Kopirano sa FLSC foruma....sa mog naloga.
To je to....sigurno se u nekoj cevi napravio čep i freon je iscureo na nekom spoju tih cevi ili se negde stvorila rupica ( a dovoljna je da bude prečnika pola mm da bi freon iscureo).
Predlažem ti da odeš kod majstora i proverite gde curi freon. Moguće je (ali i bolja i jeftinija varijanta za tebe) proveriti sistem, napuniti freonom i "nabiti" pritisak - tada će se taj čep razbiti. A može se desiti da nađete i neku pukotinu....što ti ne želim, jer košta a i te cevi nema toliko puno u isparavnom stanju.
Ovo ti pišem iz svog iskustva. Prošle godine je klima prestala sa radom. Desilo se to da se na pregibu cevi javila pukotina - taj pregib se nalazi negde ispred vozača, ispod akumulatora. Iako je cev od aluminijuma, propala je zato što je bila pod dejstvom soli, prljavštine i vlage (nedostatak šus-pleha!!!). Cev zamenjena, klima radila kao "zmaj" - ma bez greške!!!!
Pre dva meseca klima ponovo prestala da radi. Nisam uključivao klimu 2-3 meseca i negde se jednostavno stvorio čep. Postojanje tog čepa dovelo je do toga da freon iscuri na tački gde je zaptivenost sistema najslabija, odnosno na nekom od spojeva cevi. Majstori priključili klimu na aparat, napunili, digli pritisak, klima max...prvi put je malo zakucavala. Dopunili sisitem, ponovili postupak i evo - radi bez greške.
Proveri, za svaki slučaj i remenicu klime!!!!!!!!!!
