Imao sam brojeve svih operatera, a danas pored dva broja kod VIP-a koristim i službeni kod Telenora. Shvatio sam da su svi isti, samo zavisi kako ti se zalomi.
Neko je prezadovoljan sa VIP-om, a mene su prvi dan kad sam uzeo karticu i telefon zavrnuli sa 1000 dinara i uredno naplatili iako sam se žalio odmah i na sve načine, ali jok. Da se ne vraćam na tu priču, ima tome 2 godine, ali poenta je da me kao korisnika nisu ispoštovali i to im nikad ne mogu oprostiti. Pritom, ni kvalitet usluge nije na vrhunskom nivou, samo imaju dobar marketing.
MTS je posebna priča, njima je korisnik tamo negde na poslednjem mestu, jer bože moj, državna firma, plata leže kako god okreneš, pa što bi se trudili.
Telenoru jedino mogu zameriti što je najskuplji, ali kvalitet usluge i profesionalnost su za sada na najvišem nivou, bar iz mog iskustva.
Ono što sada gledam je isključivo najbolja ponuda, tj. ko da više. Pre 2 godine je VIP imao najbolju ponudu i Wildfire S koji sam želeo, dok ga je MTS ubacio u ponudu tek nekoliko meseci kasnije. Tad sam morao i broj da menjam, mada sam i želeo da promenim, a sad kad mogu da zadržim broj baš me briga, mogu gde hoću.
