
Vazduhoplovi
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Pod predpostavkom da to nije "urbana legenda" ... pa koliko se sećam, tada se znalo šta se sme a šta ne sme ... malo mi deluje neverovatno ali ko zna 

Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Sibir, mesto Mirni, rudnik dijamanata, samo mi nekako više nije površinski.
Sent using Tapatalk

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
Danima gledam livery nase nove kompanije i dalje ne mogu da razumem kakve veze imaju heraldika, Miroslavljevo jevandjelje i Nemanjici sa letenjem
Cak je i font na trupu odvratan, italic helvetica.
Jedina arabeska koja je pandan nasem grbu, je na avionima u Pakistanu
Ako su trazili coveka sa interneta imali su naseg mehosa, a da su i malo bili ozbiljni lepo bi angazovali stranca (tim ili jedinku) kao na primer Miles Newlyn-a i od pocetka ne bi bilo sale
http://www.newlyn.com/work

Jedina arabeska koja je pandan nasem grbu, je na avionima u Pakistanu

Ako su trazili coveka sa interneta imali su naseg mehosa, a da su i malo bili ozbiljni lepo bi angazovali stranca (tim ili jedinku) kao na primer Miles Newlyn-a i od pocetka ne bi bilo sale
http://www.newlyn.com/work
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Mogli su i sa Pirotskog cilima da stave deo motiva posto je isti zasticen kao brend Srbije
Bez obzira stranac odnosno Etihad je resio tako kako je pa sad voleli mi to ili ne gledacemo ono sto je odluceno. 



Re: Vazduhoplovi
Nego, pitam se, kako to da Etihad ima upravljačka prava... a kupio je samo 49% JAT-a?
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Pa, ima i takva neka varijanta
Najzanimljivije od svega je sto se u opste ne zna sta je Etihad kupio (dobio).
Ono sto se moze procitati iz stampe je da su ulozili 100 miliona necega.
Drzava sada odjednom ima novac za iznajmljivanje 10 Airbusa, a do juce nije moglo?
Jat Tehnika kao jedini zdravi deo u deobi Jat verovatno ide pod led, jer Etihad zeli sam da radi linijsko odrzavanje aviona i ako se Tehnika spremala za Airbus i odavno imaju licence.
Kao sto sam vec pisao na pocetku teme, Jat-u su otete mnoge nekretnine i zemljiste u zamrsenim imovinsko pravnim odnosima. Kao na primer, zgrada robno carinskog magacina, hangar, stajanka ispred hangara, zemljiste na kome je garaza ispred Borica, zemljiste na kome je parking i deo Oblasne i jos sto-sta... Pre etihada otimanje je trebalo da bude kompletno, oduzimanjem nekoliko preostalih parking pozicija ispred hangara i poslednjeg sprata Letacke operative koje je na jednom potrazivao Aerodrom???
Ovih dana se cuje da zapravo Aerodrom Beograd nije vlasnik Teminala 1 vec da ipak pripada Jat-u, tj. da ce ga uzeti Etihad. Ako je to istina, dobice sve sto su trazili Rusi (a3roflot), a za sta nasi u to vreme nisu hteli ni da cuju. Ko zna sta je jos u igri?
Indikativno je i to sto je ugovor potpisan na 5 godina.
Ovo sa livery je samo vrh ledenog brega, bar ja tako mislim...

Najzanimljivije od svega je sto se u opste ne zna sta je Etihad kupio (dobio).
Ono sto se moze procitati iz stampe je da su ulozili 100 miliona necega.
Drzava sada odjednom ima novac za iznajmljivanje 10 Airbusa, a do juce nije moglo?
Jat Tehnika kao jedini zdravi deo u deobi Jat verovatno ide pod led, jer Etihad zeli sam da radi linijsko odrzavanje aviona i ako se Tehnika spremala za Airbus i odavno imaju licence.
Kao sto sam vec pisao na pocetku teme, Jat-u su otete mnoge nekretnine i zemljiste u zamrsenim imovinsko pravnim odnosima. Kao na primer, zgrada robno carinskog magacina, hangar, stajanka ispred hangara, zemljiste na kome je garaza ispred Borica, zemljiste na kome je parking i deo Oblasne i jos sto-sta... Pre etihada otimanje je trebalo da bude kompletno, oduzimanjem nekoliko preostalih parking pozicija ispred hangara i poslednjeg sprata Letacke operative koje je na jednom potrazivao Aerodrom???
Ovih dana se cuje da zapravo Aerodrom Beograd nije vlasnik Teminala 1 vec da ipak pripada Jat-u, tj. da ce ga uzeti Etihad. Ako je to istina, dobice sve sto su trazili Rusi (a3roflot), a za sta nasi u to vreme nisu hteli ni da cuju. Ko zna sta je jos u igri?
Indikativno je i to sto je ugovor potpisan na 5 godina.
Ovo sa livery je samo vrh ledenog brega, bar ja tako mislim...
Re: Vazduhoplovi
"Ovo je velika prevara. Sa 49% vlasnistva za 5 godina dobili su 100% prava za upravljanje. Ukidaju benef. Staz broj dana odmora i moram da prodjem gomilu intervjua da bi aplicirao za AIR SERBIJA..PLATA OSTAJE ISTA 3500€ i letece se 900 h godisnje. Daju samo skolovanje u Berlinu za A- 319. SJEBALI SU SVEBEZ MILOSTI A NASI SKINULI GACE.
JA imam ponudu za Nigeriju 12000$ tui meseca tamo pa mesec u BGD. Boinge ce ugasiti do aprila sledece god. Miskim da cu ovde zavrsiti pricu bez zezanja i dokazivanja nekom da sam pilot bez kiksa 34 god. ETO."
JA imam ponudu za Nigeriju 12000$ tui meseca tamo pa mesec u BGD. Boinge ce ugasiti do aprila sledece god. Miskim da cu ovde zavrsiti pricu bez zezanja i dokazivanja nekom da sam pilot bez kiksa 34 god. ETO."
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
-
- Postovi: 1536
- Pridružio se: 17 Jan 2012, 21:35
- Garaža: Audi A4 B9 Avant 2.0TDI
- Lokacija: München
Re: Vazduhoplovi
Evo me u Bg na aerodromu, cekam let za Memmingen sa Wizzair-om, pa cu se javiti sa utiscima o low cost prevoznicima...
Sent from my HUAWEI G510-0200 using Tapatalk 2
Sent from my HUAWEI G510-0200 using Tapatalk 2
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
Moja rodbina iz Norveške stalno koristi Norvidžn (takođe nisko-bužetna kompanija) i ne žale se uopšte ... naprotiv, za te pare (ako kupiš kartu više meseci unapred) je prevoz kome ne možeš da nađeš zamerku i da hoćeš.
Želim ti prijatan let
Želim ti prijatan let

Re: Vazduhoplovi
Sto znaci da sam bio u pravu kada sam ovo pisao pre dve nedelje. Jat nema pilota.zuzazu napisao:
Pokojni kapetan Bane Jovic je pre petnaestak godina za Studio B rekao "aviona ce biti - nece biti pilota. Avion odeš pa kupiš, a pilot se pravi godinama". Jat je navodno vec poslao ELITNE pilote, njih oko 20 na školovanje za Airbus. Tesko da ce naci nesto vise kvalitetnog kadra medj svojim redovima.
Zasto? Kako se urusavala flota, tako se osipao i pilotski kadar. Uz najniže plate na svetu (cak od onih u Africi ili Albaniji) niko normalan ne bi ostao u Jat. Sve sto vredi davno je otislo u Ryan, Emirates, Singapore, Turkish i sl. Ostali su oni koji ne mogu nigde da odu (jer su probali pa otpali ili znaju gde pripadaju) ili oni koji uz pilotski posao imaju svoj biznis sa strane. Nisam bas siguran da svi zadovoljavaju kriterijume Etihada ili Airbusa, niti da svi mogu da prodju ispit u Tuluzu za koji znam kako izgleda.
Najmladja redovna klasa Jat su ljudi od oko 40 godina, sto je mnogooo matoro, a trenutno se gura dvadesetak dece pilota (izvrsnog direktora, predsednika sindikata i ostalih znacajnih sluzbinih ljudi) koji su zavrsili Vršac samofinansiranjem. Vrlo veliki broj pilota odavno ima oba uslova za penziju ili dolazi na red za godinu dve i ni jedan normalan poslodavac im ne bi platio školovanje za drugi tip (30000eur) da bi radili toliko kratko.
Dobro je sto ce konacno doci do smene generacija ustoličenih nezamenjivih kvazi pilota a lose je sto nisam siguran da ce inicijalno moci da nadju kvalitetan broj pilota u kratkom vremenu za koliko im treba. Airbus je zahtevan avion koji trazi mnogo učenja a u srednjim 40 tim lakse ide u doope nego u glavu.
Sledece je da ce se ova euforija pre ili kasnije pretvoriti u saznanje o velikom fijasku, sve informacije o onome sto se dogadja su sakrivene od ociju javnosti. Etihad ovo trange frange ne kosta nista, a drzavu Srbiju oko 270 miliona evra, i sve to vise nije nase.... A za nase novce.
Samo polako.