2.0 TDI 140ks

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
dag81
Reactions:
Postovi: 7529
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od dag81 »

Ja vozim uporedo 1.9TDI PD 130KS, i 1.9JTD 100KS +chip.
Ono sto mi npr. smeta kod JTDa je sto bas kasni na odziv gasa kada se potopi, dok je PD tu eksplozivan , dok JTD krene sa npr 40 u trecoj, PD je vec na 70km.h.
Ono sto mi se vise svidja kod JTDa je sto je malo tisi pri ubrzanju sa nizih brzina, na leru i nije, i sto kad povuce ide ide ide, ali kad povuce.
Sto se tice potrosnje, ne vozim ih u istim uslovima, a niti su auta iste klase da bih dao neki zakljucak. Ono sto znam je da bord na Doblu laze katastrofa(meni stoji da trosi oko 6l a on trosi okom 8l), dok je na Audiju precizan u dl.

Kad bih mogao da spojim ova dva motora, vozio bih TDI sto se tice snage do nekih 3000rpm, ona bih ubacio JTD, sto se tice tisine JTD do 40-50km/h je bas tisi, a posle mozda cak i PD deluje mirnije.

Koji stvarno bolje ide, pitanje je. Trkao sam se sa puntom multidzet 130KS(ne znam da li je bio chipovan tad) ali je Grande Punto laksi od A4 bar 150-200kg. Sta da kazem, ostavio me oko 120-180 za par duzina auta, ali sam posle poceo da ga stizem i prestizem. Tako da koji bolji ide kada bi me neko pitao, ja bih rekao ipak izgleda TDI PD.
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od mr.Big »

dag81 napisao: Kad bih mogao da spojim ova dva motora...
E vidiš, mJet 1,9 16v +remap je upravo spoj najboljeg kod TDI i JTD . Od 1400 o/min neprekidno vuče do 5000, bez mrvice oklevanja ili posustajanja. Apsolutno nenormalno...
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21812
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nidza »

Odličan je ovaj novi TDI 2.0 od 150ks. 140ks CR i PD su nekako nemam pojma ni sam, nerafinisani je dobra reč. Moment je nekako glupavo raspoložen, a vrlo su bučni na niskim obrtajima. 1.9 PD koji smo vozili 4 godine je stvarno sirovina. JTD od 80 konjića ga je šišao samo tako u međuubrzanjima, mnogo mirniji i lakši za vožnju, sa mnogo momenta uvek. PD zune i ćorak. Dešavalo mi se da me oblije hladan znoj pri preticanju kada ne spustim u nižu brzinu, tj opalim po gasu kako sam navikao na JTD i - ništa...

150ks 2.0 je druga priča skroz. Perfektan je, ima brz odziv na gas, jako lako diže obrtaje, kao da je PD, a nije. Momenta za izvoz već na 1500rpm. JTD i JTDm malo kasne sa reakcijom na gas, ali to je nešto na šta se čovek navikne. Kada se zalete ko puška su. Štos je verovatno u mapi.

Tapatalk
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9584
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

:think:

Ne znam kako je taj JTD sisao taj 1.9PD kad je najslabiji od 101ks, a JTD si rekao da je imao 80ks...
Jedino ako je taj PD bio u nekom Passatu, a JTD da je bio u nekom Puntu...
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
Texonja
Reactions:
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Texonja »

Nidza uvek ima odmerene postove, pa necu da budem konfliktan, ali to sto je napisao je jako strasno... :pardon: (mada to "spustim u nizu brzinu i opalim po gasu" mi deluje kao neadekvatna voznja PD TDI-a, pa tu moze biti odgovor)
Imao sam upravo taj JTD u Puntu 1.9 , od 80ks. Ne ide nikako. A upravo paralelno sa njim sam imao (i imam jos uvek) TDI PD od 115ks u Golfu, koji je pride i tezi od tog Punta. Glupo je da pominjem da ga TDI kida u svim segmentima. Jedino sto je bucniji. Ali JEDINO to. Cak manje trosi TDI i po gradu i van. O povlacenju iz mesta da ne pricam, o preticanju i medjuubrzanjima isto...
E sad, postoje tu dve price kao odgovor, gde je jedna da ja lazem, a druga "taj tvoj Punto je bio falican". Ima i treca da ne umem da vozim JTD. Moze da bude i nesto od toga, nije problem, ali doklegod mogu da biram auto koji cu voziti, na njemu nece pisati JTD i svakome koga poznajem cu savetovati isto ako ga interesuje sta imam da kazem. :kafa:
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nikaragva »

"ja sam imao taj punto, 1.9 jtd sam 86 ks, 2004 godina
bolid od automobila, i sa tim motorom od 86 ks je išao 190, prosječna potrošnja cca 6 litara, bez beda se može i čipirati, radi jedna firma u čakovcu, auto onda ima oko 105-110 ks, mi smo isprobali i to i onda je išao još brutalnije, fakat je mala jurilica, odradio je kod mene cca 120.000 km, od šugavog tdi motora pet puta bolji i uglađeniji, u isto vrijeme imao sam i audi a4 2.5 tdi sa 150 ks, punto mu je parirao bez problema osim u max.brzini jer je audi išao prek 200, isto tako gume sam montirao 185/60/15"

Evo šta kažu komšije, koje su takođe imale u garaži i audi i taj punto. Nisam imao nijedan, da ne bude zabune, to gore nije moje mišljenje. Samo dolivam ulje :D
Korisnikov avatar
Texonja
Reactions:
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Texonja »

Onda kada je bila prica oko JTD vs TDI, da li ovde ili na VG ili Cars forumu, ne secam se, ponudio sam 1000 eur koji junak hoce da stane sa JTD protiv crvenih DI, pa se ucutali. I Moonru je svasta pisao za Renault, pa sam siguran da ga ne citiraju po hrvatskim forumima.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nikaragva »

Evo staću ja, ako nije čipovan taj tdi. Moj je stock.
I ne mogu da ponudim 1000e, ali ako pobedim rado ću ih uzeti :)

Evo demistifikacija
http://www.zeperfs.com/en/match1200-1260-1268-1659.htm

Možda bi trebalo ubaciti i nekog benzinca sad u priču. Nema smisla da se dizeli sami među sobom trve :)
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9584
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Gaginh0 »

Onaj 1.5dCi sto Zaxpeed ima u Meganu solidno ide, ali ne mogu da tvrdim da bi bolje isao od mog Pola da ja imam 8x ks kao on. Dok onaj 1.9dci od 120 ks sto je isao u Scenic II po meni ne moze da se poredi sa 1.9TDI PD 105ks...

EDIT: mani se benzinca alergican sam na njih, a sve to zbog hebenog maminog Kalosa, koji moze da potrosi od 6 do 10 litara, a da se pri tome otelis dok ga vozis...
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od mr.Big »

Provokator :) , tvoj je mJet 16v i mogu ti reći da u stok varijanti ne može da priđe TDI -lično sam proverio.
Posle remapiranja je skroz druga priča, mJet 16v je izuzetno pogodan za to...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nikaragva »

:)

Ne znam da li ovi na zeperfs.com isto lično proveravaju ili prepišu neke specifikacije sa papira.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8231
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od Ji 4Tze »

Lično provere svaki auto i lupe mu naplepnicu :D
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
mr.Big
Reactions:
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od mr.Big »

Texonja napisao:Onda kada je bila prica oko JTD vs TDI...
Nikaragva, porede se 8v motori...
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od nikaragva »

Gaginh0 napisao:EDIT: mani se benzinca alergican sam na njih, a sve to zbog hebenog maminog Kalosa, koji moze da potrosi od 6 do 10 litara, a da se pri tome otelis dok ga vozis...
Po meni ti si školski primer konzumenta benzinca. Kao da su stvoreni za tebe. Ove sad novije malolitražne turbo varijante.
Korisnikov avatar
sErGiO
Reactions:
Postovi: 278
Pridružio se: 12 Jul 2012, 13:59
Garaža: Alfa Romeo 155 1.8 16V
Lokacija: Beograd

Re: 2.0 TDI 140ks

Post od sErGiO »

Texonja napisao: Imao sam upravo taj JTD u Puntu 1.9 , od 80ks. Ne ide nikako. A upravo paralelno sa njim sam imao (i imam jos uvek) TDI PD od 115ks u Golfu, koji je pride i tezi od tog Punta. Glupo je da pominjem da ga TDI kida u svim segmentima. Jedino sto je bucniji. Ali JEDINO to. Cak manje trosi TDI i po gradu i van. O povlacenju iz mesta da ne pricam, o preticanju i medjuubrzanjima isto...
Porediš dva motora čija razlika u snazi je 35KS ili oko 30%. Da li je Golf za 30% teži od Punta?
Purezza di linea e prefezione del meccanismo - Alfa Romeo
l silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

Slika
Odgovori