
Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača


Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
E eto baš zanimljivo, Philips ima svoj VHS i to je najgluplji aparat ikad napravljen, kasnije su uzeli Sharpovu mehaniku, inače nikad nisu imali ništa slično s Matsushitom, njihovu mehaniku je koristio Grundig, drugi najglupji aparat svih vremenaPiros napisao:Danas je to normalno da svi dele ili motore ili platforme. Imate Ford i motore PSA grupacije, a onda se u Poljskoj zajedno rade Ford Ka i Fiat 500, Renault koji prodaje svoje motore Mercedesu za svoje neke modele koristi Nisanove motore itd ... Taj koncept je postojao i ranije, Volvo je recimo dosta koristio "tudje" motore. Jednostavno se proceni da nije isplativo razvijati ili komplet platformu ili motor i firme se odlucuju da kupe gotova resenja.
Jedna zanimljivost doduse iz druge oblasti, ali gotovo ista situacija. Philips koji je 90-tih jos uvek vazio za ozbiljan brend nije nikada napravio VHS rekorder ( ako se neko jos uvek seca sta je to) , jer su procenili da bi razvijanje tog proizvoda dugo trajalo i da bi ih dosta kostalo. Zato su angazovali Panasonik ( tj. Matsushita Electric Industrial Co ) da kao proveren brend rade za njih VHS rekordere . Bilo je neobicno videti proizvod Philips, a na poledjini Made in Japan
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Philips ni jedan tehnicki proizvod nije napravio da je bolji od vrhunskih japanskih u eri pre 20-30 godina kad se roba pravila sa vecim troskovima proizvodnje tj.kvalitetnijim materijalima i to u maticnim zemljama..od tv,Vcr ,audio tehnike..mozda one masinice za brijanje tu su glavni 

Re: Одг: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizv
U pravu si pomesao sam, jeste Sharp, a njihov VHS jeste ubedljivo najgluplji model ikad napravljen. Matsushita je mnogima prodavala svoju mehaniku, cak je i moj prvi video GoldStar koristio njihovu mehanikuRS TEAM napisao:E eto baš zanimljivo, Philips ima svoj VHS i to je najgluplji aparat ikad napravljen, kasnije su uzeli Sharpovu mehaniku, inače nikad nisu imali ništa slično s Matsushitom, njihovu mehaniku je koristio Grundig, drugi najglupji aparat svih vremenaPiros napisao:Danas je to normalno da svi dele ili motore ili platforme. Imate Ford i motore PSA grupacije, a onda se u Poljskoj zajedno rade Ford Ka i Fiat 500, Renault koji prodaje svoje motore Mercedesu za svoje neke modele koristi Nisanove motore itd ... Taj koncept je postojao i ranije, Volvo je recimo dosta koristio "tudje" motore. Jednostavno se proceni da nije isplativo razvijati ili komplet platformu ili motor i firme se odlucuju da kupe gotova resenja.
Jedna zanimljivost doduse iz druge oblasti, ali gotovo ista situacija. Philips koji je 90-tih jos uvek vazio za ozbiljan brend nije nikada napravio VHS rekorder ( ako se neko jos uvek seca sta je to) , jer su procenili da bi razvijanje tog proizvoda dugo trajalo i da bi ih dosta kostalo. Zato su angazovali Panasonik ( tj. Matsushita Electric Industrial Co ) da kao proveren brend rade za njih VHS rekordere . Bilo je neobicno videti proizvod Philips, a na poledjini Made in Japan
Послато са Blade III користећи Тапаток 2
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Polako, vozićete vi svi opele 

- TheWickerMan
- Postovi: 11198
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Stelvio Estrema, AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Zajedničke platforme i motori kod različitih proizvođača
Pa i Opel nije Opel nego Fiat
znaci, vozicete Fiata kao Nikaragva i ja 
sent from Kenda digitron using Tapatalk 2


sent from Kenda digitron using Tapatalk 2
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Одг: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Zato sto se taj 1.7 pokazao kao odlican motor i izdrzljiviji od 1.9nikaragva napisao:Gde u Astri H da mu preporucis 1.7 dizel, pa ako ista valja u tom modelu, to je 1.9 koji se ugradjivao u njuDay Walker napisao:Kod Astre H ti preporucujem da ides na 1.6 motor jer je verovatno najrasprostranjeniji, najlakse je naci dobar primerak i najjeftiniji je za eksploataciju. Od dizela 1.7 cdti ili 1.3 cdti (ma da su ovi vrlo retki)
I sam znas za probleme koje 1.9 nosi sa sobom. Ali slazem se da je generalno 1.9 bolji motor s tim da ce tesko naci dobar za te pare.
1.6 je pouzdan zato sam ga preporucio, inace se manje-vise slazem sa Trojketom da je vrlo lenj.
Послато са GT-I9300 користећи Тапаток 2
Brzine idu u H-a !!!




Re: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Nikad nigde nisam procitao da je 1.7 izdrzljiviji sem sad ovde. Nije zato, jer ja imam takav motor, nego jednostavno jer je taj 1.7, ma koliko bio dobar, ipak "najlosiji" dizel koji je isao u Astre G i Astre H, koliko ja znam.
Ako mislis na problem sa klapnama na usisnoj grani nema veze sa motorom i njegovom izdrzljivoscu. I ako gleda 2004. i 2005. godiste, taj problem je verovatno odavno otklonjen, a i ako nije, relativno je jeftino da se sad otkloni.
Nije to jedinstven slucaj sa klapnama, jos neki dizeli iz tog vremena su imali taj problem, to je sad pis of kejk da se popravi
I sve u svemu, za te pare i ta godista, ne bih nikad ni uzimao dizela, sem ako nije bas dosta presao, a onda se kvarovi, ili bolje da kazem dotrajalost, lako pronadju, pa ili spustis cenu, ili je to vec popravljeno.
Da dodam jos i ovo: Moja astra gazi sad vec blizu 250000. Nije vracana kilometraza, to je to. Ovo sad sto me ceka i sto cu nabrojati, je manje vise redovan servis, odnosno potrosni delovi.
- kvacilo plus zamajac, dajem mu jos maksimalno 50,000km, ali maksimalno -> tesko da ces naci auto to godiste ispod 250-300,00km, to je kvacilo 300-400e, plus zamajac toliko, nemam pojma kolko su delovi, u ovlastenom je set kvacila oko 350e
- amortizeri vec zreli za zamenu, oko 200e mislim da me izadju kayaba, +-50
- gume letnje, oko 400e
- gume zimske oko 400e
- igrom slucaja tu je i tzv veliki servis i mali servis, odnosno filteri, ulje, kaisevi i pumpa za vodu, to je oko, ne znam ni ja, mozda 300e sve ukupno
To ti je ovako napamet bez detaljisanja blizu 2000e, mozda i prebaci
Morace nesto i na cekove
Cisto da znas kako izgleda servis auta, koje ima 250,000-300,000km na satu
To je vec skoro pola sume, koju dajes na auto.
E sad da imam para da kupim drugi (noviji auto), mislis da bih ja to sve menjao na autu, i da ga posle prodam za iste pare, kao i da nisam promenio nista?
Nadam se da te nisam obeshrabrio u kupovini
Edit: i protokomer spada u neke potrosne delove i prsao je izgleda, sve cesce zakucava, tako da sledece nedelje stize novi, Bosch, oko 180e je i to
Za EGR ne moras brines, cisti se odlicno, i ako ga redovno cistis, nikad neces imati problema sa njim
Ako mislis na problem sa klapnama na usisnoj grani nema veze sa motorom i njegovom izdrzljivoscu. I ako gleda 2004. i 2005. godiste, taj problem je verovatno odavno otklonjen, a i ako nije, relativno je jeftino da se sad otkloni.
Nije to jedinstven slucaj sa klapnama, jos neki dizeli iz tog vremena su imali taj problem, to je sad pis of kejk da se popravi

I sve u svemu, za te pare i ta godista, ne bih nikad ni uzimao dizela, sem ako nije bas dosta presao, a onda se kvarovi, ili bolje da kazem dotrajalost, lako pronadju, pa ili spustis cenu, ili je to vec popravljeno.
Da dodam jos i ovo: Moja astra gazi sad vec blizu 250000. Nije vracana kilometraza, to je to. Ovo sad sto me ceka i sto cu nabrojati, je manje vise redovan servis, odnosno potrosni delovi.
- kvacilo plus zamajac, dajem mu jos maksimalno 50,000km, ali maksimalno -> tesko da ces naci auto to godiste ispod 250-300,00km, to je kvacilo 300-400e, plus zamajac toliko, nemam pojma kolko su delovi, u ovlastenom je set kvacila oko 350e
- amortizeri vec zreli za zamenu, oko 200e mislim da me izadju kayaba, +-50

- gume letnje, oko 400e
- gume zimske oko 400e
- igrom slucaja tu je i tzv veliki servis i mali servis, odnosno filteri, ulje, kaisevi i pumpa za vodu, to je oko, ne znam ni ja, mozda 300e sve ukupno
To ti je ovako napamet bez detaljisanja blizu 2000e, mozda i prebaci

Morace nesto i na cekove

Cisto da znas kako izgleda servis auta, koje ima 250,000-300,000km na satu

To je vec skoro pola sume, koju dajes na auto.
E sad da imam para da kupim drugi (noviji auto), mislis da bih ja to sve menjao na autu, i da ga posle prodam za iste pare, kao i da nisam promenio nista?

Nadam se da te nisam obeshrabrio u kupovini

Edit: i protokomer spada u neke potrosne delove i prsao je izgleda, sve cesce zakucava, tako da sledece nedelje stize novi, Bosch, oko 180e je i to

Za EGR ne moras brines, cisti se odlicno, i ako ga redovno cistis, nikad neces imati problema sa njim

- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Taj 1,7 Isuzu motor je išao i u Civica tih godina 

Boringly average, but also perfect for school run mums
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Ako je taj 1.7 Isuzu motor najlosiji od svih, reci mi zbog cega se i dalje ugradjuje u nova Opelova vozila?
Isuzu kao najveci proizvodjac dizel motora sigurno ne pravi kanta motore...
Uostalom izvoli procitaj sve o tome na Opelovom forumu, imas daleko vise iskustva o tome nego sto ti i ja blebecemo ovde...
Isuzu kao najveci proizvodjac dizel motora sigurno ne pravi kanta motore...
Uostalom izvoli procitaj sve o tome na Opelovom forumu, imas daleko vise iskustva o tome nego sto ti i ja blebecemo ovde...
Brzine idu u H-a !!!




Re: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Pa nema smisla da imaju prastari 2.0 dizel i novi 2.0 u isto vreme. Treba im nesto da pokriju taj deo kubikaze. Ne pratim u zadnje vreme sta se desava na trzistu, da li i kod opela ima 1.6mj.Day Walker napisao:Ako je taj 1.7 Isuzu motor najlosiji od svih, reci mi zbog cega se i dalje ugradjuje u nova Opelova vozila?
Isuzu kao najveci proizvodjac dizel motora sigurno ne pravi kanta motore...
Uostalom izvoli procitaj sve o tome na Opelovom forumu, imas daleko vise iskustva o tome nego sto ti i ja blebecemo ovde...
-
- Postovi: 6434
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:34
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm-2 150, Opel Corsa D 1,4 FL
- Lokacija: Šid, Srbija
Re: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Nema kod opela 1.6 dizel..bar za sada 

- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Ima valjda taj novi fiatov 1.6 mjet tj. CDTI. Ja mislim da sam video na novom Combu takvu znacku a i citao sam negde nesto o Merivi 1.6 CDTI.
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
Sent from my LG-P705 using Tapatalk 2
Re: Koju polovnu limuzinu do 5000 eura kupiti?
Evo sad sam pogledao konfigurato za astri. Nema. Samo 1.7 i 2.0 od dizela.