Chip-tuning
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Chip-tuning
Koliko vidim na sajtu H&S oni samo dizele rade? Nema nijedan benzinac na spiskovima...
Edit: Ima, sad vidim.
Edit: Ima, sad vidim.
Re: Chip-tuning
Rešio sam da vratim fabričku mapu. Sačekaću prestanak ovih vrućina, jer mi je jedina realana potreba za ovolikim obr.momentom - klima. Mada, provalio sam da se i ona automatski gasi kad jače stisnem gas, tako da je i to možda nebitno.
Kontaktirao sam čoveka koji mi je učitao ovu mapu i dogovorili smo besplatno vraćanje stare kako mi je i obećao prošle godine.
Čak mi nudi i besplatno ponovno učitavanje ove pojačane ukoliko se opet predomislim. To mi odgovara pošto ja jedan od razloga prodaja nj.v.Golfa, pa će to biti pogodnost za budućeg kupca.
Glavni razlog je da se prosto plašim da ne syebem nešto sa ovolikim cimanjem kad god stisnem gas muški. Lamela, zamajac, menjač i trap su još uvek nenačeti, ali šta znam - mislim da nije pametno davati kojekakvima da probaju kola i da nešto raskantaju...
Kontaktirao sam čoveka koji mi je učitao ovu mapu i dogovorili smo besplatno vraćanje stare kako mi je i obećao prošle godine.
Čak mi nudi i besplatno ponovno učitavanje ove pojačane ukoliko se opet predomislim. To mi odgovara pošto ja jedan od razloga prodaja nj.v.Golfa, pa će to biti pogodnost za budućeg kupca.
Glavni razlog je da se prosto plašim da ne syebem nešto sa ovolikim cimanjem kad god stisnem gas muški. Lamela, zamajac, menjač i trap su još uvek nenačeti, ali šta znam - mislim da nije pametno davati kojekakvima da probaju kola i da nešto raskantaju...
Re: Chip-tuning
kako bre od par stiskanja da se nesto raskanta, pa to je nj.v. bre... 

Re: Chip-tuning
Kod mene u kraju su naređali ležeće kerove na svakih 50m, pa utonuli i klizavi poklopci šahtova - to samo cima i pali ASR...
Ne znaš ti kako je boriti se sa Nm
Ne znaš ti kako je boriti se sa Nm

Re: Chip-tuning
dzabe tebi ti njutnmetri... 
edit - sad vidim da si konacno shvatio u drugoj temi

edit - sad vidim da si konacno shvatio u drugoj temi

Re: Chip-tuning
Jednom da čika Veliki kaže nešto razumno. Nije VW za toliki Nm.
Big, sad bez zezanja, ako ćeš ga uskoro prodavati potpuno razumem tvoj strah od kvara i podržavam te.

Big, sad bez zezanja, ako ćeš ga uskoro prodavati potpuno razumem tvoj strah od kvara i podržavam te.
Re: Chip-tuning
Verovali ili ne, matoro kljuse nj.v. sasvim muški podnosi preko 160ks i 400Nm (na časnu reč NovaSpeed-a, nisam proveravao na dino) po strmim rakovičkim ulicama i ništa nije popustilo.
Jesenas sam preventivno, tj na nagovor majstora iz Lav auta zamenio tzv paštete napred i od tad auto ide ko po šinama...
Jesenas sam preventivno, tj na nagovor majstora iz Lav auta zamenio tzv paštete napred i od tad auto ide ko po šinama...
- codemaker
- Postovi: 720
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Čisto da se nadovežem posle jedne godine i 45,000km nakon čip tjuninga.
Sa 140Ks mi je podignuta snaga na 180Ks i sa 320nM na 420nM
Potrošnja se nije povećala a da li se nešto malo smanjila ne znam jer veći deo putovanja obavljam pod klimom.
Uglavnom zadnja informacija je BG-Preveza-Korint-BG je potrošnja 6.3 gde je uglavnom po autoputu i pod tempomatom na 130km/h po GPS
Kad sam video cene na Shell pumpama, smrzao sam se pozitivno. V-Power 1.46 za litar a neki dobar benzin 1.98 za litar. Ako uzmem da benzinac troši više od dizela, razlika je ubedljiva.
Što se tiče vožnje sa čipovanim motorom, moram da priznam da je prevazišao očekivanja. Jako dobro vuče u svim režimima a tu mislim na preticanje, na ravnom, uzbrdo kratkim ili dužim slobodnim deonicama. Tih 420nM je stvarno prava blagodet a upareno sa 180KS da ne pričam.
Na autoputu, sam nekoliko puta ubrzavao sa 180 pa prema 220 i tu beskompromisno konstantno ubrzava, oseća se snaga da može još ali pri toj brzini i u ovo doba godine, nije moguće duže vreme voziti jer su gužve na autoputu relativno velike. Pri tim brzinama, stiče se utisak da su gužve još veće jer se brže menja situacija na putu sustizanjem većeg broja automobila.
Sve u svemu, za sada nemam nikakvih problema sa kvačilom, menjačem ili motorom. Doduše nisam vozač koji će "cimajući" promeniti brzine, kad menjam brzine, skoro se i ne osećao promena, slično kao kod automatika otprilike naravno. Pazim na motor, bez naglih ubrzavanja u visokom stepenu prenosa a mali broj obrtaja, uvek pokušavam da pogađam optimalni stepen prenosa.
Ono što sam primetio da se čovek brzo i razmazi. Ponekad mi se učini da bi sve to moglo i malo jače, malo brže, u momentu kao da nije baš povukao dovoljno jako i slične budalaštine... A sa 150 do 220 izvuče bez gunđanja i gnjavljenja.....
Par puta sam u centralnoj Grčkoj preticao uzbrdo neke šlepere ili sporije automobile, prosto se čovek izbezobrazi kod preticanja. Krenem u preticanje i nešto kasnije u odnosu na optimalni momenat (slobodni deo puta) a onda kao i svaki hedonista, raspalim po gasu i preteknem još uvek daleko pre momenta koji bi se mogao uopšte nazvati početkom eventualno mogućih teoretskih makazica...
Sviđa mi se i zvuk motora kad se veselo zalaufa u 4. do pred crvenu zonu....
Dakle, mislim da sam uradio pravu stvar menjanjem mape jer sam zaista zadovoljan kako se motor ponaša i kako sve funkcioniše bez problema. Čak se nešto razmišljam, ako provezem još toliko u ovim uslovima, neće mi biti žao da servisiram šta god eventualno iskrsne.
Mislim da je za čuvanje motora pod čipom bitno:
- Optimalni broj obrtaja prilikom preticanja a ne kretanje iz 1,500 pa pun gas
- Glatko i menjanje brzina bez trzanja kvačila
- Menjanje i kontorla ulja u malo kraćim intervalima od fabričko predviđenih
- Kvalitetna ulja i filteri
- Nakon duže oštrije (pa čak i manje oštre vožnje) ostavljam motor da odradi oko minut, taman dok se ispakujem i pokupim pinkle, mogu da ugasim motor.
Sa 140Ks mi je podignuta snaga na 180Ks i sa 320nM na 420nM
Potrošnja se nije povećala a da li se nešto malo smanjila ne znam jer veći deo putovanja obavljam pod klimom.
Uglavnom zadnja informacija je BG-Preveza-Korint-BG je potrošnja 6.3 gde je uglavnom po autoputu i pod tempomatom na 130km/h po GPS
Kad sam video cene na Shell pumpama, smrzao sam se pozitivno. V-Power 1.46 za litar a neki dobar benzin 1.98 za litar. Ako uzmem da benzinac troši više od dizela, razlika je ubedljiva.
Što se tiče vožnje sa čipovanim motorom, moram da priznam da je prevazišao očekivanja. Jako dobro vuče u svim režimima a tu mislim na preticanje, na ravnom, uzbrdo kratkim ili dužim slobodnim deonicama. Tih 420nM je stvarno prava blagodet a upareno sa 180KS da ne pričam.
Na autoputu, sam nekoliko puta ubrzavao sa 180 pa prema 220 i tu beskompromisno konstantno ubrzava, oseća se snaga da može još ali pri toj brzini i u ovo doba godine, nije moguće duže vreme voziti jer su gužve na autoputu relativno velike. Pri tim brzinama, stiče se utisak da su gužve još veće jer se brže menja situacija na putu sustizanjem većeg broja automobila.
Sve u svemu, za sada nemam nikakvih problema sa kvačilom, menjačem ili motorom. Doduše nisam vozač koji će "cimajući" promeniti brzine, kad menjam brzine, skoro se i ne osećao promena, slično kao kod automatika otprilike naravno. Pazim na motor, bez naglih ubrzavanja u visokom stepenu prenosa a mali broj obrtaja, uvek pokušavam da pogađam optimalni stepen prenosa.
Ono što sam primetio da se čovek brzo i razmazi. Ponekad mi se učini da bi sve to moglo i malo jače, malo brže, u momentu kao da nije baš povukao dovoljno jako i slične budalaštine... A sa 150 do 220 izvuče bez gunđanja i gnjavljenja.....
Par puta sam u centralnoj Grčkoj preticao uzbrdo neke šlepere ili sporije automobile, prosto se čovek izbezobrazi kod preticanja. Krenem u preticanje i nešto kasnije u odnosu na optimalni momenat (slobodni deo puta) a onda kao i svaki hedonista, raspalim po gasu i preteknem još uvek daleko pre momenta koji bi se mogao uopšte nazvati početkom eventualno mogućih teoretskih makazica...
Sviđa mi se i zvuk motora kad se veselo zalaufa u 4. do pred crvenu zonu....
Dakle, mislim da sam uradio pravu stvar menjanjem mape jer sam zaista zadovoljan kako se motor ponaša i kako sve funkcioniše bez problema. Čak se nešto razmišljam, ako provezem još toliko u ovim uslovima, neće mi biti žao da servisiram šta god eventualno iskrsne.
Mislim da je za čuvanje motora pod čipom bitno:
- Optimalni broj obrtaja prilikom preticanja a ne kretanje iz 1,500 pa pun gas
- Glatko i menjanje brzina bez trzanja kvačila
- Menjanje i kontorla ulja u malo kraćim intervalima od fabričko predviđenih
- Kvalitetna ulja i filteri
- Nakon duže oštrije (pa čak i manje oštre vožnje) ostavljam motor da odradi oko minut, taman dok se ispakujem i pokupim pinkle, mogu da ugasim motor.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Re: Chip-tuning
lepo... bese radjeno u revo-u u uzicu?
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Chip-tuning
Mislim da je Code to radio negde u okolini Cacka ako se dobro secam

Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Chip-tuning
Radio je u Revo-u.
Re: Chip-tuning
...tj Revochip-u... 

Re: Chip-tuning
Razlika je samo kod vas koji imate benzinsku pumpu umesto određenog organa. Ostatak populacije nema pojma da na trulom zapadu postoji renomirana tuning kuća Revo. 
