Auto na dizalici sa podupiracima za motor jer je raskacena subsasija na koju se oslanja motor.

Slikano od dole ovako izgleda menjac sa srednjim diferencijalom, ovde je jos prikacena subsasija ispod motora.

Zatim se skida kolevka, pre toga se naravno raskace ramena vesanja od kolevke i popuste se srafovi i ostali neophodni elementi.


Zatim se raskaci zadnji kardan od diferencijala, poluosovine napred su skinute u prethodnom koraku.

Zatim se menjac oslobadja veza sa motorom, rashladnim sistemom, instalacijom i svim ostalim sto moze da smeta pri skidanju.
Kada se menjac skine motor od pozadi izgleda ovako.


Od dole to ovako izgleda. Svetlom oblogom je oblozen transmisioni tunel.

Sama sub sasija ili kolevka na koju se oslanja motor izgleda ovako.

Menjac sa centralnim i prenjim difom iygleda ovako skinut sa vozila.

Menjac sa strane motora izgleda ovako. Vidi se pretvarac obrtnog momenta (torque convertor) a ispred njega su vratila koja prenose snagu sa diferencijala na prednje poluosovine (oznacio sam ih zelenom bojom). Kako se diferencijal prakticno zavario vratila su morala da se iseku brusilicom.



Zatim se spreme ispravni delovi i pocinje montaza na vozilo.

Toliko za ovo javljanje.
