Ji 4Tze napisao:Pogledajte spisak unapređenja dizel motora poslednje decenije - silno vreme i lova je potrošeno da to radi mirno i da se ne kvari a i dalje nije zaživelo u sportskoj vožnji ako izuzmemo prototipove, trke kamiona i potezanja traktora (a čak i tu više koriste kerozin). I naravno sportsko merkanje čija je lepša karoserija

Common rail, dizne ove dizne one, plivajući zamajac, DPF, da ne lupam sad...
Zatim pogledajte spisak unapređenja benzinaca, čak i bez turba to može da pruži sportski užitak a poslednje unapređenje vredno pomena je elektronsko ubrizgavanje, izum koji je imao i Yugo 86. godine dakle pre skoro 30 godina (i Me109 pre 7 decenija). I prestanak korišćenja olovnog benzina, naravno.
Eto, sam si sebi lepo odgovorio

Dizel nije ono sto je bio pre 20 godina...mada mnogi ljubitelji benzinaca i dalje pokusavaju da ga vezu za to vreme.
Ja "od malena" pratim autoindustriju i 90ih nije bio ama bas ni jedan dizel koji bi privukao moju paznju (kao i tebi)...tad sam balavio na GTI, VR6, GSI, RS2000 (o Coshwort-u da ne pricam), Williams itd. Kasnije se mnogo toga promenilo i kad sam se prvi put 2002. provozao u tada novom 330d E46, definitivno sam promenio stav o dizelima.
Danas imas situaciju da su
prosecni dizeli po performansama u rangu sportskih automobila od pre 20ak godina a jaki dizeli ih siju i lagano se nose sa danasnjim sportskim benzincima.
Tako da dizel
moze biti sportista a to da li se nekom njegov zvuk i nacin rada svidja ili ne je sasvim licna stvar pojedinca.
Ji 4Tze napisao:Jer prva stvar koju će neko da pita za ovog BMW-a je verovatno "koliko troši"

A sto da ne pita?
To sto ce neko da kupi 435d za 60k eura i posle 4 godine ga proda za npr. 30k (spreman je i ima mogucnosti da ulozi 30k za uzivanje u nekom periodu), znaci da treba da baci jos 10k eura koliko bi vise potrosio sa benzincem za taj period...nekom zvuk (nista osim njega se ne dobija) ne vredi toliko, nekom ne vrede kozna sedista, nekom veilike felne, nekom 200ks viska...100 ljudi 100 cudi.
Da ne pricam o eko taksama koje postoje u nekim zemljama (a docice i u SRB) i kace uglavnom vlasnike jakih benzinaca.