Dueli u klasama
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
novi motor ce u novu generaciju, nije ozbiljno mi planiran da udje u redizajn

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Day Walker
- Postovi: 23522
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne znam sto je napravise sporu
A za BMW 328i mi je prosto nerealno da stigne za 5,9s do 100ke :trljamoci:

A za BMW 328i mi je prosto nerealno da stigne za 5,9s do 100ke :trljamoci:
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ako taj auto zaista ne moze Draganu da pobegne,tesko da je istina da ide 5.9 do 100.
Naravno,tako jak motor i tako dobar menjac uvek mogu iznenaditi rezultatima
Naravno,tako jak motor i tako dobar menjac uvek mogu iznenaditi rezultatima

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kako izgleda ovaj OPC, kao raketa, rekao bi covek da do 100 stize za ispod 5s a ono mrcini treba citavih 7.1 
Danas postoje 2.0 dizeli koji brze stizu do 100

Danas postoje 2.0 dizeli koji brze stizu do 100

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Izgleda grozno.
- Day Walker
- Postovi: 23522
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Meni se bas svidja jer ima dozu elegantnosti i sporske doze
Brzine idu u H-a !!!




- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
@Floyd, nemoj sad da preterujes, ipak je podatak 6s, dosta je tezak a i 4x4 smeta zbog tezine, a naravno fali joj jedno 75ks, mozda 100, ispravice to novi motor koji ipak nece debitovati u ovoj generaciji.
evo sta kaze opel...

Opel-Insignia-OPC
· Smela pojava: Novi dizajn u kombinaciji sa karakterističnim OPC elementima
· Ultra-moderna tehnologija: Modifikovana šasija radi još zabavnije vožnje
· Detaljna merenja: Instrument displej sa posebnim informacijama motora
Riselshajm. Sa 239 kW/325 ksi maksimalnim obrtnim momentom od 435 Nm, Insignia OPC predstavlja apsolutno najjači model u liniji Opelovih vozila. Model sa pogonom na sve točkove debitovaće sa novim, obnovljenim izgledom i izmenjenom šasijomna Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu (od 12. do 22. septembra).
“Insignia OPC zaslepljuje novim sjajem”,tvrdi MichaelAbleson, Podpredsednik GME inženjerskog odeljenja. “Obraćajući veliku pažnju na detalje, naši inženjeri su izvršili bitna fina podešavanja na ovom modelu. Ovo je očigledno kada je u pitanju njegov dizajn i čak još bolje vozne performanse. Ovim se OPC plasira direktno u prvu ligu sportskih automobila srednje veličine u serijskoj proizvodnji.”
Pažnje za detaljeu spoljašnjosti i unutrašnjosti
Nova Insignia OPC impresionira na prvi pogled. Restilizovan prednji i zadnji deo, sa prepoznatljivim elementima OPC dizajna, kakvi su upadljivi detalji na prednjem delu i izduvna cev integrisana u zadnjem delu, naglašavaju njegovu snagu i prizivaju slike vožnje velikom brzinom na krugovima Nirnburgringa.

Upečatljiva karoserija sadrži vrhunsku tehnologiju. OPC šasija je ojačana, uz poseban fokus na prepravljenu zadnju osovinu – kao i kod drugih članova nove linije modela Insignia – gde su inženjeri modifikovali oko 60 odsto komponenti. Pored toga, znatno su smanjeni buka i vibracije zahvaljujući brojnim finim podešavanjima. Novi ESP softver omogućava još preciznije podešavanje dinamike, posebno kada su u pitanju tendencije podupravljanja. Modifikovan softver za podešivače za FlexRide šasiju sa podesivim amortizerima obezbeđuje optimalnu stabilnost na drumu. Ovo programiranje posebno namenjeno za model OPC model poboljšava voznu dinamiku, omogućavajući bržu i precizniju reakcijuna različite manevre i uslove na putu.
Sa 6-stepenim ručnim menjačem i pogonom na sve točkove, Insignia OPC ubrzava od0 do 100 km/h za 6 sekundi (Sports Tourer: 6,3 sekunde) i postiže maksimalnu brzinu 250 km/h (elektronski ograničeno). U varijanti bez ograničenja, OPC sa ručnim menjačem postiže maksimalnu brzinu od 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h).Visoko-performantne, Brembo kočnice osiguravaju brzo usporavanje uz maksimalnu stabilnost, čak i tokom intenzivne upotrebe.
Pored toga, Insignia OPC koristi i prednosti svog elektronski upravljanog sistema 4×4. Sistem pogona na sve točkove uključuje visoko-kvalitetno kvačilo, koje radi na Haldex principima, i elektronski diferencijal za ograničeno proklizavanje, kako bi omogućio vrhunsku vuču. Konstantno se prilagođava uslovima koji vladaju na putu, i neosetno menja raspodelu obrtnog momenta od 0 do 100 odsto između prednje i zadnje osovine, kao i između zadnjih točkova. U kombinaciji se elektronski upravljanom FlexRide premium šasijom, sistem pogona na sve točkove postavlja standarde kada su u pitanju vreme reakcije i upravljanje vozilom.
Ambijent auto-sporta u enterijeru
Kabina dočekuje vozače modela OPC u klasičnom ambijentu auto-sporta. Recaro performantna sedišta, koja su takođe opciono na raspolaganju u izvedbi od kože sa memorijskom funkcijom, OPC ručica menjačai potpuno nova glavna instrument tabla i središnja konzola odišu vrhunskim kvalitetom. Osim osnovnih informacija, vozači mogu da vide posebne detalje, poput onih o pritisku i temperaturi ulja, naponu akumulatora, položaju ventila za dovod goriva i gravitacionoj sili koja se javlja usled bočnog ubrzanja, na opcionom 8-inčnom displeju za očitavanje mernih vrednosti.

Novi performantni upravljač (opciono sa zagrevanjem) uključuje poluge za menjanje brzina, kada je u kombinaciji sa automatskim prenosom. Zahvaljujući tomevozač modela OPC može ekstremno brzo da vrši ručno menjanje brzina, čak i kad je uključen automoatski režim. Ako su poluge za menjanje brzina neaktivne najmanje 12 sekundi, vozilo nastavlja da vozi normalno u automatskom režimu. Na taj način nova Insignia OPC udobno kombinuje prednosti manuelnog i automatskog rada.
evo sta kaze opel...

Opel-Insignia-OPC
· Smela pojava: Novi dizajn u kombinaciji sa karakterističnim OPC elementima
· Ultra-moderna tehnologija: Modifikovana šasija radi još zabavnije vožnje
· Detaljna merenja: Instrument displej sa posebnim informacijama motora
Riselshajm. Sa 239 kW/325 ksi maksimalnim obrtnim momentom od 435 Nm, Insignia OPC predstavlja apsolutno najjači model u liniji Opelovih vozila. Model sa pogonom na sve točkove debitovaće sa novim, obnovljenim izgledom i izmenjenom šasijomna Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu (od 12. do 22. septembra).
“Insignia OPC zaslepljuje novim sjajem”,tvrdi MichaelAbleson, Podpredsednik GME inženjerskog odeljenja. “Obraćajući veliku pažnju na detalje, naši inženjeri su izvršili bitna fina podešavanja na ovom modelu. Ovo je očigledno kada je u pitanju njegov dizajn i čak još bolje vozne performanse. Ovim se OPC plasira direktno u prvu ligu sportskih automobila srednje veličine u serijskoj proizvodnji.”
Pažnje za detaljeu spoljašnjosti i unutrašnjosti
Nova Insignia OPC impresionira na prvi pogled. Restilizovan prednji i zadnji deo, sa prepoznatljivim elementima OPC dizajna, kakvi su upadljivi detalji na prednjem delu i izduvna cev integrisana u zadnjem delu, naglašavaju njegovu snagu i prizivaju slike vožnje velikom brzinom na krugovima Nirnburgringa.

Upečatljiva karoserija sadrži vrhunsku tehnologiju. OPC šasija je ojačana, uz poseban fokus na prepravljenu zadnju osovinu – kao i kod drugih članova nove linije modela Insignia – gde su inženjeri modifikovali oko 60 odsto komponenti. Pored toga, znatno su smanjeni buka i vibracije zahvaljujući brojnim finim podešavanjima. Novi ESP softver omogućava još preciznije podešavanje dinamike, posebno kada su u pitanju tendencije podupravljanja. Modifikovan softver za podešivače za FlexRide šasiju sa podesivim amortizerima obezbeđuje optimalnu stabilnost na drumu. Ovo programiranje posebno namenjeno za model OPC model poboljšava voznu dinamiku, omogućavajući bržu i precizniju reakcijuna različite manevre i uslove na putu.
Sa 6-stepenim ručnim menjačem i pogonom na sve točkove, Insignia OPC ubrzava od0 do 100 km/h za 6 sekundi (Sports Tourer: 6,3 sekunde) i postiže maksimalnu brzinu 250 km/h (elektronski ograničeno). U varijanti bez ograničenja, OPC sa ručnim menjačem postiže maksimalnu brzinu od 270 km/h (Sports Tourer: 265 km/h).Visoko-performantne, Brembo kočnice osiguravaju brzo usporavanje uz maksimalnu stabilnost, čak i tokom intenzivne upotrebe.
Pored toga, Insignia OPC koristi i prednosti svog elektronski upravljanog sistema 4×4. Sistem pogona na sve točkove uključuje visoko-kvalitetno kvačilo, koje radi na Haldex principima, i elektronski diferencijal za ograničeno proklizavanje, kako bi omogućio vrhunsku vuču. Konstantno se prilagođava uslovima koji vladaju na putu, i neosetno menja raspodelu obrtnog momenta od 0 do 100 odsto između prednje i zadnje osovine, kao i između zadnjih točkova. U kombinaciji se elektronski upravljanom FlexRide premium šasijom, sistem pogona na sve točkove postavlja standarde kada su u pitanju vreme reakcije i upravljanje vozilom.
Ambijent auto-sporta u enterijeru
Kabina dočekuje vozače modela OPC u klasičnom ambijentu auto-sporta. Recaro performantna sedišta, koja su takođe opciono na raspolaganju u izvedbi od kože sa memorijskom funkcijom, OPC ručica menjačai potpuno nova glavna instrument tabla i središnja konzola odišu vrhunskim kvalitetom. Osim osnovnih informacija, vozači mogu da vide posebne detalje, poput onih o pritisku i temperaturi ulja, naponu akumulatora, položaju ventila za dovod goriva i gravitacionoj sili koja se javlja usled bočnog ubrzanja, na opcionom 8-inčnom displeju za očitavanje mernih vrednosti.

Novi performantni upravljač (opciono sa zagrevanjem) uključuje poluge za menjanje brzina, kada je u kombinaciji sa automatskim prenosom. Zahvaljujući tomevozač modela OPC može ekstremno brzo da vrši ručno menjanje brzina, čak i kad je uključen automoatski režim. Ako su poluge za menjanje brzina neaktivne najmanje 12 sekundi, vozilo nastavlja da vozi normalno u automatskom režimu. Na taj način nova Insignia OPC udobno kombinuje prednosti manuelnog i automatskog rada.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Oficijelni podatak je 6.3 s ali evo sta kaze test jednog renomiranog nemackog auto casopisa 
http://www.sportauto.de/einzeltests/dau ... tml?show=4

http://www.sportauto.de/einzeltests/dau ... tml?show=4
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
zvanican podatak je 6 za karavan je 6.3, ovaj tekst nije zvanican podatak, a i ne govorim nemacki 


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
...ali je meren podatak, a ovde je šta ti fabrika kaže
Na zeperfs na 6 testova prosek ubrzanja joj je 6,5 sekundi.

Na zeperfs na 6 testova prosek ubrzanja joj je 6,5 sekundi.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
a sa kojim menjacem ?

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ne piše, kao što ni ne piše da li je limuzina ili karavan ili miksovano.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nema sta da govoris nemacki, samo nadji ubrzanja (Beschleunigung) i videces rezultate merenja.
A verujem da kupcu vise to znaci nego zvanicni podatak.
@Starac
Pricamo o karavanu, za limuzinu je i sport auto izmerio 6.5 s.
A verujem da kupcu vise to znaci nego zvanicni podatak.
@Starac
Pricamo o karavanu, za limuzinu je i sport auto izmerio 6.5 s.
Manuelnikvcali napisao:a sa kojim menjacem ?
Poslednja izmena od Floyd u 27 Avg 2013, 12:05, izmenjeno 2 puta ukupno.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
a jel pise da li je podatak za ovu redizajn verziju, koja jos nije predstavljena premijerno,
polako sa kritikama !
polako sa kritikama !


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ako nije menjano nista na motoru, sumnjam da ce biti brza samo zbog facelift-a...