mr.Big napisao:
Nego, u vezi loše reputacije FSI motora u Srbilendu - šta konkretno nije u redu ? Pošto smo, jelte dobili evropski standardizovan benzin mene mnogo privlači ta novotarija -pogotovo u G5 pakovanju. Takođe, trenutno sam potpuno hladan prema ugradnji TNGa, jednostavno ne prelazim dovoljno km...
Nije TSi nista posebno losije reputacije nego sirom Evrope, konkretno konstrukcija je takva kakva je pa je probano doradama da se poboljsa. Kazu novija iskustva da su sada uspeli da savladaju problematiku.
Nije to bas neka novotarija, pocelo je 1996. godine sto ce reci 15+ godina raznih prozivodjackih iskustava i razlicitih detalja u konstrukcijama motora.
Neki motori su bolji, otporniji, na svakodnevne izazove upotrebe neki skloniji oboljevanju. Reno 2.0 je pokusaj koji nije uspeo pa je motor nakon kraceg vremena i potpuno povucen, ovo samo kao primer. NIje se samo VW preracunao ali ja bih pre birao nekog japanskog proizvodjaca.
Uz direktno ubrizgavanje plinski sistem gubi smisao a i nije bas jednostavno prepraviti motor da ga prihvati. U paraleli motor trosi delimicino oba goriva zavisno od radnog rezima promenljivog udela a sam uredjaj je taman toliko skuplji sto uz ucesce benzina otezava fiinansijsku isplativost.
Tipican Golf 5,6 prodat u Evropi je atmo 1.4 i takvih je priblizno 60% udela, dizeli su upola slabije zastupljeni a ostatak benzinaca su manje vise retkost.
To ne znaci da ne treba gledati FSI varijantu ali treba biti spreman na skromniju ponudu i vise potrebnog vremena da se pronadje bas ono pravo.