To se i ja pitam: od kada mi auto ide na plin (nekih 400 km), ja bih rekao da mnooogo bolje radi. Startniji je, čakutanje iz motora nisam nikada čuo (kao što je bio slučaj sa dva-tri sipanja nekog očito lošeg benzina na NIS-u ... ono: kad si u maloj brzini kretanja a za jedan u višem stepenu prenosa - nego što bi bilo idealno, i kad daš umereno gas, dok penje lagano obrtaje čuješ da se iz motorskog prostora čuje štreketanje ili kako kažu "ventili" ... e to na plin - ni jednom nije bio slučaj).
Sve u svemu, radi oooseeetno bolje ... u čemu je caka ali ja sam
maxer napisao:To se i ja pitam: od kada mi auto ide na plin (nekih 400 km), ja bih rekao da mnooogo bolje radi. Startniji je, čakutanje iz motora nisam nikada čuo (kao što je bio slučaj sa dva-tri sipanja nekog očito lošeg benzina na NIS-u ... ono: kad si u maloj brzini kretanja a za jedan u višem stepenu prenosa - nego što bi bilo idealno, i kad daš umereno gas, dok penje lagano obrtaje čuješ da se iz motorskog prostora čuje štreketanje ili kako kažu "ventili" ... e to na plin - ni jednom nije bio slučaj).
Sve u svemu, radi oooseeetno bolje ... u čemu je caka ali ja sam
ja nijednom nisam imao takav utisak, niti detonacije pri niskom gasu, mada smo vec ustanovili da je kod mene mapa drugacija nego kod vas...sa druge strane, elasticnost mi je slabija na plin, malo ali je slabija...provereno na vise snimljenih klipova...
Ni ja nikad nisam čuo ventile pri vožnji na plin. On valjda ima oktanski broj 104 ili tako nešto, pa zato nije ni čudno. To ujedno govori i o kvalitetu benzina koji nam prodaju.
Naravoučenije: vozite na plin da vam auto ne klikće i štedite ujedno pare.
Meni kad je eksplodirala gasna instalacija na proslim kolima i to na auto putu pri brzino od 160-170 km/h od tad imam neku averziju prema plinu. Verovatno da vise nikad necu voziti na plin.
Ako je bio u pitanju obični venturi (vakumski) sistem a auto sa ubrizgavanjem goriva - često zna da dođe do takvih detonacija i eksplozija u usisnoj grani i filteru vazduha. Meni se to recimo desilo na Alfi 145, no nisam zbog toga zamrzio gas.
Jeste bio venturi sistem, ali sam vozio tri automobila sa venturi sistemom nikad mi se to nije desilo. Samo jednom na proslim kolima i to posle cetiri ipo godine od kako ga imam. Sve na kolima je bilo 100% ispravno, svecice NGK cak nisam hteo da kupujem ovde nego mi je pasha slao iz Nemacke.
Vracao se iz Grcke sa mora i uvek svratim jos 10 dana u skoko banju. Na auto putu sam ga bas forsirao jer bas bas retko izlazim na auto put sem kad idem na odmor, po povratku iz banje negde 10-15 km pre motela Stari hrast ne mogu tacno da se setim brzine ali znam 100% da ga nisam spustao ispod 5200 obrtaja takva eksplozija se desila kao da je bomba eksplodirala ispod haube. znam da mi se kuciste za vazduh rascvetalo, imao sam onu bandaz traku u gepeku pa sam na autoputu krpio(sastavljao i lepio kuciste filtera), auto je upalio ali protokomer je bio stradao. U leru je varirao od 800 do 1200 obrtaja. Posle toga su krenule muke sa kolima tj motorom pa je auto zavrsio kod Dinkica u djubretu jer mi se nije isplatilo da ga popravljam, a da ga takvog prodam niko ga nebih kupio.
Od tada moze da izmisle koji hoce sistem za plin ja ga necu staviti u kola nikada.
Ma kod takve instalacije dovoljno je da malo jače/naglije daš gas i on (često) sune poveću/neodmerenu količinu gasa koju valjda ne uspe da "proguta", varnica kresne i zapali gas dok je još u usisnoj grani i... buuum! Detonacija nađe najlakši put kroz filter vazduha pa najčešće strada njegovo kućište. A sve to zbog neadekvatnog uređaja za taj tip motora odnosno uštede... Tu ništa nije kriv gas kao gorivo...
p.s. Nije Alfa loša uopše, no neka je ipak vozi neko drugi...