1000 zašto - 1000 zato!
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 32201
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne znam. Sinoc ga normalno zakljuca. Jutros nista, mrtav skroz.
WS & TT2
WS & TT2
Posetite www.garaza.rs !
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Verovatno treba da se uradi reinicijalizacija ključa i centralne. Pogledaj u uputstvu kako se to radi na tvojim kolima.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ne bi mogao da upali auto u tom slucaju...
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: 1000 zašto - 1000 zato!
Nije problem u imobilajzeru već u delu za centralnu bravu. Operacija u manualu nazvana je "Reinicijalizacija daljinskog upravljača". Imao sam to na Pežou i uspešno sam rešio problem na osnovu uputstva iz knjižice. Prekine se kontakt, ponovo se uspostavi, stisne se taster A na nekoliko sekundi, isključi se kontakt... I sve ponovo radi.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Na Astri je to jedinstven sistem - kad kljuc "zaboravi" kod, ne moze da se upali auto.
"Programira" se na slican nacin.
"Programira" se na slican nacin.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Na Astri kljuc okrenes na kontakt (ili prvi nivo, zaboravih), kliknes otkljucavanje, pa zakljucavanje i resen problem.. toliko o komplikovanosti 

Brzine idu u H-a !!!




- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Na Astri G se nekoliko sekundi (3-5) drzi dugme za zakljucavanje sa "datim" kontaktom. Nista se ne radi sa dugmetom za otkljucavanje.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
-
- Banned
- Postovi: 11254
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Da li bi automobil potrosio isto goriva pri istoj brzini, isavsi u prvoj i u rikverc ? 

- TheWickerMan
- Postovi: 11199
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Verovatno ne zbog drugacijeg otpora vazduha i prenosnog odnosa menjaca...
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Zavisi da li ga voziš Ibarskom ili auto-putom 

- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Koja je razlika izmedju Fiatovog motora 1.9 TD (100ks) i 1.9 JTD (100ks) i kakav je ovaj TD? Pricam o generaciji Bravo/Brava/Marea '98 '99. To su valjda godine kada je doslo do prelaza sa TD na JTD. 

- Milos_kg
- Postovi: 3525
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:06
- Garaža: Alfa 147 1.9 16v JTDm
- Lokacija: Kragujevac
Re: 1000 zašto - 1000 zato!
Ovo su neke stvari na koje sam nailazio dok sam trazio auto za sebe:
- maximalni obrtni moment TD dostize na 2250rpm, a JTD na 1500rmp
- to bi trebalo da znaci da JTD ima vise snage na nizim obrtajima, tj da mnogo bolje povlaci
- potrosnja je dosta niza kod JTD motora, i to ne malo niza, vec za preko 1L
- JTD je prvi common rail motor, moderniji sistem ubrizgavanja goriva u cilindre
Ako sam nesto pogresio, ispravite me.
P.S. Plava slova su linkovi do specifikacija oba modela Brave (a to isto vazi i za Bravo).
- maximalni obrtni moment TD dostize na 2250rpm, a JTD na 1500rmp
- to bi trebalo da znaci da JTD ima vise snage na nizim obrtajima, tj da mnogo bolje povlaci
- potrosnja je dosta niza kod JTD motora, i to ne malo niza, vec za preko 1L
- JTD je prvi common rail motor, moderniji sistem ubrizgavanja goriva u cilindre
Ako sam nesto pogresio, ispravite me.
P.S. Plava slova su linkovi do specifikacija oba modela Brave (a to isto vazi i za Bravo).
1) Volkswagen Polo 6n2 1.4 16V Comfortline
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!
2) Fiat Bravo GT 1.9JTD Suite
3) Alfa Romeo 147 1.9 16v JTDm Progression
Ne brže od života!! VIDEO za sve vozače!