Lancia Delta

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Korisnikov avatar
ficha007
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Lancia Delta

Post od ficha007 »

U ostalom evo dosta nepristrasnog testa ovog automobila od strane Vrelih guma

http://www.vrelegume.rs/strana.php?id_cikkek=1551
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
igorche20
Reactions:
Postovi: 327
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:34
Lokacija: Bg

Re: Lancia Delta

Post od igorche20 »

Druze ti si tek u 2013-oj spoznao ovu deltu ?
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 10016
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Lancia Delta

Post od Markoni »

Sto ne rece da ti je cilj provokacija, pa da te odmah lepo ljudi obrisu... :kezo:
Korisnikov avatar
ficha007
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Lancia Delta

Post od ficha007 »

Markoni napisao:Sto ne rece da ti je cilj provokacija, pa da te odmah lepo ljudi obrisu... :kezo:
pa da čim imaš drugačije mišljenje i viđenje od standarda odmah ne valja...pazi brate moj jednoumlje je gadna stvar u bilo čemu. lepo rekoh, a ti pročitaj moj post da je dizajn izrazito subjektivna stvar i o tome se možemo ili ne možemo složiti, ali mi ne pada na pamet da tvrdi da je VW najbolji na svetu samo zato što ga pola Srbije vozi ( a vozio sam i ja tog čuvenog G2 ), niti da BMW pravi najbolja sportska kola na svetu, Merc najudobnija ili Audi ne znam kakva.

Otvorio sam ovu temu u nameri da diskutujemo o ovome automobilu, njegovom dizajnu, upotrebljivosti, i ako sam znao da će se upravo ostrašćeni ljubitelji nemačke tehnologije prvi javiti da kritikuju. Ne razumem pojedine ljude...OK imate vaše ljubimce, volite ih, mazite, pazite, uživajte u njima ubeđeni da su najsavršenija čuda nemačke tehnike, ali pustite da neko ima i drugačije mišljenje od vas.

Pustite nas ostale da uživamo u našim nesavršenim Fiatima, Lanciama, Alfama, da nam šarafi ispadaju po patosu, plastika škripi i pucketa, da nam se kvari naša nesavršena elektronika, da nam otkazuju (posle jedno 700.000km) naši nesavršeni JTD motori ( koji gle čuda šljakaju savršeno počev od Stila, Brava, Brave, Alfe 156, 166, 159, Thesisa!!!!!!, Delte!!!!!, Freemonta...itd.). Sve promašaj do promašaja automobili od kojih neki dobiše i nagrade najprestižnijih svetskih poznavalaca automobilske industrije...

Ali to nije važno. Šta svet zna šta je dobro. Mi smo u Srbiji centar sveta. :uf:
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
igorche20
Reactions:
Postovi: 327
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:34
Lokacija: Bg

Re: Lancia Delta

Post od igorche20 »

ficha007 napisao:Slika
:kuku:

EDIT: za jednog tako strastvenog ljubitelja italijanske auto industrije poprilicno je neverovatno da si saznao za Deltu tek sad ... ;)
Poslednja izmena od igorche20 u 13 Avg 2013, 12:48, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 10016
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: Lancia Delta

Post od Markoni »

Majstore mrzelo me je da citam tvoj post, jer sam od onih kojima se ova Lancia bas dopada, i veliki postovalac italijanske autoindustrije... A vidim da si ti zaludan ;)
Korisnikov avatar
ficha007
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Lancia Delta

Post od ficha007 »

"Zaludan pop i jariće krsti" kako kaže poslovica. :kezo:

B92 test.

http://www.b92.net/automobili/vozili_sm ... _id=318211

Neko je napisao da ja tek sad skontah ovaj auto što nekako i jeste istina jer sam neko vreme unatrag vitlao neke druge stvari u životu, "ali nikad sretan zakasnio nije".

Slika

Slika

Slika
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Korisnikov avatar
ficha007
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Lancia Delta

Post od ficha007 »

igorche20 napisao:
ficha007 napisao:Slika
:kuku:

EDIT: za jednog tako strastvenog ljubitelja italijanske auto industrije poprilicno je neverovatno da si saznao za Deltu tek sad ... ;)
druže ja lepo rekoh da mi se ovaj auto sviđa kao što mi je lepa i prošla Delta, Ajkula, MB 129, G klasa, i puno drugih.

O tome da li sam strastven mogu jedino moju ženu da pitam, ali bitno je da nisam ostrašćen i da na auto gledam "otvorenog uma" bez predubeđenja da je jedan ili neki proizvođači "konza" a da su ostali smeće.

O tome mogu da govore gospoda iz VG, Top gear-a, Fifth gear-a... koji su gomilu kola preturili preko glave a ne mi koji u Srbiji vozimo svega par automobila u životu i to jednog proizvođača se držimo kao pijan plota čitavog života jer ništa drugo nismo mogli da probamo. :ccc:
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24774
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Lancia Delta

Post od dragvorl »

Ok, vidim da si fan ovog auta, ali toliko uzastopnih postova nemoj pisati. Sve sto si napisao mogao si i u 1 post, svi bi isto videli. U buducnosti tako praktijuj na forumu Garaza. Prijatan boravak ti zelim.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
ficha007
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Lancia Delta

Post od ficha007 »

Tekst preuzet sa:

http://www.autoportal.ba/index.php?opti ... &Itemid=28

Test: Lancia Delta 2.0 MJTD 165KS Oro

Na spomen imena Lancia kod svakog ljubitelja automobila moraju proraditi emocije. Slično je sa svim proizvođačima iz Italije ali Lancia već dugo vremena prodaje puno sportske elegancije svojstvene samo njoj. U nastavku više na temu nove Lancia Delte.

Slika

Nije tajna da Lancia zadnjih 15-20 godina doslovno stoji na rubu bankrota ali jednostavno je situacija cijelog njenog koncerna bila previše komplicirana. Problemi koje su imali Fiat i Alfa Romeo su bili dovoljno veliki da Lancia ostane jedan dugi period zapostavljena. Sada kada su se stvari, koliko-toliko, popravile za Fiat i Alfa Romeo na red za izvlačenje iz krize je stigla Lancia. Sigurno će put biti teži ako pogledamo trenutno stanje autoindustrije ali gledajući Deltu postoje opravdanje sumnje da će stvari krenuti na bolje. Musa je bio model koji je počeo dizati Lanciu iz teškog razdoblja, na našim prostorima jako malo poznat ali na tlu Italije i zapadnih zemalja, iznenađujuće dobro prodavan. Plan je da se cijela priča nastavi sa novim modelom Delata i ako je suditi prema prvim reakcijama, čini se jako dobar.

Slika

Ime Lancia Delta će većinu asocirati na legendarni sportski automobil koji je svojevremeno vladao legendarnom grupom B i drugim rallye natjecanjima. Trošiti riječi o takvom automobilu u par redaka bi bilo nepravedno. Dovoljno je reći da se naziv Kraljica zadržao kao ispravan za legendarnu Deltu prve generacije. Pojavljivanje nasljednika iste, sada već treće generacije nije popraćen baš najbolje kod fanova malog sportskog kompakta. Danas je to neka posve druga klasa automobila i drugačiji ugođaj vožnje. Za šire mase definitivno bolja stvar i za izlazak iz krize proizvođača Lancia ali za malu skupinu fanova blago razočarenje. Sve bi se to moglo objasniti izjavom da su danas vladaju potpuno druga pravila i zahtjevi u autoindustriji.

Slika

Slika

Sve što vidite na priloženim fotografijama uživo izgleda nekoliko puta bolje. Od Lancije smo dobili automobil kakvog smo očekivali te su talijanski dizajneri definitivno napravili dobar posao. O tome može posvjedočiti veliki medijski interes već na samom predstavljanju automobila, ocijene brojnih stručnjaka za dizajn ali i osobni doživljaj koji imate pri susretu s automobilom. Današnju Deltu je gotovo nemoguće smjestiti u tzv. Golf klasu iako bi nekom grubom klasifikacijom trebala biti u istoj. Najbliži konkurenti su BMW serije 1, Audi A3 i Volvo C30, dakle premium segment kompaktne klase. Porast dimenzija nije zaobišao Deltu tako da je jedan od najvećih i najkomfornijih automobila u klasi. Ne treba zaboraviti podatak da je osnova automobila Opel Vectra. Bezbroj puta je naglašeno kako je o dizajnu automobila nezahvalno pričati, važan je subjektivni dojam promatrača. Ako je suditi prema prvim reakcijama Delta je jedan od najljepših automobila u svojoj klasi.

Unutrašnjost samo nastavlja priču vanjskog dizajna. Sve je jako elegantno i podređeno vozaču. Period navikavanja na automobil traje jako kratko. Većina komandi je karakteristična za automobile iz Italije i u ovoj izvedbi ostavlja jako dobar dojam. Ako bi tražili zamjerku mogli bi reći da je u trenutcima jakog sunca neke podatke teže očitati sa audio uređaja ali definitivno stvar preko koje lako pređete. Prostora na prednjim sjedalima ima jako dovoljno, stražnja klupa se može podešavati po širini tako da će i pet putnika u automobilu biti mirno na dužim putovanjima. Širina od 180 cm je također među većima u klasi, a u kombinaciji s visinom od 150 cm osiguravana je prostranost limuzine. Obujam prtljažnika od 380l nije najveći u klasi ali će biti sasvim dovoljan, preklapanjem sjedišta moguće ga je povećati do 1150 l obujma prtljažnog prostora.

Slika

Imali smo priliku probati Fiatov common-rail diesel 2.0 Multijet 16V, koji je najprije ugrađen u Lanciju Deltu, a zatim u Fiat Bravo. U ovoj izvedbi snaga je povećana sa 150 na 165 KS, a moment sa 320 na 360 Nm. Brzine smo mijenjali u šest stupnjeva, to smo činili prilično brzo bez znakova odbijanja naredbi. Sve zajedno osigurava ubrzanje do 100 km/h u 8,5 sekundi, a najveća je brzina 220 km/h. Posebice su uvjerljiva međuubrzanja, za što je zaslužan okretni moment, kojeg imate u rasponu od 1750 o/min do 2500 o/min. Uz sve je to prosječna potrošnja smanjena na samo 5,3 litra. Zanimljivo je da motor nije više bučan kako smo navikli od JTD motora i kako odlično pristaje limuzinskom ugođaju automobila.

Slika

U vožnji automobil pokazuje odakle dolazi i da nije potpuno izgubio sportske gene. Na svaki Vaš zahtjev odgovara jako brzo i postaje pravi užitak za voziti. Raduje dieselski motor koji je jako elastičan ali mu ni viši okretaju neće zasmetati. Tu mislimo na one iznad 3500 okr/min jer većina diesela već u tom polju rada motora gubi snagu. Jedina zamjerka mogu biti preveliki alu. naplatci koji nisu najbolja opcija za naše ceste. Izgledaju predivno ali je svakodnevna funkcionalnost jako upitna. Kupovinom ovog automobila kupac neće dobiti samo dobar automobil, kupuje se i velika količina stila. Delta je automobil za one kojima je automobil više od običnog prijevoznog sredstva. Sigurni smo da će lako naći put do kupaca ako ne kod nas, na zapadu definitivno da.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Korisnikov avatar
ficha007
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Lancia Delta

Post od ficha007 »

Tekst preuzet sa:

http://www.lanciahrvatska.com/model.php?model_id=185

Delta

Delta je povijesni naziv koji predstavlja ikonu u Lancinoj povijesti ali i matematički simbol koji se zalaže za promjenu i napredak. Delta je univerzalna mjera razlike, teži prema savršenstvu pomicajući prethodna ograničenja.

U tom smislu, Lancia Delta je prvi automobil koji predstavlja novu Lancia filozofiju. Originalnost i jedinstvenost, dvije vrijednosti koje su značajne za brand, ali su ujedno i nadahnuće svake marketing kampanje.

Prvi razvojni pomak bio je uskladiti sposobnosti tradicionalne elegancije Lancie sa originalnim arhitektonskim značajkama koje sjedinjuju temperament sportskog automobila sa luksuzom u unutrašnjosti po prvi put. Delta nudi izvanrednu prostranost u svojoj kategoriji (osovinski razmak od 2,7 metara pokazuje da je automobil impozantnih dimenzija: 4,5 metara dugačak, 1,8 metara širok i 1,5 metara visok.

Nova Delta, dizajnirana od strane Lancia Style Centre sa značajkama impozantne rešetke, jedan od zaštitnih znakova branda. Prednji kraj je dizajniran više dinamično sa velikodušnim nižim ulazom zraka koji govori o količini temperamenta Deltinih motora. Inovativna prednja svjetla su odabrana da naglase sportski, high-tech izgled modela, koji je poboljšan sa redom LED dioda na donjem profilu. Ista dinamičnost je vidljiva i sa strane automobila, gdje je glavna tema veliki pojas linija i stražnji trapezoid u obliku stupa pružajući podršku za Granluce krov. I konačno, tehnologija rezanje-ruba je evidentna i straga, gdje visoka stražnja LED-svjetla naglašavaju eleganciju Lancia Delte.

Lancia Delta je dizajnirana u skladu sa nedvojbenim Lancia stilom posljednjih godina. Ipak, ona sprema najbolje od sebe za svoje goste: čim uđete u automobil, odmah ste okruženi ljubaznošću unutrašnjosti koja je izuzetna po sofisticiranost i udobnosti sa usklađenim bojama i vrhunskom kvalitetom materijala. Osobite značajke uključuju krov izrađen od specijalnih materijala koji upija zvuk te jamči vrlo nisku razinu buke tijekom vožnje. Sve je napravljeno od vrhunskih materijala, - od kože do Alcantare - koje se koriste pri opremanju unutrašnjosti te prisutnost impozantne nadzorne ploče koja je napravljena iz Benova, inovativan i istaknut proizvod napravljen od poliuretana koji prenosi istu taktilnu i vizualnu senzaciju kao i prava koža. Kao opciju također je moguće odabrati kvalitetnu Poltrona Frau grosgrain kožu koja daje dozu ekskluziviteta kombinirajući Lanciu s jednim od najpoznatijih talijanskih dizajnerskih oznaka u svijetu.

Dojam putničkog prostora poboljšan je pomičnim stražnjim sjedalima (mogu se naginjati za 25 stupnjeva) koja omogućuju veći prtljažni prostor (380 litara, 465 sa pomicnjem stražnjih sjedala). Sjedala mogu biti pomaknuta i nagnuta unatrag za potpuno opuštanje, kao što su sjedišta poslovne klase kod interkontinentalnog leta.

Izvanredno moderni interijer nadopunjavaju instrumenti koji naglašavaju hi-tech izgled: jedan primjer je dobar izgled centralne konzole te bijelo osvjetljenje koje naglašava originalni 3-D izgled tipki. Štoviše svi dijelovi koji se koriste za vožnju: konzola, volan, klima uređaj i ostale informacije na displeju su iste boje i materijala, s high-tech metalik efektom koji je evidentan preko cijele nadzorne ploče. Kromirani detalji na kontrolama i stilski volan su izraz nepogrešive Lancia klase.

Lancia Delta je u mogućnosti ponuditi najnaprednije uređaje i sustave unutar automobila zbog suradnje s najboljim partnerima u svakom sektoru. Na primjer, možete doživjeti glazbene tonove Blaupunkt radio uređaja ili, kao opcija, Bose hi-fi uredaja s CD i MP3 playerom koji uključuje kontrole na volanu. Isto tako možete odabrati bezbroj funkcija Blue & Me uređaja, razvijen u suradnji s tvrtkom Microsoft, koji nudi rad s handsfree Bluetooth naprednim sučeljem i prepoznavanjem glasa, USB portom, MP3 playerom i SMS tumačem (također dostupan u verziji NAV). Lancia Delta je također prvi automobil sa novim satelitskim navigacijskim sustavom. Ovaj inovativni uređaj, razvijen od strane Magneti Marelli, osigurava vrhunske multimedijalne performanse, veliku jednostavnost korištenja i efektivnu integraciju brojnih funkcija u jednoj sustavu: USB sučelje, glasovne naredbe, upravljanje kartama sa SD kartice te zaslon visoke rezolucije.

Lancia Delta također izražava svoje vrijednosti i eleganciju preko svojih motora i mehaničkih dijelova. Prvo, temperament svojih benzinskih i diesel motora koji nude izuzetne tehnološke inovacije i performanse. Svi Lancia motori s turbo punjačem su upareni sa 6-brzinskim mjenjačem (ručni, robotiziran ili automatski). Četri motora će biti dostupna odmah prilikom lansiranja, 1,4 Turbo Jet benzinski sa 120 KS i 150 KS te 1,6 16v MultiJet (Euro 5) sa 120 KS i 2,0 Multijet sa 165 KS također dostupni u kombinaciji s naprednim robotiziranim mjenjačima. Kasnije će im se pridružiti dva potpuno nova proizvoda: Twin Turbo Multijet sa 190 KS i na kraju raspon motora će se nadopuniti sa 1.8 Di Turbo Jet (benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem i uparen sa 6-brzinskim automatskim mjenjačem.). Ovakvi motori, svi Euro 5, potvrdili su Lancia brand kao presedan u pogledu tehnologije i inovacija kroz cijelu automobilsku industriju.

Što se tiče okoliša, Lancia Delta diesel motori su već u skladu s ograničenjima Euro 5 normi, šta joj zasigurno daje prednost pred konkurencijom.

I konačno, performanse motora su upotpunjene s mehaničkim djelovima koji su optimizirani za komfor i sigurnost te performanse automobila.

Počevši s Absolut Handling sustavom, napredna kontrola stabilnosti koja dodaje mnoge nove uređaje, naime LTF (Linearization Torque Feedback) koje znatno poboljšava vašu kontrolu automobila kroz zavoje, posebno pri velikim brzinama; i TTC (Torque Transfer Control), inovativna funkcija koja poboljšava trakciju u zavojima i znatno smanjuje podupravljivost te osigurava više dinamičke vožnje.
Trebalo bi naglasiti da se inovativni Absolute Handling System uvijek nadopunjuje sa DST (Drive Steering Torque). Aktivno elektroničko upravljanje vrši korekcije automatski i kontrolira upravljanje na površinama sa lošim gripom.

Kao još jedan znak napredne tehnologije, Delta dokazuje sa elektronskom varijablom prigušivanja ovjesa (Reactive Suspension System) koji značajno poboljšava udobnost vožnje, dok filtrira više vibracija na neravnim cestama. Također, dodatno naglašava zadovoljstvo vožnje u svim uvjetima (sustav automatski prilagođava vožnju prema vrsti ceste). Deltina oprema je zaključena sa polu-automatskim parking sustavom koji upravlja vozilom, ostavljajući vozaču upravljanje gasom i kočnicom za uspješni završetak parkiranja. Tu je također i savjetnik upravljanja koji djeluje na volan da upozori vozača da jepešao preko ruba linije. Cilj svih tih uređaja, ukratko, jest pojednostaviti i poboljšati iskustvo vožnje.

Zbog zahtijevnih korisnika, Lancia Delta nudi više od 1000 kombinacija za personalizaciju stvorenih da odgovaraju svima. 4 različite forme sjedala, 3 boje interijera , 4 vrste aluminijskih naplataka, 12 nijansa boje i 12 dvobojnih boja karoserije (BiColore). Ovako širok i raznolik raspon potvrđuje jedinstvenu prirodu novog modela koji vraća ime Delta kao simbol napretka.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Korisnikov avatar
ficha007
Reactions:
Postovi: 216
Pridružio se: 08 Avg 2013, 09:52
Garaža: Fiat Stilo 1.9 JTD SW 2005
Lokacija: Šid

Re: Lancia Delta

Post od ficha007 »

Tekst preuzet sa:

http://www.promobile.rs/Lancia-Delta-1- ... ontent.htm

Lancia Delta 1.6 JTD-elegancija na Italijanski način

Dok Alfa Romeo u Fiat-ovoj grupaciji predstavlja sportsku marku, Lancia je zadužena za luksuz i eleganciju. "Delta" je prvi Lančin model od 2004, pa nije potrebno govoriti koliko važnu ulogu igra u njenoj postojećoj ponudi. "Deltin" dizajn jasno govori da je reč o Lanči, a italijanskim dizajnerima se mora odati priznanje za vrlo elegantno oblikovan eksterijer koji je dovoljno dinamičan, ali ne i napadan.

Lancia-DeltaIako je nastala na platformi novog Fijatovog "brava", "delta" ima 100 mm duži međuosovinski razmak, a 100 mm je duža i u zadnjem delu. Ovo se može primetiti već na prvi pogled, pošto proporcije automobila deluju prilično neobično. "Delta" je duža od svih sličnih automobila u svojoj klasi, ali istovremeno je primetno kraća od limuzina srednje klase. Ovako neobičan raspored nije bez prednosti. Lanča nudi najviše prostora za putnike i prtljag od svih automobila u klasi, a tome dodatno doprinosi zadnja klupa koja se može pomerati za 150 mm u oba smera. "Delta" standardno nudi 380 litara prtljažnog prostora, a s preklopljenom zadnjom klupom zapremina narasta na čak 760 litara. Ipak, nije sve tako dobro kod ovog automobila. Italijani žele da Lanča uspešno konkuriše luksuznim evropskim i japanskim proizvođačima, ali istovremeno spajaju nespojivo. Utisak luksuza najviše se oseti u unutrašnjosti, a to je ispit koji "delta" ne prolazi baš najbolje. Iako je njena unutrašnjost dizajnirana s ukusom, oplemenjena kvalitetnom kožom i na dodir mekim materijalima, lepotu i utisak luksuza remete jeftine sitnice i tvrda plastika. Takođe, završna obrada na pojedinim mestima oduševljava, dok na drugima razočarava.

Dodatni minus je i vozačevo okruženje, kojem će se teško prilagoditi ambiciozni vozači. Upravljač i papučice smeštene su previše nalevo, dok sedište, posebno njegov donji deo, ne nudi dovoljno oslonca telu i nogama. Ipak, i pored ovih nedostataka, mora se proznati da su uređaji pregledni, a kontrole intuitivno raspoređene. Lancia Delta 1.6 JTD pogoni štedljivi 1,6-litarski common-rail dizelaš s turbopunjačem varijabilne geometrije, koji je uparen s ručnim šestostepenim menjačem pristojno podešenih prenosnih odnosa. Rafinirani četvorocilindrični motor razvija 120 KS i 300 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za prijatnu, ali ne i preterano dinamičnu vožnju s obzirom na "deltinu" popriličnu masu (1.400 kg). Sprint do stotke "delta" odrađuje za nešto manje od 12 sekundi, a u poslednjem stepenu prenosa maksimalna brzina je 195 km/h. Pri tim brzinama do izražaja dolazi poprilično dobra izolacija od buke u unutrašnjosti.

"Delta" je postavljena na vešanje koje i nije baš najbolje primereno ovom automobilu. Standardno postavljeno McPherson vešanje napred s torzionom osovinom pozadi nije preterano udobno, a ni uverljivo u vožnji, što se najbolje oseti u krivinama, to jest oseti se mnogo više nego što je to uobičajeno. Takođe, i elektronski servo upravljač je previše mek pri sporijoj i previše tvrd pri bržoj vožnji. "Delta" je na Euro NCAP-ovim crash testovima postigla vrlo dobar rezultat i dobila je pet zvezdica za sigurnost odraslih putnika, tri za najmlađe i dve za prolaznike.
Čvrstina vere, čistota duše, čestitost života.

"Dođu tako vremena kad pametan zaćuti, budala progovori, a fukara se obogati" I. Andrić
Korisnikov avatar
bane valjevo
Reactions:
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Lancia Delta

Post od bane valjevo »

Dobro, ali čemu sve ovo???
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: AW: Lancia Delta

Post od Floyd »

Ja ne vidim nista lose u tome da se u ovakvim temama nakaci sve sto moze da se nadje na netu pa kome zatreba...

Gesendet von meinem GT-I9505
Korisnikov avatar
bane valjevo
Reactions:
Postovi: 3224
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
Garaža: Hyundai Getz 1.3b
Lokacija: Beograd-Valjevo

Re: Lancia Delta

Post od bane valjevo »

Slažem se, ali mi ovo sve izgleda kao neko usiljeno dokazivanje nekakve poente. Zbog toga kažem da ne vidim čemu sve to...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Odgovori