
2.0 TDI 140ks
- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 2.0 TDI 140ks
Hvala Robbief, ako dodje do neke realizacije mog plana sigurno cu ti se javiti 

- Day Walker
- Postovi: 23533
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: 2.0 TDI 140ks
Poredjenje pouzdanosti tih motora je moguce samo ako se odrzavaju isto i ako uvek znamo pravu kilometrazu..
A poredjenje tipa JTD je njesra jer mi je prodimio na 125k km a tdi gazi 200k km nije realno ni malo... Kada znamo da se uglavnom radi o polovnim vozilima, a sam Bogzna kolko su zaista presli dok im se to nesto nije sjebalo kod vlasnika koji misle da imaju skoro nov auto..
A poredjenje tipa JTD je njesra jer mi je prodimio na 125k km a tdi gazi 200k km nije realno ni malo... Kada znamo da se uglavnom radi o polovnim vozilima, a sam Bogzna kolko su zaista presli dok im se to nesto nije sjebalo kod vlasnika koji misle da imaju skoro nov auto..
Brzine idu u H-a !!!




- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 2.0 TDI 140ks
Naravno da nije realno.
I moj auto je presao kod mene 60k km, od toga 90% gradska voznja sa cimanjem i naglim ubrzavanjima. Zatim 9% van grada sto su bili lokalni putevi oko NS, razhebani, puni rupa... A dosta je bilo i lenije (put izmedju njiva).
Pa je sasvim opravdano da mi odu silent blokovi, amortizeri, shebem gume, trap, kvacilo, da vise trosi ulje itd, nego neki 1.4TDI koji je vozen 80%+ van grada...(nije mi skoro nista od ovog otislo, nego dajem primere, a i ne znaci da mi nece otici u narednom periodu)
Dok je Octavia presla 60% auto puta, i gde joj je sigurno vise sacuvano npr kvacilo i trap, ali joj se cuje turbina zbog konstantvnih visokih obrtaja!?
I moj auto je presao kod mene 60k km, od toga 90% gradska voznja sa cimanjem i naglim ubrzavanjima. Zatim 9% van grada sto su bili lokalni putevi oko NS, razhebani, puni rupa... A dosta je bilo i lenije (put izmedju njiva).
Pa je sasvim opravdano da mi odu silent blokovi, amortizeri, shebem gume, trap, kvacilo, da vise trosi ulje itd, nego neki 1.4TDI koji je vozen 80%+ van grada...(nije mi skoro nista od ovog otislo, nego dajem primere, a i ne znaci da mi nece otici u narednom periodu)
Dok je Octavia presla 60% auto puta, i gde joj je sigurno vise sacuvano npr kvacilo i trap, ali joj se cuje turbina zbog konstantvnih visokih obrtaja!?
Re: 2.0 TDI 140ks
Turbina je poprilično rasterećena na autoputu.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
Re: 2.0 TDI 140ks
zavisi ko je kako vozi. tacno je da je rasterecenija jer uglavnom drzis neku brzinu, ali zavisi i od obrtaja.
@gagi, proveri turbinu, kada dajes gas ne treba da zvizdi ili sisti. dag mi je to pojasnio lepo.
@gagi, proveri turbinu, kada dajes gas ne treba da zvizdi ili sisti. dag mi je to pojasnio lepo.
Re: 2.0 TDI 140ks
U svakom slučaju je najviše opterećena kad se polazi iz mesta i kad se snažno ubrzava. Kad se održava brzina veoma je rasterećena. Ako je verovati instrumentu koji meri boost na Alfi, što su viši obrtaji turbina manje puni. Verovatno sam motor ima "dobar cug" kad se uđe u obrtaje, pa turbina tu nije toliko potrebna, koliko na nižim obrtajima.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- Uroš S.
- Postovi: 11000
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 2.0 TDI 140ks
+1, kod mene preko određenih obrtaja(zaboravih) obara boost za 50% sa 1.6 na 0.8 bara.
Re: 2.0 TDI 140ks
pa da, ali ipak najvise nju ubijaju ona nagla i jaka ubrzanja, dok postepena i konstatna ne cine joj stetu.
Re: 2.0 TDI 140ks
1.2 TSI IMA 1.6 bara boost?
To je bas dosta, 1.8t je cipovan imao 0.9
To je bas dosta, 1.8t je cipovan imao 0.9
- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 2.0 TDI 140ks
Dobro lupio sam, ali sam imao na umu da je cesto bila na duzim putovanjima, i onda kako stane tako se ugasi motor, bez onog hladjenja itd.
@ sebek - ne cuje se na Polu turbina vec na Skodi, upravo tako kad joj dodajes gas preko 2000 obrtaja...
@ sebek - ne cuje se na Polu turbina vec na Skodi, upravo tako kad joj dodajes gas preko 2000 obrtaja...
- Uroš S.
- Postovi: 11000
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: 2.0 TDI 140ks
Ako je verovati Wiki-ju:McGruja napisao:1.2 TSI IMA 1.6 bara boost?
To je bas dosta, 1.8t je cipovan imao 0.9
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... ol_enginesturbocharger with maximum pressure 1.6 bars (23.2 psi)
Naišao sam na ovaj podatak i na još drugih mesta, ali trenutno imam samo ovo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24710
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI 140ks
Taj 1.8t (sem mozda u nekim isforsiranim varijantama) je bio low pressure turbo koji je samo poboljsavao karakteristike na nizim i srednjim obrtajima. Ovi danasnji mali turbaci idu na forsiranje koliko god moze, odatle i tako veliki pritisci. Turbodizeli inace isto imaju velike pritiske natpunjenja.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: 2.0 TDI 140ks
Razumeo sam te ja. Proveri ti malo turbinu onda. Dag mi je rekao da ne treba da sisti kad se daje gas. Ili vrlo vrlo malo ako je hladna.Gaginh0 napisao: @ sebek - ne cuje se na Polu turbina vec na Skodi, upravo tako kad joj dodajes gas preko 2000 obrtaja...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
- Gaginh0
- Postovi: 9581
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: 2.0 TDI 140ks
Ne razumem sta hoces da kazes. Na Polu se ne cuje zato sto valja, a Skodi se cuje verovatno zato sto je malo popusila, i majstor je rekao da malko "masti", sta god to znacilo, a blago se cuje kod ubrzanja, pogotovo u drugoj i trecoj brzini, a to je naravno pri dodavanju gasa... 

Re: 2.0 TDI 140ks
Tako sam ja razumeo daga. Ni meni se ne cuje vise kad sam je reparirao u uzicama i poslusao dagov savet za umereno koriscenje. Znaci ako pocinje da masti znaci da je popustila i jos ako se cuje da sisti kad ga punis 2. I 3. brzinom znaci da bi valjalo da se proveri.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2