
Auto je bio potpuno nov, bukvalno 10km na satu kad sam ga preuzeo. Sa autom sam ukupno presao oko 1600km ako se ne varam.
Odmah na prvi pogled, auto ima stila, ima smeka i odskace od standardnih automobila kakvi se danas proizvode.
Iako mi se ranije sa slika njegov enterijer nije svidjao, sada ga smatram veoma interesantnim i originalnim, sjajnim za namenu kakvoj ovaj auto treba da sluzi.
Sve je vrlo prosto, vrlo pregledno i funkcionalno. Zamerio bih mu sto se prozori otvaraju na centralnoj konzoli i sto nema nikakav oslonac za ruku u sredini, to mi je najvise smetalo.
Auto sam vozio po svim mogucim terenima, pocev od autoputa, preko najveceg moguceg dzumbusa od gradske voznje (Palermo, sve ludak do ludaka, prava dzungla, vidi se da su blizu Afrike

Jasno je da ovom auto autoput nije primarna namena, ali se sasvim lepo snalazi i tamo. Jasno nije za velike brzine, ja sam ga vozio do 140, moze on lagano i vise, ali se ne osecam prijatno. Najveci problem je sto skace ko magarac na neravnine na putu, te ga uzduzne neravnine mogu bas dobro izbaciti iz ravoteze sto na preko 120km/h sa njim nije preterano prijatno... Hteo sam da proverim da gume nisu preduvane, ali nisam to uradio do kraja.
U principu sa ovim autom ste bezbedni na autoputu od prekoracenja brzine, zato mi prosto cudno delovalo kad vidim upozorenja radar, merenje brzine i sl, prosto pomislim pa ko je lud da ide preko 130/140 jer mi je delovalo bas brzo

Menjac jako lepo radi, uskace u brzine, mislim da ni jednom nisam zapeo. Kocnice osecajne, sve kako treba. Generalno ceo auto radi bas kako treba.
Po krivinama ga je zabavno voziti, vrlo ih dobro podnosi dok ne preterate, a posto uliva osecaj odlicnog lezanja desilo mi se par puta da po serpentinama preteram, te pocne da ide preko nosa. Sa volanom sam se odmah na pocetku malo posvadjao, pretpostavljam da je elektricni servo sa kojim se ja ivek svadjam, bio to Audi, BMW ili Fiat, ali posle nekog perioda navikavanja nije mi smetao. Osetno je da se pri vecim brzinama znatno ukruti, a City mod nisam ni palio jer je i bez njega u mirovanju smesno lako okretati volan.
Motorcic ima sasvim pristojan zvuk, sto je najsmesnije, podseca me na zvuk 1.1 motora iz Zastavinih vozila (bolji je, ali podseca).
Svo vreme nisam resetovao potrosnju, i na kraju je bila 6.5l na 100km, rekao bih da toliko uvek trosi, na autoputu, po gradu, planini...

Jednom se putni racunar zabagovao i prestao da mi pokazuje koliko mogu km da predjem sa preostalim gorivom, tada me je to bas jako zanimalo (noc, nema pumpe...), ni paljenje gasenje nije pomagalo, tek dosipanje goriva, bio je zakucao na 52km i tako drzao stalno... Generalno ta procena autonomije mu se malo gubila.
Ja sam iznenadjujuce dobro stao u njega, OK, smesno sam izgledao, ali kada povcem sediste skroz nazad nisam udarao u krov, najvise mi je smetala smanjenja vidljivost, naravno iza ne moze ama bas niko da sedne, no to je ok.
Inace, mislim da sam ga prvih 5x slucajno ugasio pustajnem kvacila


Sve u svemu, autic nam se bas svideo, odlican gradski autic sa stilom

Parkiranje mi je bilo posebno interesantno, posle mog Space Shuttle-a za koji kad hocu da ga parkiram radim pripreme ko piloti pred sletajne, ovde samo nadjem malo prazno mesto i vec sam parkiran



