje 1989. godine i to u Helen Dyson, mladu konobaricu koja je radila u restoranu u Wimbledonu. Nakon nekoliko godina tajne veze, 15. lipnja 1993. godine je prosi, no samo par sati nakon toga umire od snažnog srčanog udara. Svijet je ostao šokiran kako ih je Hunt naglo napustio. Umro je u svom domu u Wimbledonu. Sprovod se odvio u Putney Vale gdje je njegovo tijelo kremirano. Tako je završio život jednog velikog vozača, ali i jedne velike medijske ličnosti, osebujnog playboya.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
starac vujadin
Reactions:
Postovi: 11444
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od starac vujadin »

Korisnikov avatar
Texonja
Reactions:
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od Texonja »

... i evo praznog mesta u koliko vidim opste-omrazenom Red Bullu.
Bas da vidimo koliko ce biti omrazeno to mesto Raikonenu, Alonsu i drugarima... ;)

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/2965 ... of-season/
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48084
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od Geza »

Potvrđeno: Webber odlazi iz Formule 1 na kraju sezone!
http://www.gp1.hr/potvrdeno-webber-odla ... ju-sezone/

Čini se kako se stanje na tržištu vozača polako raspleće – BBC citira Marka Webbera o odlasku iz Formule 1 prema Porsche sportskom programu:

“Porsche je dio povijesti utrkivanja i sinonim je za izvrsne performanse i tehnologiju na najvišem nivou.”

“Radujem se ovom novom izazovu nakon ovog vremena provedenog u Formuli 1. Jedva čekam upravljati jednim od najbržih automobila na svijetu.”

36-godišnjak je u momčadi Red Bulla od 2007. godine.

Nema sumnje da će ova objava još više potpaliti vatru po pitanju dolaska Kimija Raikkonena na njegovo mjesto. Istovremeno, Sebastian Vettel je komentirao da Kimi ima njegovu punu podršku našalivši se:

“Naravno da nemam problem s dolaskom Kimija! Mislim da nitko ne bi imao problem s njim, osim možda Sergija Pereza…”
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
Texonja
Reactions:
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od Texonja »

@Geza
...post iznad. :pijemcaj:
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48084
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od Geza »

Da znam, stavio sam i na poznatijem jeziku, jer mnogi ne vole da čitaju vesti na engleskom. ;)
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od dragan »

Texonja napisao:... i evo praznog mesta u koliko vidim opste-omrazenom Red Bullu.
Bas da vidimo koliko ce biti omrazeno to mesto Raikonenu, Alonsu i drugarima... ;)

http://www.gpupdate.net/en/f1-news/2965 ... of-season/
u red bul ce doci neki vozac u procesu afirmacije, a ta dvojica koje spominjes ni u ludilu osim pod svojim uslovima, po pitanju kojih im svakako ne bi izasli u susret...
tim je vec dobro uigran, fetel vec ima neko solidno iskustvo i znaju da rade sa njim, i jos jedan alfa vozac im ne treba...
Korisnikov avatar
Texonja
Reactions:
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od Texonja »

Ne znam. Ja se ne bih iznenadio da vidim Kimija recimo. (mozda to prizeljkujem, pa zato)
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od samo polako »

Tipujem na Kobajašija ili onog Meksikanca da se konkurencija još više porazi činjenicom da je broj dva sklon nasilju na stazi. :)
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od Kuzmanovic »

Ja bih voleo da vidim Kimija u Red Bullu i cak mislim da je to realna opcija, s obzirom na to da ekipa iz Lotusa ne moze da napravi bolid sa kojim ce Kimi biti brzi od konkurencije. Realno, on je pobedio i bio na podijumu samo zbog manje potrosnje pneumatika a samim tim i jednog stajanja manje.

Sent from my Galaxy Y using Tapatalk
Korisnikov avatar
AcaKayak
Reactions:
Postovi: 4865
Pridružio se: 18 Jan 2012, 11:13

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od AcaKayak »

Kimi se ne uklapa u RedBull filozofiju ali izuzetci su uvek moguci...
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od dragvorl »

Alonso sad sigurno nece, cak mislim da nece ni otici iz Ferrarija do kraja karijere.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od dragan »

AcaKayak napisao:Kimi se ne uklapa u RedBull filozofiju ali izuzetci su uvek moguci...
za podvuceno +1, to je poenta sto se tice kimija...
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Formula 1 - Sezona 2013

Post od dragan »

istece mi vreme za edit -

"Bolidi u 2014. će biti mnogo teži

Bild piše da će bolidi Formule 1 biti mnogo teži sledeće godine

Izveštaj koji je podneo novinar Bilda, Frank Schneider, navodi da će bolidi u 2014. godini biti za 50 kg teži od ovogodišnjih, zbog novih V6 motora, KERS sistema i baterija.

„To će sigurno biti velika promena“, rekao je Sebastian Vettel: „I biće veoma drugačije za vožnju.“

Medjutim, nije samo 50 kg u pitanju.

Naime, trenutna težina V8 motora je oko 95 kg, a novi V6 motori će biti teški oko 145 kg, bez dodatnih ERS baterija, ali će zato rezervoari bolida biti manji.

Dok bolidi sada startuju sa 150 kg po trci, pravila za sledeću godinu navode da će bolidi startovati sa 100 kg po trci.

„To je značajna razlika“, rekao je Charlie Whiting.

I minimalna težina bolida za sledeću godinu se menja, i to sa trenutnih 640 kg na 660 kg."

preuzeto sa f1srbija.rs
Zaključana tema