
p.s. Sutra ću pogledati koji su tačno filteri pa ću napisati (valjda nešto piše na njima)...
Tipicni mali servis sadrzi oko 40tak kontrola, provera, podesavanja koje treba pogledati a omogucavaju da se utvrdi da li je vozilo u odgovarajucem ispravnom stanju kao kada je napustilo fabriku.Saša napisao:izgleda da ipak pogledaju malo šire auto osim proste zamene ulja i filtera, što je za pohvalu (znam, prave sebi tako posao i zaradu, ali i treba tako).
Ovde u SLO ponekad ti jasno kažu, sa ovim delovima je cena xxx evra, a sa ovima yyy. Pa možeš da biraš.trojanac napisao:Najbolje bi bilo da ti ponude obe opcije, mada pitanje je da li smeju tako da rade.
To je onako kako sam i mislio. U servisu ce ti uvek staviti ono sto je njima najjeftinije, uglavnom. I to je to. Kod 95% ljudi se racuna samo cena servisa u razgovoru, kada neko kaze platio sam zamenu ulja 10,000, a ovaj drugi kaze, u jbt, ja platio 6000. I onda ovaj prvi ide tamo i menja i on za 6000Saša napisao:Evo i koje su filtere stavili u Stojanovu:
- filtet gasa: S.M.F
- filter ulja: Meat Doria
- filter vazduha: Pionir filters
- filter klime - nažalost nisam imao ključić 5 (valjda je taj, 6 je velik) da odvrnem 2 šrafa dole i vidim.