Audi A4 1.8 TFSI 2013
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Laki taj menjac trazi neku vrstu prilagodjavanja. Bas sam pre 3-4 dana vozio taj menjac u kombinaciji 2.0 TDI 150 KS motorom. Inace vec dobro poznajem taj motor, i taj menjac ga je totalno unakazio. Moze on dosta lepo i udobno da se vozi bez tih pojava koje ti opisujes, samo trazi promene nekih navika koje se sticu sa ostalim menjacima. Za nekoga ko dosta putuje, preferira laganu i tecnu voznju, taj menjac je pun pogodak. Za sve ostalo je tesko smece u svakom smislu te reci.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Benzinci i CR dizeli jos i trpe te male obrtaje. Sa PD motorima je to bilo katastrofalno. Drug je vozio Leona 2.0 TDI DSG, koji isalta vec na 60 u petu u D modu. Auto toliko brunda da imas osecaj da ce da pukne...
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Ja sam vozio Passata B6 1.8TSI 160 ks DSG. Ono sto me nerviralo je D i kada ubrzavas nije toliko ostar, vec je opusten, primetno kasnije reaguje na gas i ne ide u obrtaje pri saltanju, sto je za benzinca bitno. Ali kontam D, to je za opustenu voznju, pa mozda i to nije lose, da ne trosi puto.
U S modu, je vec druga prica, kada se vozi agresivnije, ali sa druge strane kada ustalis brzinu na npr. 140, on i dalje drzi u 5oj(od 6), pa je onda i potrosnja visa.
Sta znam, za sluzbeni auto odlican, kao sto je i ovaj bio.
U S modu, je vec druga prica, kada se vozi agresivnije, ali sa druge strane kada ustalis brzinu na npr. 140, on i dalje drzi u 5oj(od 6), pa je onda i potrosnja visa.
Sta znam, za sluzbeni auto odlican, kao sto je i ovaj bio.

- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Kako gledate odnos obrtaja motora i prenosni odnos na CVT menjaču, kakve brzine? CVT valjda radi u odnosu na opterećenje a ne na broj obrtaja, nema fiksni broj brzina kao klasičan menjač...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- dag81
- Postovi: 7506
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
U pravu si, kada stisnes na 3000rpm on drzi konstatno 3000rpm, a ''prenose'' prilagodjava zadatom broju.
Mada nisam vozio nikada CVT, malo je cudno to sve, ali verujem da treba proces prilagodjavanja.
Mada nisam vozio nikada CVT, malo je cudno to sve, ali verujem da treba proces prilagodjavanja.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Treba, pogotovo ako voziš i slušaš motor, ne povećava obrtaje a povećava brzinu. Tipa pretičeš, ubrzavaš a isti obrtaji... Još ako iz suprotnog smera ide vozilo onda patosiraš pedalu i psuješ a ono samo što ne poletiš
više mi je trebalo da se naviknem na to nego na dve pedale.

Boringly average, but also perfect for school run mums
- Uroš S.
- Postovi: 10988
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Ne drži stalno isto, šeta kroz obrtaje i on. Ne stoji zakucan na istim. Kad ga patosiraš on ide do crvenog, pa zastane pa obori obrtaje a i dalje ubrzava i tako...
Bar sam tako video na internetu, a internet nikad ne laže
Bar sam tako video na internetu, a internet nikad ne laže

Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Nije tako na Audi menjacu. To sto ti pricas je sustina CVT-a, ali znaju oni da ljudi to ne vole, pa se menjac ponasa kao obican automatik, vrlo retko ga uhvatis da lagano menja obrtaje. U S modu bez tempomata i M modu ima 8 precizno zakljucanih prenosnih odnosa i ne seta obrtaje.Ji 4Tze napisao:Kako gledate odnos obrtaja motora i prenosni odnos na CVT menjaču, kakve brzine? CVT valjda radi u odnosu na opterećenje a ne na broj obrtaja, nema fiksni broj brzina kao klasičan menjač...
Jutros sam presao jos 300km uspavanke na autoputu sa njim, drzao sam ga u D, pomirio se da povremeno vibrira i zvuci ko dizel i sada je imao potrosnju 6.8, dosta bolje, samo smor teski...
Zavrsio sam druzenje sa doticnim Audi-em, a kao najvecu manu bih mu istakao polazak iz mesta kada to treba naglo uraditi (da se ubacis negde, skrenes levo i sl) e to je apsolutni debakl kako radi, stiskas gas, stiskas ono nista nista nista, auto se ko pracka nateze a onda od hednom skripa i cica guma i opet tesko krece od silnog proklizavanja...
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Laki, CVT je CVT, dakle Constant Variable Transmission 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Ma znam, ali ti ne citas sta pisem 
Menjac simulira da ima brzine, tako da ne koristi prakticno beskonacno prenosnih odnosa nego ima neke prenose koje uvek zadaje (konkretno 8).

Menjac simulira da ima brzine, tako da ne koristi prakticno beskonacno prenosnih odnosa nego ima neke prenose koje uvek zadaje (konkretno 8).
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Ne bih to nazvao prenosne odnose već predefinisane obrtaje na kojima radi. Tako bi teoretski mogao da ima 201 brzinu.
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Novi SX4 će imati/ima to.Laki021 napisao:Ma znam, ali ti ne citas sta pisem
Menjac simulira da ima brzine, tako da ne koristi prakticno beskonacno prenosnih odnosa nego ima neke prenose koje uvek zadaje (konkretno 8).
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Evo kako izgleda taj Audi ... samo što ovaj ima manuelni 6-brzinski menjač, motor je najslabiji - od 120 KS.
Auto je od mog brata od tetke, koji živi u Norveškoj. Cena je prava sitnica 370.000 kruna tj. nešto preko 45.000€
. Ebi ga, standard bato ... pa ima i da se plati.
Odabran je posle (da ga parafraziram) isprobavanja raznih automobila (nekih Volvoa, VW CC itd.) ali su na kraju odlučili da je Audi A4 ono pravo a kriterijum je bio: udobnost, zvučna izolacija, osećaj u vožnji, kompletan utisak/doživljaj celog vozila itd.
Njima je auto isključivo prevozno sredstvo od tačke A do tačke B ... i ništa drugo !
Ne obraća pažnju na potrošnju ali "misli" da je u gradu negde oko 8-9 lit. a na otvorenom pri 100 km/h je 4.5 lit (ako je ravno, ovo je zapazio da baš stoji na displeju) ... tamo nema jurcanja, svi vozie STROGO po propisima!
Nema nikakvih problema u vožnji kao što je spominjao Laki021, kaže da je auto milina voziti tj. da se on vozi sam.
Toliko vam trenutno mogu preneti informacija jer više teško i mogu, pošto im automobili nisu pasija kao nama
A sad, malo slika (slikano sa HTC One, ako nekog interesuje):



IY







Auto je od mog brata od tetke, koji živi u Norveškoj. Cena je prava sitnica 370.000 kruna tj. nešto preko 45.000€

Odabran je posle (da ga parafraziram) isprobavanja raznih automobila (nekih Volvoa, VW CC itd.) ali su na kraju odlučili da je Audi A4 ono pravo a kriterijum je bio: udobnost, zvučna izolacija, osećaj u vožnji, kompletan utisak/doživljaj celog vozila itd.
Njima je auto isključivo prevozno sredstvo od tačke A do tačke B ... i ništa drugo !
Ne obraća pažnju na potrošnju ali "misli" da je u gradu negde oko 8-9 lit. a na otvorenom pri 100 km/h je 4.5 lit (ako je ravno, ovo je zapazio da baš stoji na displeju) ... tamo nema jurcanja, svi vozie STROGO po propisima!
Nema nikakvih problema u vožnji kao što je spominjao Laki021, kaže da je auto milina voziti tj. da se on vozi sam.
Toliko vam trenutno mogu preneti informacija jer više teško i mogu, pošto im automobili nisu pasija kao nama




IY







Poslednja izmena od maxer u 13 Avg 2013, 19:24, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Audi A4 1.8 TFSI 2013
Cene auta su im
Doduse ima i gorih cini mi se (Holandija, Singapur...)
Lepa boja eksterijera

Lepa boja eksterijera
